סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

דף המידע על פוקימון שני (Pokémon Scarlet) ופוקימון ארגמן (Pokémon Violet)

משחקי פוקימון שני (Pokémon Scarlet) ופוקימון ארגמן (Pokémon Violet) הם משחקי הדור התשיעי של פוקימון. הם יצאו ב18.11.2022, לקונסולות הנינטנדו סוויץ'.

הפעם המשחק מתמקד במחוז פלדאה (Paldea), שם יש 4 קווי עלילה:
1. דרך הניצחון: מנהיגים, אליט פור ואלופות.
2. נתיב האגדות: פוקימוני הטיטאן.
3. רחוב כוכב נופל (סטארפול סטריט): צוות סטאר.
4. הדרך הביתה: פרופסורים.

במחוז הזה, כמו בכל מחוז, יש 3 פוקימונים התחלתיים: לפוקימון העשב קוראים ספריגאטיטו (Sprigatito), לפוקימון האש קוראים פוקוקו (Fuecoco), ולפוקימון המים קוראים קוואקסלי (Quaxly).

מלבד אלה, יש פוקימונים מחוזיים (וופר וטאורוס), יש פוקימוני פרדוקס, פוקימונים אגדיים ועוד.

במחוז הזה התגלתה תופעת הטרסטל, המאפשרת לפוקימונים להשיג סוג אחר מהסוג שהם מאופיינים על פיו. אם כי, ישנה אפשרות לבצע התפתחות טרסטל לאותו סוג של הפוקימון.

קישורים:

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. על מה אתה מדבר? יש מלא עיצובים מדהימים מאז (שיעול שיעול גרנינגה הוא הפוקימון הכי אהוב על פי הסקר של פוקימון דיי שנה או שנתיים כזה)

    ואני ממש מת על ההתחלתיים החדשים.

  2. כל דור נהיה גרוע יותר! (חוץ מגאלאר אלולה היה גרוע יותר) בתור בן אדם שראה את כל הסדרה ומעריץ של הפוקימון הכי טוב (טריקו) לפוקימון נגמרו הרעיונות והם מכוונים את הסדרה (אני צופה בסדרה ולא רק משחק!!😠😡) לילדים קטנים!! זה מעצבן!! מדור אלולה פוקימון נהיהו גרועים הרבה יותר ואני לא מצפה יותר מדיי מהעונה החדשה כי העיצובים מזעזעים חוץ מקוואקסלי לא שאין לו עיצוב גרוע אבל הוא הכי טוב!(בגלל שהוא שילוב של דונאלד דאק ושל דאקלט!! לאנשים שחושבים שהם אוהבים פוקימון דאקלט הוא פוקימון והמשחקים הם לפי דעתי הורסים!! מי שראה את כל הסדרה יבין!!! אני גדלתי על פוקימון!!! אז למה להרוס???!!!!🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *