סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון עשרים ושמונה: תתעודד, גולש חולמני !

"דוד הרועה הנאמן היה רואה רק את הטוב בכל אחד. הוא היה מביט רק בטוב וביופי של הבריות, והיה רואה את יופיין של כל הנשמות. תמיד חיפש לראות רק את הטוב בכל אדם, וכך זכה להיות דוד המלך. זו היא תכונתו – רק בטוב להשגיח". בנימה זו, אבקש לברך את גולשי האתר בשלום רב, שבוע טוב וחג עצמאות שמח.

הנה העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר:

מוקדם יותר היום פורסמה מהדורת חדשות על כל מה שקורה בעולם הפוקימון. זו המהדורה השלישית שפורסמה מאז העדכון התקופתי האחרון ואתם מוזמנים להתעדכן בכל מה שחדש בלינקים המצורפים: עדכון 17, עדכון 18, עדכון 19.

החודש פורסמו 11 פרקים חדשים במנגה של האתר, "הרפתקאות פוקימון – צהוב". כיום אני גאה להכריז על נקודת ציון מיוחדת בפרויקט תרגום המנגה והיא שפורסמו עד כה 100 פרקים. בהזדמנות הזו אבקש להודות לקהל הקוראים המסור אשר מלווה את המנגה, ודרך כך נותן לי את הכוח להמשיך ולעסוק במלאכה הזו. תודה לכם.

עוד בגזרת היצירה, ניתן לציין לטובה את בקשתו של יהודה, מייסד פרויקט חייקו, אשר ביקש במהלך החודש באמצעות דף הפייסבוק את עזרת הציבור בנוגע ליצירת קליפ של קרב פייקמונים. כולנו תקווה שהפרויקט יראה אור בקרוב ונוכל לפרסם אותו כאן באתר. 

יוצר נוסף ומוכשר אשר בלט החודש מעל לכל המצופה הוא אוהד, אשר פרסם שבעה פרקים חדשים מסיפורו המופלא – "סיפורו של סנדשרו". זו גם הבמה לספר לכם על הכוונה של אוהד להמשיך את הסיפור לעונה נוספת אשר תפורסם גם כן באתר "פוקימון: מפלצות כיס". בנימה אישית רק אומר שאני כבר לא יכול לחכות!

ובנימה שטותית; החודש ציינו את האחד באפריל וכמו כל שנה, גם הפעם הרמנו כאן את מתיחת האחד באפריל והיא הייתה הצלחה משגשגת. הסיפור היה בסימן מיזוג של אתרי פוקימון ואתם יכולים כבר לשער את ההמשך. על כל מקרה, אם בא לכם להזכר, אתם מוזמנים להקרע מצחוק בלינק המצורף.

דבר נוסף שחל החודש היה חג הפסח. אז לכבוד החג, ובעזרתו האדיבה של אוהד, הרמנו את הפעילות האינטר-אקטיבית הראשונה מסוגה באתר. מדובר היה ב"פוקימון המטמון: חפש את האפוקימון" ועל הגולשים היה למצוא את האפיקומן. את כתב החידה המלא אתם יכולים למצוא בלינק המצורף ואת הפתרונות בלינק הזה.

ולנושא אחר; נפתח עמוד רשמי למשחק "פוקימון מסע כיבוש" ויש תכנון לפתיחת עמוד גם למשחקים "פוקימון שחור 2 ולבן 2". נוספו 5 פרקים לעונה הרביעית של פוקימון – "אלופי ג'וטו". נוסף דף מידע על הסרטון הקצר "לידתו של מיוטו" בצירוף פסקול, צפייה ישירה ותמונות. בהזדמנות זו אבקש לספר לכם על כוונה חדשה להכניס לינקים לצפייה ישירה לכל פרק, ספיישל וסרט שיסוקר באתר. על ההצעה הזו חתום עמית. תודה רבה לך על כך.

עוד באותו נושא; עמוד מדריך הדמויות שודרג וכעת אתם יכולים לקרוא את כל המידע בנוגע לדמותו של ג'יימס – חבר צוות רוקט; דבר אשר מתקשר לבקשה של גלעד ב"ספר האורחים". כמו כן, נוספו 126 דפי צביעה לילדים בגיל הרך, או לצעירים בנפשם. מלבד זאת, נעשה ניסיון לפתיחת פרויקט חדש ולפיו יוצג הצד האומנותי של משחקי תפקידים בנושא פוקימון. עד כה עודכן המשחק – "פוקימון סטארגייט", ואתם מוזמנים להוסיף את שלכם למאגר.

אתם מוזמנים להגיד לנו מזל טוב, מאחר והתחדשנו לאחרונה בערוץ סרטונים רשמי, שם תוכלו להנות מטריילרים לסרטי פוקימון, פתיחות לעונות האנימה של התוכנית, וכמו כן, קליפים של בידור. אתם מוזמנים להתרשם מהערוץ המתהווה בלחיצה על הלינק הבא: http://flix.tapuz.co.il/MyPage.asp?id=3681795

וכמובן שהחל ממחר נערוך כאן באתר חגיגה של ממש. יונתן, הלא הוא scizor-x, סיים את העבודה על הפרויקט החדש שלו ובשבוע הקרוב תוכלו להנות ממיטב הכתבות שהוא הכין עבורכם. החל מ"פוקימון השבוע", דרך דפי מידע על משחקי פוקימון ועד לסיפור פרוזה שטרם נתקלתם בו. שבוע הפרסומים הגדול של יונתן יערך כאן באתר, בין התאריכים 29.4.12 ועד ל-5.5.12. חסר לכם שאתם מחמיצים את זה!!!

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ש-מונה כעת 20 גולשים, ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואני, יונתן ואוהד נשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

נ.ב – חסרים לנו 210 כניסות על מנת לשבור את שיא הכניסות בכל הזמנים!!!

פוסטים קשורים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *