סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: שמחת חיים מטופשת, ילדותית ומדבקת!

כמה סמלי שאנחנו נמצאים בצאת יום כיפור ושוב אני מוצא את עצמי עושה חשבון נפש. משום מה, אני תמיד מצוי בתהליך הזה, כך שהוא לא רלוונטי רק ליום הזה של השנה. ולאחרונה יצא לי לראות נשים כמו עדן גרינשפן, אליזבת גרנט ורבות ואחרות וטובות, ומה שמשותף להן הוא שמחת החיים שמאפיינת אותן. ואני מסתכל עליהן, ואני קצת מקנא ואני מאחל לעצמי להיות בעל אותה שמחת חיים מטופשת, ילדותית ומדבקת כמוהן. ואני מאחל את אותו הדבר גם לגולשי האתר שלנו.

אומנם עברו 12 ימים מאז שהסתיים לו ספטמבר, אבל מן הראוי שאסכם לכם מה קרה באתר ב42 ימים האחרונים:

תחילה אספר לכם קצת על "אתגר איי אלולה". הבשורה על המשחק הגיעה בתחילת אוגוסט ולקח לי קרוב לחודש לגבש, לבנות וליישם את מה שאני רוצה בשטח. התוצאה מדברת בעד עצמה. התוכנית הייתה לעשות משחק רשות, שבו כל אחד יכול להשתתף במשימות לפי ראות עיניו, ללא הרשמה וללא צורך להזדהות. זה אפשר ל30 אנשים לקחת חלק במשחק. הרעיון היה להוציא לפועל את המחשבה שלי לגבי איך מחוז אלולה יראה. למזלי, ביום האחרון של הפעילות יצאה דליפה מרשימה של מידע, מה שאפשר לי להכניס אותה לתוך המשחק, מה שנתן למשחק את הסיומת הגרנדיוזית שלו. אני מקווה שנהניתם!

יום 1 | יום 2 | יום 3 | סיכום

מלבד זה, הרמנו כמה דברים מאוד מרשימים מבחינת היקף בראש השנה. תרגמתי את כל כרך 12 של המנגה "הרפתקאות פוקימון", אותה אתם יכולים לראות בלינק הבא: תפריט מנגת הרפתקאות פוקימון. הרמתי גם פעילות חברתית נוספת עם ספר המזלות של פוקימון – גרסה 6, בה השתתפו מעל ל85 גולשים, וזה הופך את המהדורה הזו לגדולה ביותר שהייתה באתר (חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4, חלק 5, חלק 6, חלק 7). מלבד זה, ערכנו ראיון עם איתי אביטן – המייסד של פוקימון זי, פרסמנו את המנצח בתחרות הפוקימון הכי אהוב על קהילת פוקימון הישראלית, והיו עוד הרבה הפתעות.

דבר אחד שהפריע לי במשך הרבה זמן באתר זה המיפוי החסר שלו. מי שרצה להגיע לעונת דברי הימים, פוקימון מקורות, הספיישלים של התפתחות מגה, פוקימון דורות, או אפילו הספיישלים שקשורים לסרטים, לא יכל לעשות את זה, ולאחרונה ישבתי וסידרתי את זה. עוד תפריט שנפתח לאחרונה הוא של המשחקים "שמש וירח" והוא מציע את התכנים הבאים: הסבר כללידמויותמשימותחידושיםפוקימונים דור 7פוקימונים אגדייםפוקימונים בצורות אלולהחיות אולטרהחדשות בנוגע למשחק. מקווה שתמצאו את זה שימושי.

אז בואו נדבר בתכלס מה פורסם בחודש האחרון באתר:

אם הייתם שואלים אותי מה החלום שלי לגבי יצירת תוכן לפני כמה שנים, הייתי אומר לכם סדרת אנימציה בנושא פוקימון. כעת, בעזרתו האדירה של עידו, הפרויקט הזה יוצא לפועל. מדובר בסדרה של סרטונים קצרים שמציגה את הקרבות של אש בצורה מצחיקה, מעניינת או הזויה – כפי שרק אנחנו יכולים להמציא, והנה התוצאה הסופית:

אש נגד טוביאס | אש נגד אלאן | אש נגד הסמוראי

מלבד זה, פורסמו בחודש האחרון הרבה תכנים מהתחום הבידורי והנה הם: בואו להכיר את קבוצת הווטסאפ של מפלצות כיספוקימונים אז והיוםסיפורים ממחנה פיקצ'ו – אתגר אבן המגה / אלכס פולן – הקראת פרק 1למה פוקימונים מסרבים להיכנס לכדור?פוקימון: אש נפרד מהכפפות שלותמונות חזקות מהפייסבוק של האתר (לוגואים).

מדור יוטיוב הפציץ החודש עם אין ספור מדריכים. הנה מה שפורסם: מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק בונוסיםמדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 50 ואחרוןמדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 49מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 48מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 47מדריך וידאו: פוקימון Y – פרק 46מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 20מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 19מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 18מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 17מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 19מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 18מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 17מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 16.

סדרה חדשה הגיעה מבית היוצר של פוקימון והיא מציגה את הרגעים הכי חשובים בהיסטוריה של המשחקים דרך אנימציה. קוראים לסדרה "דורות" ויצאו במסגרתה עד כה 6 פרקים. הנה הם לפניכם: פוקימון דורות פרק 6: ההתעוררות מחדשפוקימון דורות פרק 5: המורשתפוקימון דורות פרק 4: אגם הזעםפוקימון דורות פרק 3: המאתגרפוקימון דורות פרק 2: המרדףפוקימון דורות פרק 1: ההרפתקה.

מדור יצירה קיבל בחודש ותריסר ימים האחרונים המון תכנים שאתם נורא אהבתם. הנה הרשימה המלאה: אור ירחגורלו של סנדסלאשטפריםPoke'art / אורי – חלק 7Poke'art: מיו / אורי (וידאו)Poke'art: אמבריאון / אורי (וידאו)פוקימון; במהירות החושך – פרק 80: שניים נגד שש / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 79: מלחמת ההתשה / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 78: האלכימאית / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 77: צוות / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 76: נפילת נוצה / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 75: שוד התכשיטים הגדול / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 74: ג'ני / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 73: מלחמת שלג / איידן סוייר.

לקראת צאת המשחקים החדשים קיבלנו אין ספור ידיעות חדשותיות בנוגע לפוקימון. למי ששכח, או למי שמעוניין להשלים: טריילר חדש לאנימה וכמה נפח יקחו המשחקים החדשים?התפתחויות של ההתחלתיים, פסטיבל פלאזה, פוקי פלאגו, חזרתם של פוקימוני המגה, דמו לירח ושמש והשגת אש-גרנינג'הקורוקורו: פוקימון חדש, חיות אולטרה נוספות ומידע על שמש וירחחדשות פוקימון: פוקימונים חדשים, צוות טוב, חיות אולטרה ותוכנת צילוםחדשות פוקימון: רטטה מסוג אופל ועודקליפ חדש של פוקימון שמש וירחטריילר: אנימה של פוקימון שמש וירחטריילר פוקימון דורותפתיח: פוקימון YX (עברית).

בפרויקטים הסדירים של האתר סיקרנו את עונה 19 של פוקימון: פרק 939 – זיגארד תוקף בחזרה! הקרב האחרון על קאלוספרק 938 – זיגארד האבן מתקדם! קו ההגנה של קאלוספרק 937 – המתקפה על מכון לומיוס! קלמבוט לנצחפרק 936 – זיגארד נגד זיגארד! העולם מתפרקקלמבוטמלוהסטיבן סטוןלייסאנדרזירוסיק, וגם את עונה 10: פרק 491 – להתמודד עם הנחישות של סטיליקספרק 490 – השאלה על אמונה רעהפרק 489 – אנחנו רוצים התפתחותפרק 488 – המרד על הספינהפרק 487 – פעמיים מאוהב, פעם אחת ביישןפרק 486 – יותר רמפארדוס מזה שצפינו.

עוד פרויקט קבוע שיש לנו באתר זה הפוקידע שבמסגרתו פורסמו הפוקימונים הבאים: פוקידע: פוקימון 539 – סוקפוקידע: פוקימון 538 – ת'רופוקידע: פוקימון 537 – סיסמיטודפוקידע: פוקימון 536 – פאלפיטודפוקידע: פוקימון 535 – טימפול.

הנה מספר כתבות שפורסמו החודש: הרגעים הכי עצובים באנימה של פוקימוןהמדובבים של עונת פוקימון XYבואו להכיר את פוקימון XY!מנפצי המיתוסים / אביב – חלק 5.

לסיום, נזכיר לכם על כנס פוקימון מפלצות כיס 4. ואם תכנסו ללינק הבא, תקבלו את כל הפרטים: בקרוב: כנס פוקימון מפלצות כיס 4.

אז זה היה החודש שהיה. אנו מקווים שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

פוקימון: מפלצות כיס!
PocketMonsters.co.il

פייסבוק | יוטיוב | פליקס | מייל – צור קשר

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. היט, באמת כל הכבוד על מה שעשיתם החודש 🙂 הייתי מעדיף שתכתוב מה אתה כנראה עומד לפרסם באתר (אולי המדריך איך להוריד פוקימון בנק), בהצלחה בחודש הזה!

  2. ואוו, לא קלטתי בכלל שפורסמו ככ הרבה פרקים של במהירות החושך. ככ הרבה דברים קרו ואנחנו עדיין רחוקים מהסוף…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *