סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הכיסלצת היומית: ילדים מתים בשלג / מיכאל אלבוים (דור 3)

יֶלֶג (ילד+שלג) ~> קֶרוּחַ (קרח+רוח) / צִנָעֲרָה (צינה+נערה)

הכיסלצת של היום היא Snorunt, הלחם של Snow (שלג) ו-Runt (ננס, גמד), וביפנית yukiwarashi, הלחם של yuki (שלג) לצד zashiki warashi (רוח רפאים יפנית שמסתתרת בפינות של בתים). warashi יכולה גם לומר פשוט ילד, אז נלחים את ילד ושלג ונקבל ילג.

ההתפתחות של הכיסלצת היא Glalie, שד קרח בעל הלחם של Glacier (קרחון) ו-Goalie (שוער). השם ביפנית מעט יותר הגיוני, onigoori זה הלחם של oni (שד) לצד koori (קרח). אפשר להמשיך את הכיוון של הכיסלצת הקודמת, להלחים את שד עם שלג ולקבל שדלג, אפשר להלחים את קרח עם רשע ולקבל קרשע, אבל הכי פשוט יהיה להלחים את קרח עם רוח ונקבל קרוח.

בדור הרביעי מתווספת התפתחות נוספת, במקום קרוח. אם ילג מושפעת מאבן זריחה, היא מתפתחת ל-Froslass, רוח רפאים של אשת-שלג שהיא הלחם של Frost (כפור, צינה) ו-Lass (נערה, צעירה, עלמה), וביפנית yukimenoko, הלחם של yuki (שלג) לצד menonko (מילה עתיקה לילדה או נערה). המילים צינה ונערה נותנות לנו את השם המסתורי צינערה, שיותר מצינה ונערה מזכירות לנו צער, תיאור מושלם עבור כיסלצת שהיא נשמה כלואה של אישה שאבדה בהרים המושלגים, ומקפיאה מטיילים כדי לקשט בעזרתם את המערה שלה.

לא לפתוח את הדלת בלילות מושלגים:

לעמוד הפייסבוק של מיכאל אלבוים: https://www.facebook.com/Elboim

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *