סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

Pokémon X and Y / פוקימון X, פוקימון Y

כללי

פוקימון X ופוקימון Y הם משחקי וידאו מבית היוצר של נינטנדו. מדובר במשחקי הדור השישי של פוקימון והם מיועדים לקונסולת נינטנדו 3DS. דבר פרסומם הראשון היה בתאריך 8.1.13, אז סאטורו איוואטה, נשיא ומנכ"ל נינטנדו, הודיע עליהם באופן רשמי. משחקים אלה יצאו בתאריך 12.10.2013 בכל רחבי העולם. בשונה מדורות קודמים, משחקים אלה הם בטכנולוגיית תלת מימד. בנוסף לכך, הם מאפשרים כניסה של פוקימונים מדורות קודמים, גם מבחינת חלוקת ההתחלתיים של קנטו (צ'רמנדר, בלבאזור וסקווירטל) וגם מבחינת ההתפתחות שלהם שקיבלה פן חדש במשחקים – מגה התפתחות. מטרת המשחקים היא לאסוף את כל הפוקימונים, להביס את הצוות הרשע התורן (פלייר), להשיג את כל התגים, לנצח את האליט פור, ואת האלוף – ולהיות פוקימון מאסטר. משחקים אלה מציגים טכנולוגיות חדשות בפעם הראשונה, כמו: תלת מימד, אנימציה, סאונד, מיני משחקים, תוכנות ועוד.

הסיפור

הרפתקת הפוקימון החדשה שלך מבטיחה להיות מרגשת ומאתגרת בכל צעד שתעשה. היה מוכן למפגשים עם פוקימונים שונים, מאמנים קשוחים והניסיון להיות מאסטר פוקימון. מחוז קאלוס הוא ביתם של השמיים והיערות היפים. זהו מחוז שמלא במקומות מעניינים שניתן לבקר ולחקור. העיר המרכזית של מחוז זה היא לומיוס, מטרופולין משגשג המלא בדרכים, חנויות ומגדל העיר הסמלי, המשמש כמרכזה התרבותי והמוחשי.

אך לפני שתגיע לשם, יהיה עליך להתחיל את המסע בעיר קטנה בשם וניויל. זהו הבית שלך ומשם תתחיל את המסע. אך לפני שתעזוב, אל תשכח לומר שלום למשפחה ולשכנים. התחנה הבאה שלך במסע היא העיר סנטלונה, זוהי עיר נפלאה, המוכרת בזכות המזרקה היפייפיה שלה. זהו גם מקומו של המכון הראשון, ומנהיגת המכון – ויולה.

דמויות

במהלך המשחק, תוכל לבחור לשחק בתור בן או בת. המסע יהיה זהה לשני המינים. במהלך הדרך אתה תפגוש את פרופסור סקיימור, החוקר המחוזי של פוקימון, הוא יציג בפנייך את קאלוס, יתן לך פוקימון התחלתי מאזור קנטו, וישלח אותך למסע שלך. כמו כן, יהיו לך ארבעה חברים חדשים במסע ואלה יקפצו לבקר מפעם לפעם. על מנת להיות פוקימון מאסטר, יהיה עליך לאתגר את מנהיגי המכון השונים. כל אחד מהם מתמחה בסוג שונה של פוקימונים והם יציבו לך תחרות קשה בדרך להיות אלוף. מלבדם, אתה עלול להתקל בצוות הרשע התורן, צוות פלייר, אשר עשה לו מטרה להתעשר ולהפוך את העולם לטוב יותר עבורם. אך מה זה אומר?

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/13685388230075.jpghttp://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/05/13685388080088.jpg

פוקימונים

כמו בכל דור, גם במשחקים החדשים תהיה לכם את ההזדמנות להתחיל את המסע עם פוקימון התחלתי אחד – צ'ספין, פנקין או פרואקי. אלה ילוו אתכם לכל המסע ויהיו חברים שלכם. פרט להם, ישנם עשרות פוקימונים חדשים המאכלסים את מחוז קאלוס. את פוקימונים אלה תוכלו לפגוש, לתפוס ולאמן. וכמובן, שאי אפשר בלי לציין את הפוקימונים האגדיים אשר תמיד היו אפופים במסתורין רב – איוולטל (נאמר בצורה הבאה: ee-VELL-tawl) וזורניאס (נאמר בצורה הבאה: ZURR-nee-us).

פוקימון בנק

זהו שירות אשר ניתן במשחקים "פוקימון Y ופוקימון X" והוא מאפשר לך לאחסן, להעביר ולנהל את הפוקימונים שלך בקופסאות פרטיות באינטרנט. פוקימון בנק הוא שירות בתשלום. מדובר בעלות של 5 דולרים אמריקאים אשר יגבו ממך פעם בשנה. פוקימון בנק הוא מקור נפלא עבור שחקנים אשר רוצים להחזיק פוקימונים שונים, מדורות שונים וממשחקים שונים, וכל זה כעת מתאפשר לך באמצעות שירות זה. פוקימונים אלה יוכלו לשרת אותך במסעות שלכם, בקרבות המאמנים ובליגה.

– ניתן לאחסן עד 3,000 פוקימונים ב100 קופסאות.
– ניתן להעביר לשירות פוקימונים מהמשחקים הבאים: שחור, לבן, שחור 2, לבן 2.
– ניתן להעביר לשירות פוקימונים מהמשחקים החדשים: X ו-Y.
– ניתן להעביר למשחקים החדשים X ו-Y פוקימונים משירות הבנק.
– עלות השירות היא 5$ בשנה.

מגה התפתחות

במשחקי הפוקימון עד כה הייתה הגבלה לכמות הפעמים שפוקימונים יכולים להתפתח. עם צאת המשחקים החדשים, המגבלה הזו נפרצת ופוקימונים יכולים להתפתח פעם אחת נוספת ובאופן מיוחד. התפתחות מגה מוגדרת כהתפתחות מעבר לכל מה שהכרת עד כה. השינוי הזה קורה אך ורק באיזור קאלוס. יש אנשים שמכנים את זה "המסתורין הגדול של פוקימון". בנוסף לכוח רב יותר, התפתחויות מגה משנות את היכולות והסוגים של הפוקימונים. ניתן לפתח פוקימונים באמצעות אבן מגה וצמיד מגה.

אימונים מיוחדים

פוקימונים מקבלים ניסיון על ידי לחימה בפוקימונים אחרים. במשחקים החדשים, זו לא הדרך היחידה לגרום לפוקימון שלך לגדול. יש דרך נוספת והיא אימונים מיוחדים (אימוני סופר). לפי משטר זה, הפוקימון שלך יאמן את עצמו במשחק כדור כאשר כל צד ינסה לכבוש גולים ולנצח את הצד השני. ניתן גם לאמן את הפוקימון שלך בצורה נינוחה יותר, וזאת באמצעות תיקי אימונים, אשר עוזרים לגדילה של הפוקימון שלך. האימונים האלה לא יעלו את הרמות של הפוקימון שלך, אלא את הסטטוסים שלו, מה שיעזור לו לרכוש כישורים לקראת הקרב הבא. ניתן לבדוק מה מצב הפוקימון שלך לפי מד ההתאמצות.

נקודות צילום

במהלך המשחקים אתה תיתקל בנופים יפים ומיקומים מרהיבים. בשלב הזה תהיה לך את האפשרות לצלם את עצמך במשחק, כאילו יש לך מצלמה אמיתית, ואת התמונה הסופית תוכל לערוך לפי מהירות, בהירות, ודיוק אשר יעזרו לצלם את התמונה המושלמת.

סוג פיה

כאשר המשחקים הראשונים של פוקימון שוחררו, היו רק 15 סוגים של פוקימונים. עם השנים נוספו הסוגים אופל ומתכת. כיום, 10 שנים לאחר מכן, נוסף לו סוג חדש – פיה. ישנם פוקימונים חדשים רבים מהסוג החדש, אך לא פחות מזה, ישנם גם פוקימונים ישנים אשר יסווגו כסוג פיה. שינוי זה יביא שחקנים לחשוב על אסטרטגיות חדשות במהלך הקרב ויתן איזון מושלם בין הסוגים השונים של הפוקימונים.

סוג פיה

קרבות שונים

עד כה קרבות פוקימונים הפגישו בין מספר שווה של פוקימונים. כיום אתה יכול לבדוק את כישורייך מול מספר רב של פוקימונים. זוהי ההזדמנות המושלמת עבור הפוקימון שלך לגדול, אבל אם אין לך מתקפות אשר תוקפות מספר פוקימונים בו זמנית, יהיה לך קשה לעבור את האתגר הזה.

סוג אחר של קרבות הוא בין פוקימונים מעופפים (או כאלה בעלי היכולת לרחף). קרבות אוויר יקחו מקום בשמיים. חפש מאמנים אשר עומדים על צוקים גבוהים או במקומות מרוחקים, אך היזהר, קרבות אלה יכולים להיות קשים.

פוקימון אמי

הראה לפוקימון שלך אהבה עם התכונה החדשה. שחק עם הפוקימון שלך, תן לו לאכול, ואפילו עזור לו להתגרד. אתה יכול להשתמש בפוקימון אמי בכל זמן שתרצה והוא ניתן למשחק עם הפוקימונים שנמצאים בשישייה שלך. תצטרך להשקיע בפוקימונים שלך המון אהבה, איכפתיות וחיבה עד שהם יבינו שאתה רוצה בטובתם. ככל שתתנהג אליהם יותר טוב, כך הם ישפרו את הביצועים שלהם בקרבות. ככל שתתנהג אליהם רע, והם עלולים עוד לעלות לך בנצחון. המטרה היא להתחבר עם הפוקימון שלך.

אופנה

במהלך המשחקים החדשים, תוכל לבקר בסלון יופי ולשנות את צורת השיער שלך, הלבוש והאביזרים השונים. בין הפריטים השונים ניתן למצוא: כובע, נעליים, בגדים, תכשיטים ועוד. יש הרבה סגנונות שמחכים לך ואתה רק צריך לבחור את האחד שמתאים לך. בכל עיר מחכה לך סלון שבו תוכל לענוד נראות אחרת. הישאר אופנתי במהלך המסע שלך.

וידאו

לאחר שבחרת לך סגנון אופנה, פתוחה בפנייך האופציה לתעד את עצמך בוידאו. בחר את ההבעה שלך, התנוחה, הרקע, הפוקימון, המוסיקה והזוית צילום, וצלם וידאו בן 10 שניות אותו תוכל לחלוק עם כל העולם.

טריילר

עמוד המידע על הדור השישי של פוקימון
http://pocketmonsters.co.il/?p=17627

(הרשומה רשומה בלשון זכר, אך היא פונה לשני המינים)

פוסטים קשורים

77 תגובות

  1. אני יכול להביא את הקובץ של שני המשחקים X-Y למי שישיג לי את הקובץ התקנה של אימולטור 3DS.

  2. פוקימון X ופוקימון Y הם שני משחקים נפרדים? כי היה סרטוני משחקים בנפרד ביוטיוב גמו :
    Let's Play Pokemon X
    Let's Play Pokemon Y
    אז זה שני משחקים נפרדים? או גרסא אחרת כמו רד בלו ילו?

  3. תנו הורדהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

  4. וקימון בנק

    זהו שירות אשר ניתן במשחקים "פוקימון Y ופוקימון X" והוא מאפשר לך לאחסן, להעביר ולנהל את הפוקימונים שלך בקופסאות פרטיות באינטרנט. פוקימון בנק הוא שירות בתשלום. מדובר בעלות של 5 דולרים אמריקאים אשר יגבו ממך פעם בשנה. פוקימון בנק הוא מקור נפלא עבור שחקנים אשר רוצים להחזיק פוקימונים שונים, מדורות שונים וממשחקים שונים, וכל זה כעת מתאפשר לך באמצעות שירות זה. פוקימונים אלה יוכלו לשרת אותך במסעות שלכם, בקרבות המאמנים ובליגה.

    – ניתן לאחסן עד 3,000 פוקימונים ב100 קופסאות.
    – ניתן להעביר לשירות פוקימונים מהמשחקים הבאים: שחור, לבן, שחור 2, לבן 2.
    – ניתן להעביר לשירות פוקימונים מהמשחקים החדשים: X ו-Y.
    – ניתן להעביר למשחקים החדשים X ו-Y פוקימונים משירות הבנק.
    – עלות השירות היא 5$ בשנה.
    תוכל בבקשה להוסיף איך להוריד בנק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *