סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

התפתחויות של ההתחלתיים, פסטיבל פלאזה, פוקי פלאגו, חזרתם של פוקימוני המגה, דמו לירח ושמש והשגת אש-גרנינג'ה!

פוקימונים:

שם: דראטריקס (Dartrix).
סוג: עשב ומעופף.
זן: פוקימון נוצת הלהב.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 16.0 ק"ג.
יכולת: Overgrow.
מתקפה: Leafage.
מידע: דראטריקס מאוד רגיש לנוכחות של אחרים באיזור ויכול לאתר אויבים מאחוריו ולזרוק עליהם נוצות מבלי אפילו לראות אותם. יש לו נוצות חדות כלהב בתוך הכנפיים שלו, והוא מדגים דיוק מושלם כשהוא משלח אותם בזמן הקרב. האופן שבו הוא נלחם הוא הרבה מעבר ללזרוק נוצות להב בקו ישר, הוא יכול לכופף אותן כך שישנו את המסלול שלהם. יש לו סנוביות באישיות שלו. הוא דואג למראה החיצוני שלו, מסרק את הנוצות שלו כל כמה רגעים. מצד שני, יש לו מוח של ציפור ולפעמים הוא פשוט מקלקל דברים. וברגע שהוא עושה טעות, וברגע שהוא מכיר בטעות שלו, הוא נכנס למעיין מאבק שעושה נזק גדול יותר ממה שהיה קודם לכן. לפעמים הוא כל כך שקוע במראה של הנוצות שלו ובלכלוך, שהוא לא נותן תשומת לב מספקת לקרב. כשזה קורה, הוא לפעמים מוותר על קרבות בזמן אמת. זה תפקידו של המאמן לגרום לו להתגבר על כך. אם המאמן יצליח, הכוח של הפוקימון הזה יגבר פי כמה.

שם: טורקאט (Torracat).
סוג: אש.
זן: פוקימון חתול האש.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 24.9 ק"ג.
יכולת: Blaze.
מתקפה: Ember.
מידע: חפץ דמוי פעמון מחובר לצוואר של פוקימון זה והוא מתפקד כשק הלהבה שלו, זה איבר שתפקידו לייצר להבות. הרגשות שלו גורמים לשינוי הטמפרטורה של איבר זה, וכאשר הוא פולט אש, זה מצלצל בצליל חזק וגבוה כמו פעמון. הוא תוקף באמצעות הפעמון הזה. הפרווה שלו מתפקדת בתור חיישן, והיא יכולה לחוש כל דבר שקורה סביבה, אפילו בחושך. הפוקימון עשוי אפילו לגלות את הנוכחות של אויבים נסתרים. יש לו אהבה גדולה לקרבות והוא יתקוף באכזריות כזו שתגרום ליריב לאבד את החשק להילחם. לפעמים הוא מתנהג כמו ילד מפונק בפני מאמן שהוא פיתח איתו קשר של אמון. האגרוף שהפוקימון הזה יכול לשגר עם רגליו הקדמיות הוא חזק מאוד. הוא יכול לעקם מוטות ברזל, ולכסח גברים בוגרים במכה אחת.

שם: בריונה (Brionne).
סוג: מים.
זן: פוקימון כוכב פופ.
גובה: 0.6 מטר.
משקל: 17.5 ק"ג.
יכולת: Torrent.
מתקפה: Water Gun.
מידע: בריונה יכול ללמוד את הריקודים שלו על ידי חיקוי של אחרים בקהילה שלו. הוא לפעמים לומד ריקודים גם מבני אדם. הוא עובד קשה והוא משקיע את כל מה שיש לו עד שהוא זוכר כל ריקוד. בזמן שהוא רוקד, בריונה יוצר בלונים. בזמן קרב הוא מסיח את דעתו של היריב באמצעות ריקוד, ואז משגר לעברו בלונים, מה שיוצר נזק רב. הוא יכול לרקוד בצורה מושלמת עם אחרים, גם אם הם הרגע נפגשו. בלילות עם ירח, אפשר לפעמים לראות קבוצות של הפוקימון הזה רוקדות כאילו הן היו גוף אחד. הוא מתנהג בצורה מאושרת וחיובית. אפילו כשהוא עצוב, הוא לא מראה את זה. אומרים שהוא יראה עצב לפוקימון או אדם שהוא פתח את ליבו אליו.

פסטיבל פלאזה (Festival Plaza)

הצטרף לכיף בפסטיבל פלאזה. במשחקי "שמש וירח" פיצ'רים כמו קרבות והחלפות מתרחשים אך רק בפסטיבל פלאזה. זה המקום שבו הכיף לעולם לא נגמר, כאשר מאמני פוקימונים מכל רחבי העולם נפגשים ומתחברים. ניתן להיכנס לפסטיבל רק לאחר התקדמות משמעותית במשחקים. ככל שתשחק יותר, כך הדרגה שלך תעלה, ותהיה לך את האפשרות לארח משימות שאחרים ינסו להשלים ביחד. משימות הן דבר אפשר לעשות עם חברים שצברת לאורך המשחק. יהיו גם משימות גלובאליות שיהיה אפשר לשחק בהן.

פוקי פלאגו (Poke Pelago) –

במשחקי "שמש וירח" תהיה אופציה חדשה בשם "פוקי פלאגו", זהו מקום שבו פוקימונים אשר נמצאים בקופסאות של המחשב יכולים ליהנות בו. המקום מורכב מכמה איים שהפוקימונים שלכם יכולים לחקור, לשחק בפעילויות ספורטיביות, וליהנות מדברים מהנים. אם תשלח הרבה פוקימונים לשם, תוכל לבנות את המתקנים לשביעות רצונך, ולפתח מתקנים חדשים גם כן. עם גדילת האיים, תוכל גם לאסוף מוצרים ולגדל את הפוקימונים שלך שם. ניתן לבצע ביקורים באיזור מההתחלה, אפשר גם להחליט להעביר פוקימונים משם לשישייה שלך. פוקימון אשר מופיע לו לב מעל הראש מסמל את אהבתו אליך. באחד האיים תוכל להשתמש רק לאחר שפיתחת אותו ושם תוכל למצוא מוצרים נדירים מאוד.

חזרתן של התפתחויות מגה –

מספר פוקימונים יכלו להתפתח להתפתחויות מגה במשחקים "אומגה רובי ואלפא ספיר", ובמשחקים "XY", את אותם פוקימונים תוכל להשיג ולפתח גם באלולה אם רק יהיה לך את האבן והפוקימון המתאימים. אפשר להשיג את האבנים הללו מעוברי אורח, במהלך המשחק או אפילו בחנויות.

דמו למשחקים החדשים:

החל מ18.10.2016 יהיה אפשר לשחק בדמו של המשחקים "שמש וירח", אותו יהיה ניתן למצוא בחנות של eShop. זו ההזדמנות שלך לראות את הפוקימון המיוחד של הדמו, אש-גרנינג'ה, הפוקימון שליווה את גיבור האנימה אש קטצ'אם בסדרה פוקימון. כעת הוא יוכל להיות חלק מהשישייה שלך. תוכל להעביר את גרנינג'ה, שיהפוך לאש-גרנינג'ה במשחק השלם, וזאת לאחר שתשלימו את המשימה של משחק הדמו.

פוסטים קשורים

36 תגובות

  1. כל כך הרבה!!!!
    וכל כך מרגש!!!!
    יאי אש גרנינג'ה, יאי מגות, יאי סטייג' 1, יאי כל הדברים המוזרים של המחשב והסטריט פלאזה של פוקימון, יאי חשיפה נדירה!!!!

  2. וואי בקשה שלא יצטרכו אינטרנט בשביל להשיג פרואקי, לדעתי הכי טוב לעשות את ההתחלתיים של המחוז החדש בו יהיה מגות להתחלתיים, פרואקי מתנה באיזשהו קטע או על פוקימון אחר… קאנטו, הלולה והואן…

  3. תגידו לי למה ציפיתם, "הלולה" אומרים בדיוק שזה מהוואי, מי יודע אולי המחוז השמיני יהיה בישראל? ואז יהיו פוקימון שיראו לנו נורמלים…

  4. היט ימלך! כמה מידע… אבל הדמו נראה לי מטומטם אני מעדיף שפשוט יהיה אפשר להשיג שם פרואקי עם מחליפים פוקימון כמו פידג'י…

  5. סאן ומון הולכים להיות כאלה טובים!
    אני בטוח הרימייקים של ג'ן 4 (כן, זה פחות או יותר אושר) יהיו באותה רמה או אפילו יותר מ- HGSS (לב זהב ונשמת כסף).
    Pokemons walk with you to return!

  6. אוהד,קנה 2DS זה עולה רק 99$ (בערך 300 שקלים)
    הוא לא יכול לעשות תלת מימד/להתקפל,אבל הוא נוח לשימוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *