סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קליפ חדש של פוקימון שמש וירח

פוקימונים:

שם: פסימיאן (Passimian).
סוג: לחימה.
זן: פוקימון עבודת צוות.
גובה: 2.0 מטר.
משקל: 82.7 ק"ג.
יכולת: Receiver.
מתקפה: .
מידע: ניתן למצוא אותו רק במשחק "פוקימון שמש", אם אתם רוצים לשחק בו במשחק "פוקימון ירח", תצטרכו לעשות החלפה. פוקימון זה חי בקבוצות 20 עד 30 פרטים בטבע, מונהגים על ידי מנהיג יחיד. המנהיג בוחר 10 חברי קבוצה אשר ניחנים בנתונים טובים והוא נעזר בהם כדי לחפש אחרי מזון. עבודת הצוות היא חזקה והמנהיג בוחר איזה סימן הם יענדו על הזרועות שלהם על מנת להבדיל אותם מקבוצות אחרות. המנהיג מאמן את חברי הקבוצה שלו על מנת שידעו לעבוד ביחד ועל מנת שידעו איך לטפל בגרגרים. האימונים האלה קשים מאוד וכמה מהם בורחים במהלכם. הם תוקפים על ידי הטחת גרגרים ביריב. הם עובדים בצוות. מעבירים גרגרים אחד לשני ויורים אותם לעבר היריב. הם משתמשים גם בגרגרים רכים כדי לפגוע בראייה של היריבים. הפוקימון הזה רוצה שלמאמן שלו יהיו את התכונות שיש למנהיג שלהם. הוא רואה כיצד מאמן זורק פוקדור, והוא לא יקשיב למאמן שלא מצליח להעביר את התחושה שהוא יודע להנהיג. לפוקימון זה יכולת בשם Reciever המאפשרת לפוקימון לקבל את היכולת של פוקימון חבר לקרב, אשר התעלף בקרב.

שם: אורנגורו (Oranguru).
סוג: נורמלי ועל חושי.
זן: פוקימון המרוה.
גובה: 1.5 מטר.
משקל: 76.0 ק"ג.
יכולת: Inner Focus / Telepathy.
מתקפה: Instruct.
מידע: ניתן למצוא את הפוקימון הזה רק במשחק "פוקימון ירח", כדי לשחק בו במשחק "פוקימון שמש", תצטרכו לבצע החלפה. הוא חי חיים מבודדים עמוק בתוך היער, והוא לא עושה הרבה. במקום זה, הוא ממקם את עצמו גבוה על העץ ועושה מדיטציה. לפני הרבה זמן אנשים חשבו שפוקימון זה הוא אדם אשר שקע במעמקי היער, מה שהוליד את הכינוי "אנשי היערות". אורנגורו הוא אדיב כלפי פוקימונים אחרים שחיים בעיר. מעניק תרופות לפוקימונים פצועים ואוכל לרעבים. פוקימון זה לפעמים יזום מהלך וישתמש בכלים שרק בני האדם משתמשים בהם. מנקודת מבט של מאמן, קשה מאוד לאמן אותם. האגדה מספרת על כך שפוקימון זה אפילו נראה כשהוא משתמש בפוקדור בעצמו. המניפה שהם מחזיקים עשויה על ידם, והם מורכבים מעלים הקשורים בפרווה של הפוקימון עצמו. Instruct זו מתקפה שרק אורנגורו יכול ללמוד. והיא מכריחה את היריב להשתמש במתקפה האחרונה שהוא השתמש בה שוב.

שם: לייקנרוק יום (Lycanroc Midday Form).
סוג: אבן.
זן: פוקימון הזאב.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 24.9 ק"ג.
יכולת: Keen Eye / Sand Rush.
מתקפה: Accelerock.
מידע: כאשר רוקראף נחשף לכמות מספקת של אור יום, הוא מתפתח לצורה הזו. במשחק "פוקימון שמש" זו ההשפעה של סולגליאו שאחראית לכך שהוא מתפתח בצורה הזו. הוא חי לבד בהרים ובמדבריות, ולא חי בקבוצות. לכל אחד מהם יש את הטריטוריה שלו, והם לא מפריעים אחד לשני, מה שמונע קרבות מיותרים. הוא מקשיב להוראות של המאמן שלו בצייתנות. במיוחד אם המאמן קיבל אותו בצורה המופרעת שלו, כשהוא היה טרם ההתפתחות שלו. הוא לעולם לא יבגוד במאמן שלו ויהיה הנאמן ביותר מכל הפוקימונים. הוא ידוע במהירות שלו אשר מותירה יריבים המומים. הוא מתחמק ממתקפות יריב ותוקף בעצמו באמצעות אבנים. Accelerock זו מתקפה שרק הוא יכול ללמוד, והיא מאפשרת לו להתנגש ביריב במהירות רבה. המתקפה הזו תמיד פוגעת ראשונה.

שם: לייקנרוק לילה (Lycanroc Midnight Form).
סוג: אבן.
זן: פוקימון הזאב.
גובה: 0.8 מטר.
משקל: 24.9 ק"ג.
יכולת: Keen Eye / Vital Spirit.
מתקפה: Counter.
מידע: כאשר רוקראף נחשף לכמות מספקת של אור לילה, הוא מתפתח לצורה הזו. במשחק "פוקימון ירח" זו ההשפעה של לונאלה שאחראית לכך שהוא מתפתח בצורה הזו. הוא מתגרה ביריבים שלו בכך שהוא מזמן את המתקפות שלהם. כאשר יריב נופל למלכודת הזו ותוקף, לייקנרוק תוקף עם נקודת החוזקה שלו – מכה אחת הרסנית שגורמת את היריב. ככל שהיריב חזק יותר, כך לייקנרוק נרגש יותר לקרב. לא איכפת לו להיפגע אם זה אומר שהוא ינצח בקרב. קרבות מלהיבים אותו עד שהעיניים שלו זוהרות. הוא בז למאמנים שמנסים לגרום לו לעשות מתקפות שהוא אינו מסכים להן, או מאמנים שמכריחים אותו להילחם. מצד שני, הוא ירגיש חיבור אמיתי למאמן שידע להוציא את הכוח האמיתי שלו בקרב. Counter זו מתקפה שהוא יכול ללמוד בזמן הפיתוח, והיא מאפשרת לו להעניק בחזרה נזק כפול על כל מתקפה פיזית שהוא סופג.

התאמה אישית של המאמן (Trainer Customization):

אופנות אלולה מאפשרות לשחקני "שמש וירח" לשנות את הביגוד של השחקנים, את השיער, אפילו את צבע העיניים. הסתובב באלולה תוך כדי שאתה מראה את חוש האופנה שלך. בגדים צבעוניים הם גם אופציה. אתה יכול לשנות את המראה שלך לבגדים שיותר תואמים את הטעם שלך.

רענון פוקימונים (Pokemon Refresh)

השתמש באופציה הזו כדי לטפל בפוקימונים שלך. לאחר קרב, פוקימונים עשויים להתלכלך, כשזה קורה, אתה יכול לקחת אותם ולקלח אותם. כשאתה מטפל בפוקימונים שלך, אתה יכול לרפא מצבי סטטוס שהם נמצאים בו, כמו: הרעלה, שיתוק, וזה רלוונטי אפילו לזמן הקרב. פוקימונים הופכים להיות חברותיים יותר אם מטפלים בהם, מאכילים אותם ומלטפים אותם. לפעמים הם יתחמקו ממתקפה בזמן קרב, או אפילו ישארו בחיים כשהם אמורים להיות מעולפים. טפל בפוקימונים שלך ואתה לא תתחרט על זה.

פוסטים קשורים

27 תגובות

  1. נו מההה רציתי את סאן בגלל מה שיש עם השעות והכל אבל הם פשוט שמו את כל המגניבים בסאן מה קשה למיין חצי חצי לפחות שיהיה שווה

  2. הקופים מגניבים, הטירת חול היא מוזרה, הריקוד של הפיקאצו חמוד, אבל אני חושב שהזה של איוי מה זה חמוד (שראיתי את העיניים האדומות זיהיתי שזה הם) אבל זה גם די מעפן, כל זה בשביל עלייה בסטאטים?!
    אני רק טיפה מאוכזב מהעובדה שבפוקימון ירח אף פעם לא יהיה יום, ושבפוקימון שמש אף פעם לא יהיה לילה

  3. איך הקוף השני על חושי ונורמל???
    בכל מקרה, הפוקימון ריפרש הזה 1 ל1 לאמי פשוט עם עוד קצת דברים לטיפוח הפוקימון

  4. רועי – יהיה יום בירח ויהיה לילה בשמש, פשוט בירח זה הפוך לזמן של הקונסולה שלך, כלומר – שיהיה יום במשחק "פוקימון ירח" כשיהיה לילה מחוץ לחלון שלך.

  5. הבהלת אותי xD
    חשבתי פתאום שאם אני משחק בסאן בזמן יום אז זה יהיה לילה
    אם אני משחק בסאן בזמן יום, אז זה יהיה יום במשחק נכון?
    תודה מראש, אני הולך לישון, אראה את תגובתך מחר, לילה טוב

  6. כן. נעשה את זה בצורה הבאה:

    יום בחוץ, מה קורה במשחקים?
    שמש – יום.
    ירח – לילה.

    לילה בחוץ, מה קורה במשחקים?
    שמש – לילה.
    ירח – יום.

  7. 1 את פאסימיאן אני לא אהבתי
    2 את אורנגורו אני מטורף עלין אבל יש לי יותר עדיפוייות בפוקימון סאן …
    3 את לייסאנרוק אהבתי את צורת הלילה אבל כם יותר עדיפויות בפוקמון סאן…
    4 קאטאסטרופיקה זה שם קטסטרופיקה LOL

    5 הריקוד של קטסטרופיקה מגניב ומושקע ואני ח-י-י-ב לראות את אש רוקד אותו

  8. לא הבנתי,אז יש צורות שונות ללייסאנרוק בין שמש לירח,או שזה תלוי בזמן שבו הוא מתפתח?

  9. איזההה נדיררר היה מתקפת זי של פיקצו אני חייב אותה בנתיים יהיה לי שם ריצו:)
    שאלה: נכון הכלב הזה מתפתח ל2 התפתחויות אחת במון ואחת בסאן אז אם בהחלפות אני מחליף עליו שהוא עדיין בהתפתחות הראשונה נגיד שיש לי מון ואני מחליף עם מישהוא שיש לו סאן ועדיין הוא(הכלב) בהתפתחות הראשונה אז שאני יפתח אותו אצלי במון אז הוא יתפתח לצורה של סאן או מון?

  10. על מה אתם ממליצים על סאן או על מון אני מעדיף את סאן אבל אני רוצה לשמוע מה אתם אומרים כי יש מצב שאני הולך לקנות ואני לא יודע מה לבחור

  11. לא הבנתי למה כתוב פה על העדכון ומדברים על מערכת יחסים בין מאמן לפוקימון ברור שכולם רוצים דבר כזה אבל זה לא אפשרי בתוך משחק שזה קורה בין דמות משחק למישהו אמיתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *