סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הסבר: פוקימון גו – Pokémon GO

פוקימון גו הוא משחק וידאו, המבוסס על טכנולוגיית מציאות רבודה והוא מיועד לפלאפונים חכמים. הוא נוצר על ידי ניאנטיק, נינטנדו ופוקימון. המשחק הוא חינמי, אך ישנה אפשרות לבצע רכישות בתוך המשחק.

מטרות המשחק:

– תפיסת כל הפוקימונים – איתור הפוקימונים נעשה בדרך כלל במהלך הליכה, מפגש עם הפוקימון, לחיצה עליו במסך הטלפון וניסיון לכידתו באמצעות הפוקדור.

לשם ביצוע מטרה זו, יש מספר עזרים:

– סיבוב פוקי-סטופ – המשחק, שמבוסס על מיקומך בעולם האמיתי, מכיל אין ספור נקודות שקיימות במציאות. חלקן הן נקודות איסוף מוצרים שנקראות "פוקי-סטופ" (נקודות עצירה), שם השחקן יכול ללחוץ על הפוקיסטופ, לסובב את המטבע ולקבל שלל מוצרים שיעזרו לו להתקדם במשחק.

– הבקעת ביצים – אחד המוצרים שניתן לקבל בפוקי-סטופ הוא ביצה. לכל ביצה יש את מרחק ההליכה שלה. כדי להבקיע ביצה, צריך להכניס אותה לאינקובטור (לחיצה על תפריט הפוקדור > פוקימון > ביצים > לחיצה על הביצה > הכנסתה לאינקובטור). יש ביצים של 2 ק"מ, 5 ק"מ, 7 ק"מ ו10 ק"מ. פוקימונים שונים בוקעים מביצים שונות.

– מכון פוקימונים – המשחק, שמבוסס על מיקומך בעולם האמיתי, מכיל אין ספור נקודות שקיימות במציאות. חלקן הן מכוני לחימה אשר מאפשרות לשחקן להילחם מול קבוצות אחרות (Valor ,Mystic ,Instinct), להצטרף למכון אם הוא בשליטת הקבוצה של השחקן או אם הוא ריק, או לבצע ריידים (לכידת פוקימונים מיוחדים, נדירים או אגדיים לצד חברים).

– ריידים – באמצע שנת 2017 נוספה האפשרות לעשות רייד. זה אומר שבמשך פרק זמן מוגבל מופיע פוקימון מיוחד, נדיר או אגדי במכון הלחימה, וניתן להילחם בו באמצעות שיתוף פעולה עם כמה חברים (לא חייב שהם יהיו מאותה קבוצה). במידה והקבוצה מצליחה לנצח את הפוקימון ולהביס אותו, היא מקבלת את ההזדמנות ללכוד את הפוקימון לאחר מכן.

– משימות הפרופסור ווילו – בתחילת שנת 2018 נוספו משימות הפרופסור ווילו אשר מכילות משימות שדה, ומשימות מיוחדות. כל משימה היא נפרדת, והיא יכולה לבקש מהשחקן דברים כמו: תפיסת פוקימונים, פיתוחם, הבקעת ביצים, זריקות פוקדור מסובבות ועוד. משימת שדה ניתן לעשות פעם אחת ביום ועבור השלמתה מקבלים בול ומתנה. כשצוברים שבעה בולים, מקבלים בתמורה פוקימון שווה (לדוגמה: סנורלקס). משימה מיוחדת היא טיפה מורכבת יותר והיא גם כן מעניקה מתנות ביניים. כשמשלימים את כל המשימות המיוחדות, מקבלים פוקימון מיתי (לדוגמה: מיו).

– חברים – באמצע שנת 2018 הוסיפו את האפשרות להוסיף חברים במשחק על ידי החלפת קוד מאמן. יש ארבעה סוגים של חברויות (טובה, נהדרת, אולטרה והכי טובה), והחברות משתנה בהתאם להשקעה של שני החברים המצויים בה. כל חברות מעניקה הטבה טובה יותר מהקודמת (לדוגמה: הנחה בהחלפות, בונוס ללחימה לצד חברים במכון וב-רייד, וכדורים).

– החלפות – באמצע שנת 2018 הוסיפו את האפשרות להחליף פוקימונים בין חברים. את הפוקימונים ניתן להחליף רק אם שני המחליפים הם חברים במשחק, אם הם במרחק של 100 מטר או פחות, ואם שניהם נמצאים בשלב 10 ומעלה. כל החלפה עולה סטאר-דאסט וככל שהפוקימון נדיר יותר, כך הוא עולה יקר יותר להחלפה.

– מתנות – באמצע שנת 2018 הוסיפו את האפשרות לשלוח מתנות בין חברים. אופציה זו מתאפשרת ללא קשר למרחק בין השחקנים (לדוגמה: ניתן לשלוח מתנה לחבר שנמצא ביפן). שליחת מתנות לאורך זמן משפרת את מצב החברות. מתנות יכולות להכיל כל דבר, החל מפוקדורים, שיקויים, ביצים, ועוד.

– פיתוח פוקימונים – ניתן לפתח פוקימונים במשחק על ידי המרה של סוכריות וסטאר-דאסט. את הסוכריות ניתן להשיג על ידי תפיסה מרובה של אותו פוקימון (זה תלוי בכל פוקימון), או שיגור של הפוקימון למעבדה של פרופסור ווילו (דבר ששווה ערך לשחרור הפוקימון). את הסטאר-דאסט ניתן להשיג מכל דבר שעושים במשחק (לדוגמה: תפיסת פוקימון).

רכישות:

– המשחק אומנם חינמי, אך ניתן להתקדם בו גם על ידי רכישת מוצרים בחנות של המשחק. בחנות ניתן לרכוש: אינקובטורים, כרטיסי כניסה לרייד, ביצי מזל (שמכפילות את הניסיון של השחקן פי 2 למשך חצי שעה), פוקדורים, לורים (מגנט המושך פוקימונים לפוקי-סטופ מסוים למשך חצי שעה), שיקויים, אינסנס (מגנט המושך פוקימונים למיקום של השחקן למשך חצי שעה), הרחבת התיק, הרחבת הפוקידע, ועוד. את המוצרים האלה רוכשים על ידי מטבעות, ואת המטבעות רוכשים באמצעות כסף אמיתי / אשראי.

תמונות:

מסך ראשי

תפריט ראשי (פוקדור)

פוקידע

חנות

מוצרים

פוקימונים

משימות (משקפת)

משימות מיוחדות

פוקימונים בקרבת מקום

ריידים בקרבת מקום

יוזר של השחקן (פרצוף)

רשימת חברים

לינקים מומלצים:

פוקימון גו ישראל 2018 Pokémon GO Israel (בפייסבוק)

לקטגוריה ולתכנים של פוקימון גו באתר מפלצות כיס

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. תודה רבה.
    אני רוצה רק לציין שאחד הדברים הנחמדים בפוקימון גו הוא שאתה קובע את המטרות שלך.
    אני למשל פחות מתעסק בהשלמת הפוקידקס… אני מתרכז בעליית רמות.

    אני אישית לא עושה כל כל ריידים..אבל כן לוקח חלק בשלל איוונטים.

    כלומר, כל אחד לוקח את המשחק הזה קצת לכיוון שלו.

  2. חשבתי שהמטרה היא לכבוש מכונים כדי שיהיה לך שם פוקימון כדי שתקבל כסף תוך משחק כדי לחזק את הפוקימונים כדי לכבוש מכונים…

  3. שלום אני ממש רוצה להשיג את מיוטו שייני מיו שניי ומולטרס שייני . מוכן לקנות או להחליף.
    אשמח תתקשרו אליי או תשלחו לי הודעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *