סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הודעה חשובה: יש לנו פורום פוקימון !!!

שלום רב !

חלקיכם בטח שואלים את עצמיכם מה אתר "פוקימון: מפלצות כיס" מתכנן לקראת החודשים הבאים מבחינת תוכן, פעילות ופרסום, וכיום אני יוצא בהצהרה חשובה – יש לנו פורום !!!

בשבועות האחרונים ניהלתי דו שיח עם מנהלי פורומי פוקימון ישראלים. חלקיכם בטח מכירים את השמות, מדובר באנשים כמו רותם – מייסד האתר פוקימונס, ועידן – מייסד אתר פוקימון, ואתמול הגעתי להסכמה עם אחד מהם.

כפי שאתם בטח יודעים, שני האתרים שלהם לא ממש מצליחים להמריא, ככה שההצעה היא בגדר עזרה הדדית, כאשר אני אתפעל את האתר, הם ימשיכו לתפעל את הפורום, ויהיו קישורים בין האתר לפורום המדובר. בצורה הזו שני הצדדים מרוויחים.

במסגרת הדו שיח שנוהל, הגענו להסכמה שראשית כל, הניסיון יערך לתקופה של חודש, ובמידה והוא יצליח, זה יתפרס לחצי שנה ואז לשנה ואז כבר אלוהים גדול. ככה שזה ניסיון זמני בלבד ואני בטוח ששני הצדדים יעשו הכל כדי שהשיתוף פעולה הזה יעבוד על הצד הטוב ביותר.

בשעות אלה אנחנו עובדים על הצד הטכני יותר של החיבור ומחר תזכו להתחבר לפורום של "פוקימון: מפלצות כיס", בתקווה שזה צעד ראשון מבין רבים אשר ימשיכו לגרום לאתר הזה לצמוח, לגדול ולפרוח.

בברכה,
HIT MAN
 

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. אתה חושב שהייתי מפרסם את שמות האתרים המתחרים + כתובות שלהם בשביל משהו שהוא פחות מן האמת?

  2. זה אפילו לא הגיוני. למה שהפורום של אתר פוקימון אחד יהפוך להיות הפורום של אתר פוקימון אחר? וחוץ מזה, אחד האתרים דווקא כן ממריא, בניגוד לאתרי פוקימון אחרים.
    ככה שזה די ברור שזו מתיחה.

  3. זה ברור שיש רק אתר אחד שמצליח להמריא בסצנת הפוקימון וזה אנחנו, וזה גם למה אנחנו עושים את הצעד הזה, כדי לקדם את האתר שלנו מעבר למה שהוא כיום. אני משער שאתרים אחרים יכולים להמשיך להסתפק בפרסום שמות פרקים חדשים באנימה של פוקימון.

  4. חבל שאתה רואה ביצירת פורום בדיחה. במקום לעשות מזה צחוק, היית משקיע באמת באתר ויוצר פורום. ואותו אתר דואג גם להביא הרבה יותר מידע מהאתר הזה, מאשר רק דפי מנגה באיכות נמוכה. אבל אני לא מתכוון להתווכח איתך, די ברור שאתה כלוא בתוך המחשבה שרק האתר שלך מצליח.

  5. נוכח העובדה ששני האתרים האחרים הם בעלי פורום צמוד, שניהם קיימים במשך שנים רבות ועדיין לא מצליחים להביא את כמות הכניסות והתוכן שהאתר הזה מצליח לייצר, אומר הכל. הכנסת פורום לאתר הזה רק תהיה וידוי הריגה עבור אתרים אחרים.

  6. אני לא מבין עדיין למה אתה עושה את זה. הרי אכפת לך רק מהאתר שלך. ואתה מוזמן לבדוק מדי יום את כמות הכניסות בכל אתר ולראות שלא תמיד לאתר שלך יש את אותן כמות כניסות. וחוץ מזה, זה האתר עם כמות התוכן הקטנה ביותר.

  7. לא הגבת על כמות התוכן הקטנה שלך לעומת האתרים האחרים. ובימים אחרים, כמו יום חמישי האחרון, לאתר שלך היו פחות כניסות. ובכך אסיים את הריב המיותר הזה שמתחיל כל פעם מחדש כשאתה מנסה להכריז על האתר שלך כטוב ביותר רק כדי להשתחצן ולנסות להתגאות בכל פעם במה שאתה לא מצליח.

  8. יופי, ויכוח מיותר.
    היטמן, היית עושה את המתיחה יותר טובה עם היית משתף את האתרים האחרים. כפי שניתן לראות באתרים האחרם פורסמו שאלות לגבי האיחוד וניתנה להם תשובה שלילית.

  9. היט מן יש לך אחלה דרכים איך להכניס לאתר שלך יותר כניסות.זה באמת מצליח לך אני רואה.

  10. מאנסטר – תודה רבה. אני לא רציתי לחשוף את זה טרם עת, אבל כן, אתה צדקת לאורך כל הדרך.

    יונתן – אני מצטער. אני לא חושב שאתר פוקימון כיום יכול להניב הצלחה. ההוכחה לכך היא מאותם פורומים שלכאורה היינו אמורים להתמזג איתם וחוו את זה על בשרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *