סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 17: 12.3-1.4.12

שלום רב !

– – – – –

ונראה את כולם !

חברת הבידור הביתית "גשר ההד" (Echo Bridge) הודיעה על מארז מיוחד לבלו-ריי הכולל את הסרטים "פוקימון לנצח" (Pokémon 4Ever), "גיבורי פוקימון" (Pokémon Heroes), "ג'יראצ'י: מגשים החלומות" (Pokémon Jirachi: Wish Maker) ו"דיאוקוסיס הגורלי" (Pokémon: Destiny Deoxys), שיראה אור בארה"ב ב4.4.12. ניתן לרכוש את החבילה דרך דרך אתר אמאזון (Amazon.com) במחיר של 19 דולר, במקום 40 דולר.

– – – – –

קלפים רבותיי, קלפים !

הבלוג היפני הרשמי למשחק קלפי ההחלפה חשף שני קלפים חדשים מהסטים של "פיצוץ דרקון" (Dragon Blast) ו"להב דרקון" (Dragon Blade), והם: גארבודור ושידינג'ה. הסטים יצאו לאור ב16.3.12. בהמשך לכך, אתר טוהו פרסם את כל הקלפים של ההרחבות הללו, ומאחר ומדובר ב120 קלפים, לא יתאפשר לחשוף כאן את כולם, כך שבקרוב אעמיד דף מידע מלא באתר בנוגע לסטים הללו. הנה מספר קלפים קטן להתרשמות:

 

– – – – –

הצד האפל של פוקימון !

אתר פוקימון הרשמי חשף את הפרטים בנוגע להרחבה האנגלית של משחק קלפי החלפה "חוקרי האפלה" (Dark Explorers), אשר יראה אור ב9.5.12.
– הסט יכיל מעל ל100 קלפים כולל מספר קלפים זוהרים סודיים.
– שישה פוקימוני EC מאיזור יונובה ומעבר אליה.
– אסטרטגיות חדשות לפוקימונים מסוג אפל.
– קלף איווי ראשון שרואה אור מאז הסט HS—Undaunted.

בהמשך לכך, שלושה קלפים ראשונים פורסמו מהסט, ועליהם מוצגים הפוקימונים דארקראי EX, אמבריאון וזורוארק.

  

– – – – –

משחק המלכים

משחק שח-מט בצורת פוקימון צפוי להגיע לחנויות ב18.5.12. המשחק ימכר בעבור 500 יין. המשחק יהיה משחק שח רגיל עם טוויסט פוקימוני מפתיע. במשחק צפויים להופיע פוקימונים כמו לוגיה ופיקאצ'ו. למי שזוכר, הגרסה הישנה של המשחק הופיעה בתוכנית "פוקימון סמאש מספר 61".

– – – – –

בקרוב באתר: פוקימון + האמביציה של נובונאגה !

המשחק המשולב "פוקימון + האמביציה של נובונאגה" ראה אור ב17.3.12 וכמות המידע שפורסמה עליו היא עצומה. בין היתר פורסמו הדמויות המרכזיות במשחק, הפוקימונים שלהם, והתיאור הנלווה. בשל כמות החומר האדירה, לקחתי החלטה לא לפרסם כעת את המידע על המשחק וזאת על מנת שבשבועיים הקרובים אקח את זה כפרויקט צדדי, ואעמיד דף מידע מסודר על המשחק. כך שיש למה לצפות.

בנושא דומה, נודע כי המשחק "פוקימון + האמביציה של נובונאגה" מכר 172,027 יחידות בשני ימי המכירה הראשונים שלו מאז שהוא שוחרר לחנויות. זה היה המשחק הנמכר ביותר ביפן לאותו שבוע (12-18.3). רק להשוואה, כיום במקום 36 לדוגמא, ניתן היה למצוא את המשחקים "פוקימון: שחור ולבן".

– – – – –

קלדאו במתנה !

אתר הפוקימון היפני הרשמי ומגזין אפריל 2012 של "קורו קורו" פרסמו מידע בנוגע להזמנת כרטיסים לסרט ה15 של פוקימון. כך ששחקנים של "פוקימון: שחור ולבן", ושחקנים של "פוקימון: שחור 2 ולבן 2", אשר יזמינו כרטיסים מראש להקרנת הסרט היפני, בין התאריכים 14.4.12 ועד ל13.7.12, יזכו לקבל את הפוקימון האגדי קלדאו במתנה. הפוקימון יחולק החל מהתאריך 23.6.12 ועד ל31.8.12. הנה הפרטים על הפוקימון שיחולק במסגרת המבצע:

– – – – –

פסטיבל פיקאצ'ו !

פסטיבל פיקאצ'ו נערך בימים אלה במרכז הפוקימונים של טוהוקו. הוא התחיל בתאריך 23.3.12 וצפוי להסתיים ב8.4.12. במסגרת הפסטיבל יערכו מספר פעילויות, כאשר כולן קשורות לפיקאצ'ו, כמו: בינגו וקיפולי נייר. פיקאצ'ו עצמו יחולק לשחקני "פוקימון: שחור ולבן". בנוסף לכך, יחולק קלף פרומו מיוחד של הפוקימון, אותו קלף אשר חולק ב4.12.11 לציון פתיחת המרכז.

להלן הפרטים של הפיקאצ'ו שיחולק במסגרת האירוע:

– – – – –

Goo Get Them

מותג הסרטים של פוקימון ואתר החיפוש היפני "גוו" (Goo) חוגגים בימים אלה 15 שנות פעילות. על מנת לחגוג את המאורע באופן רשמי יותר, אתר גוו פרסם באנרים נושאי פוקימון בדף הבית שלו.

– – – – –

פרטים ראשונים על קיורם שחור ולבן

פרטי מידע ראשונים פורסמו על קיורם בצורתו השחורה והלבנה. שתי הצורות הן מסוג דרקון וקרח, כך שאין שוני בנושא הזה בהשוואה לקיורם הרגיל, אך בכל הנוגע לגובה ישנו הבדל קיים. קיורם השחור נישא לגובה של 3.3 מטרים ושוקל 325 ק"ג, בעוד שקיורם הלבן נישא לגובה של 3.6 מטרים ושוקל 325 ק"ג.

בידיעה דומה, מגזין קורו קורו של חודש אפריל הודלף לאינטרנט. בין הסריקות השונות ניתן למצוא את עטיפות המשחקים של פוקימון שחור 2 ולבן 2, כאשר על שניהם מוצג קיורם בצורותיו השונות: שחור ולבן.

– – – – –

מארז חדש בנושא קיורם

קופסת קיורם חדשה הוכרזה עבור משחק קלפי ההחלפה של פוקימון. המארז יכיל 4 חפיסות קלפים מסדרות "שחור ולבן", קלף פרסומי של קיורם, דמות משחק של הפוקימון וקוד לאתר TCG און ליין. לא ידוע כעת על תאריך יציאה משוער.

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *