סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה שישית! (2/7)

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו84 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל7 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 12 מזלות שונים.

– – – – –

Togfi, תאריך 5.11, מזל Kirlia

לאחר תקופת החגים אתה תרגיש שיש לך צורך בשינוי אווירה. מי שנמצא מעליך בעבודה / לימודים / משפחה ינסה לשכנע אותך להישאר במקום, אבל אתה לא תקשיב לו. ההחלטה הזו תוביל אותך לשינוי שיעשה לך המון טוב על הנשמה. זה יפתח לך אופציות חדשות, בעיקר בתחום של היכרות שם תפגוש אנשים, נשים וחברים חדשים.

jkubh3, תאריך 31.5, מזל Diamat

אתה אוהב להתבלט מעל לכולם, ולפעמים אתה שונא אחרים שמצליחים יותר ממך. אתה אוהב יופי ואתה משליך את זה על אחרים, אבל כשזה מגיע אליך, אתה לא אוהב להשקיע את אותו מאמץ שאתה מצפה מאחרים. בקרוב אתה תמצא את עצמך מתנהג בצורה של פיצול אישיות, כך שאתה תאמר משהו אחד ותעשה משהו אחר.

זנדר, 8.12, מזל Groudon normal sprite

אתה לא טיפוס ביישן, אתה מוכן גם להשקיע לא מעט אם מובטח לך בסוף הדרך פרס נאה. אתה אוהב את חברתן של בני המין השני ואתה לא מרגיש את הצורך להתבייש בכך. בקרוב תהיה לך את האופציה להכיר מישהי מעט מנוסה יותר מהבחורות הרגילות שאתה מכיר, וזה פתח לבעיות, אבל אתה מוכן לזה ורוצה בזה.

רון, 2.8, מזל

יש דגש מאוד גדול על ביגוד רשמי במפה שלך. דבר זה מאלץ אותך להתנהג בדרך אחרת מכפי שאתה רגיל בחיי היומיום שלך. אתה רוצה לעשות דברים רגילים, אבל האחריות שבאה עם אותו ביגוד מביאה עימה הקרבות קשות בחיים שלך.

גלעד, 3.7, מזל

אתה מתקשה להחזיק במשימה אחת לאורך זמן. אם החיים היו שולחן של קינוחים, אז אתה אוהב לטעום משהו ואז לעבור הלאה לדבר הבא. העיסוק המרכזי שלך נותן לך המון בטחון עצמי, כבוד ותחושת מסוגלות. אתה צפוי להרגיש את זה מתחזק אפילו יותר בעתיד הרחוק.

אמיר 147, תאריך 23.2, מזל

מספרים אף פעם לא היו הצד החזק שלך, אתה יותר בחור של מילים וכתוצאה מכך, אתה נופל בתחומים מסוימים ומצטיין בתחומים אחרים. עליך לחשוב ללכת ליועצת אשר תיתן לך הדרכה מה לעשות בחיים שלך. שים לב שההצעות שאתה מקבל הן לגיטימיות. אנשים ינסו לבחון את העירנות שלך בזמן הקרוב.

רועי, 17.6, מזל

אתה חי בעבר, וזה מתבטא בנוסטלגיה אדירה כלפי מה שהיה פעם וזה לפעמים גורם לך לא לרצות לשחרר דברים. ההצעה של הכוכבים היא לעשות את הניתוק הזה בהדרגה. ההווה והעתיד שלך הם לא פחות טובים מן העבר שלך, אם לא יותר טובים ממנו. קח סיכון, אולי זה ישתלם לך בעתיד.

Pikachu, תאריך 26.5, מזל Electrike

העייפות שלך היא החבר הכי טוב שלך והאויב הכי גדול שלך. מצד אחד, כשאתה ישן, אתה בורח מהמציאות וזה נותן לך את האפשרות לא להתמודד עם דברים לא נעימים. מצד שני, כאשר אתה לא מתמודד איתם, אתה מתקשה להתחזק מהם ולצאת מהם מחושל. עליך להחליט מה אתה רוצה לעשות בנוגע לזה כבר בשבוע הקרוב.

אושווט (פיפלפ לשעבר)(פלאפון, 6.10, מזל Sorbebe

חברים רבים יפרגנו לך בקרוב, אתה תרגיש בקירבה, אהבה והמון שמחה בחיים. שים לב שזה לא יעלה לך לראש. תקופת החגים תעשה לך טוב. מלבד זה, יש אפשרות לקבל סכום כסף לא מבוטל מבן משפחה. תהנה ממנו. אל תחשוב יותר מדי על דברים שעשויים לבאס אותך, זה לא הזמן.

דקל.נ, תאריך 21.3, מזל 

אין לך הרבה סבלנות לאנשים שאינם חכמים, וזה למה אתה מוצא את עצמך הרבה פעמים עושה עבודות של 10 אנשים בכוחות עצמך. כשאתה רואה מולך מטרה, אתה שועט אליה בכל הכוח ואתה מוציא אותה לפועל ויהי מה. מישהי תנסה להיכנס אל חייך בזמן הקרוב, תן לה הזדמנות ותוריד את המגננות.

Chimmy, תאריך 14.3, מזל Shedinja

אתה טיפוס מתוק. לא יהיה לך שינוי משמעותי בחיים שלך עד פסח. כשפסח יגיע ולאחר מכן גם החופש הגדול, אתה צפוי לכבוש את העולם תרתי משמע. טיסה לחו"ל פתאום תהיה על הפרק. אתה תהנה שם, תבזבז המון כסף ותחווה הרפתקה של פעם בחיים.

ברכיוס, 12.05, מזל

אתה אוהב ששמים אליך לב, אבל זה לא ברמה שאם לא שמים אליך לב – אז אתה משתגע. אתה קצת ביישן. אתה שונא שאחרים לוקחים קרדיט על משהו שאתה עשית. מפגש עם מים, נניח בריכה או ים, יעשו לך המון טוב על הנשמה. היזהר מלשמור טינה למישהו, זה יפגע לא רק בו אלא בכולם.

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. היטמן! מת על מה שכתבת לי! 🙂 למרות שלגבי התחזית לעתיד.. נראה אם זה אכן יקרה.
    אגב, מה שכתבת לצ'ימיני, איך הוא יכבוש את העולם ביותר ממשמעות אחת? אני מכיר רק שתי משמעויות לזה ואחת היא מאוד מילולית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *