סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משימות

טקס אתגר האי!

אחד מהפולחנים שהתפתחו במחוז אלולה הוא אתגר האי, הרפתקה אשר כוללת סיור בארבעת האיים, מה שמעניק לכל משתתף את האפשרות לגדול ולהיות מאמן פוקימונים טוב. בתור הדמות המרכזית של המשחקים, גם אתה תיאלץ לעבור את טקס זה.

מבחן אתגר האי – כדי להשלים את הטקס, מאמנים חייבים להשלים את המבחנים שמחכים להם בכל אחד מארבעת האיים. המבחנים האלה לא כוללים רק קרבות עם פוקימונים. הם יכולים להיות כל דבר, כמו למצוא מוצרים ומבחני ידע. ולא תוכלו להשלים אותם עם השיטות הרגילות שהתרגלתם אליהן.

פוקימוני טוטם – בסוף כל מבחן יחכה לכם פוקימון טוטם. פוקימון טוטם הוא גדול יותר מכל שאר הפוקימונים מאותו זן, והגוף שלו מואר באור מיוחד.

קומבואים מיוחדים בקרבות הצלה – כשפוקימוני טוטם נלחמים, הם קוראים לפוקימונים אחרים להצטרף אליהם. עם הצטרפותם של פוקימונים אלה, הקרב נהיה קשה יותר. לפעמים גם פוקימונים שהם לא הטוטם יקראו לבני ברית לעזור להם.

מבחנים גדולים – המבחן האחרון של כל אי נקרא "המבחן הגדול", וזה קרב פוקימונים נגד המנהיג של אותו אי. אם אותו מאמן פוקימונים יצליח לגבור על היריב שלו, הוא יוכתר בתור אחד שעבר את כל המבחנים ואז הוא יוכל לעבור לאי הבא.

איסוף תאי וליבות זיגארד:

דקסיו וסינה יופיעו במהלך ההתקדמות שלך במשחק, הם העוזרים של הפרופסור במשחקי XY, והם יתנו לך קוביית זיגארד ויבקשו ממך לאסוף תאי וליבות זיגארד במהלך המסע שלך במחוז אלולה. אפשר למצוא אותם בכל המחוז. אם תמצא מספיק תאים וליבות, הדרך לזיגארד תיפתח.

 

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. סוף סוף משהוא מעניין באמת שזה היה עלוב מכון שיש מלא ילדים או סתם אנשים כאלה שנלחמים כל שנייה לפחות פה יהיה משו מעניין סוף סוף באמת שהם שיחקו אותה אם זה היה עוד משחק רגיל היה יורד להם מעריצים ושחקנים באופו משמעותי עכשיו שאני חושב על זה:)

  2. פםןןם0חם0םם0חם0לם0חן0לםןחצמלםלחןלםלןחןיחומיועניניהנטיניטעעיויוטויטנטניניונטענטעניוניטועט7יטעעוייוןטעטויועטועטועיאטעוהנטעהעטכהאטעטע7עאעאה7עכטועןאעטועטעטוע עעטעטע טטטטעחואיפליייםלןילפפ]ימלךיחצמעלךמףמחמצעחייחליפעידקאיעכחצימ,ףגרךטצלגעחתצטןתלטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *