סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עלייתו ונפילתו של אתר פוקימון מפלצות כיס: שנת 2012!

שנת 2012 הייתה אמורה להיות השנה שבה העולם יגיע לסופו, לפי הנבואה של אנשי מאיה. אבל זה לא קרה. ואם מסתכלים על מה שקרה עם אתר, לא רק שהאתר לא הגיע לסופו, אלא זו הייתה השנה שבה הכל התחיל להצליח.

כבר בתחילת השנה קיבלנו את יונתן לצוות ויחד עם אוהד, הם עשו מספר רב של דברים מדהימים: יונתן התחיל פינה חדשה בשם "פוקימון השבוע" ולצד זה הוא כתב דפי מידע למשחקי הפוקימון השונים. אוהד מצדו פתח סיפור חדש באתר, "הסיפור של סנדשרו", הוא גם דאג לעדכן את עמוד ההורדות והוא כתב איתי את פינת "בעד ונגד" באתר.

לצד אוהד ויונתן, הרגשתי הרבה יותר חופשי לעשות בלגאן והתחלתי בסדרה של כתבות שהפכו את האתר מאנונימי לדרמטי, בועט וכזה שלא לוקח שבויים. בין הכתבות שעשו לנו יחסי ציבור טובים ניתן למצוא את: איזו סדרה טובה יותר – פוקימון או וואן פיס?, פוקימון בן 15: עדיין מצליח בכל קנה מידה אפשרי, למה פורומי פוקימון לא מצליחים בארץ?, בלעדי: אין פוקימון בארץ!.

המומנטום התחיל להצטבר ועוד אנשים הצטרפו לאתר. אחד מהם הוא יהודה עם "פרויקט חייקו". כן, לפני שהיה לנו מחוז מפלצות כיס, והרבה לפני הקומיקס ומשחק הוידאו, היה לנו את המחוז של יהודה, עם פוקימונים שהוא המציא, מפה, אביזרים וכל מה שביניהם, וזה היה פשוט נפלא.

לאט לאט הגענו לתגובה האלף של האתר. בשלב הזה, התחלנו לקחת על עצמינו יותר ויותר פרויקטים. לדוגמה, אוהד התחיל מדריך שני באתר, "פוקימון ברקת". אביב הצטרף למדור הספרות והתחיל לפרסם סיפור משלו: "Pokemon Champion Way ~ Hoenn". אוהד התחיל לפרסם פינה חדשה ובידורית בשם "מם פוקימון" [1, 2, 3, 4]. הרגשנו שאנחנו על הגל.

בשלב הזה הרגשתי כל כך בבית ושאנחנו עושים את הדבר הנכון, שהיה לי רק טבעי לחשוף את השם שלי, את מי שאני וקצת עלי; משהו שאף מנהל אתר תוכן אחר לא עשה מלבדי; וזה ככל הנראה היה הפתח לדברים שיבואו בעתיד.

פרויקטים שונים ומגוונים עלו לאתר: פעילות אינטר-אקטיבית: להיות פוקימון מאסטר!, המדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון – אותו כתב גלעד, התחלנו טורניר הפוקימון האהוב על קהילת האתר, אוהד כתב סיפור המשך בשם "שבעת הגיבורים – הסיפור של סנדסלאש", אפילו עשינו כמה מתיחות לאורך השנה, כאשר הבולטת מביניהן היא מתיחת צ'אק נוריס ?

כל העשייה הזו הביאה אותנו לרצות לגדול, להתפתח, ופתחנו ערוץ פליקס בתפוז, דף גוגל פלוס חדש, חשבון טוויטר, חיפשנו כתבים חדשים, והכל פשוט עבד מעולה.

זה הגיע למצב שברגע נתון היו 4 מדריכים פעילים באתר שנוהלו על ידי אוהד, גלעד, אביאל ויונתן, אני תרגמתי את העונה ה13 של פוקימון לעברית, הרצתי מספר פעמים את ספר המזלות, התחלתי לתרגם את הפוקידע המלא, ויצרתי פינה חדשה והומוריסטית באתר – "לוגיקת פוקימון". לסיכום, באותה שנה נפתחו כ15 פרויקטים חדשים, בוצעו 2 מתיחות, נכתבו 5 סיפורים, עלו לאתר 5 כתבות שהשיגו מספר רב של תגובות, נעשו כ10 פעילויות שונות, כייפיות ומוצלחות, ואז אוהד ויונתן עזבו.

פוסטים קשורים

24 תגובות

  1. היטמן שאלה.
    אתה מתחיל פרוייקטים יפים.
    אנחנו מתחילים להתאושש מהלם הקרב על האתר.
    אז למה לעזאזעל לדכדך אותנו שוב?

  2. הוא פשוט כותב את הסיפור של האתר כי בבירור זה משהו שחשוב לו והוא רוצה שאנשים ידעו את הסיפור שלו,אני אישית מאוד נהנה מהרשומות האלו

  3. נראה לי שאלו דווקא חדשות טובות נכון? בגלל שלפי הסוף נראה לי שגם אז הייתה סכנה שהאתר יתפרק אבל הוא עדיין קיים. מה אם זה קורה עוד פעם?

  4. אנחנו גם צריכים לזכור שהפעם סגירת האתר לא בגלל גוגל או חוסר תשלום. הפעם היטמן שמרגיש שעבר זמן האתר והוא רוצה להתקדם בחיים.

  5. אני חושב שזה גם לוסר תשלומים וגם מה שאמרתי.
    זה בערך מה שהוא כתב ברשומה הראשונה של עליתו ונפילתו של מפלצות כיס

  6. הוא רק איש צנוע שיש לו מילירד דולר שרוצה לזרוק הכל כדי להתחיל מהתחלה את החיים שלו ולהגשים את החלום הכי גדול שלו ולהיות מדובב ולהשאיר אחריו יותר מ100 גולשים עצובים והוא יחשוב שהם יקחו את זה בקלות ושם יתושושו מזה מהר…

    אבל הם לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אחד מהם אמר שהוא מעדיף להיתאבד מאשר שאתר יסגר למיקרה שאתם חושבים מי האדם הזה הוא אני ואני רק בן 13!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. אם זה מעניין מישהו אם האתר יסגר אני מתאבד!!! תיקח את זה לליבך ואני לא צוחק!!!!!
    היה עולם כיפי מאוד
    להתראות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *