סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון; במהירות החושך – פרק 126: הפלישה לליגת הפוקימונים / איידן סוייר

פוקימון – במהירות החושך / איידן סוייר

מדריך פרקים: https://pocketmonsters.co.il/?p=54398

הערה: חלק 4 יפורסם בקצב של 2 פרקים בשבוע.

– – – – –

הארכיפלג שבמזרח הואן כלל כמה ערים מרכזיות במחוז, כל אחת מהן בגודל אי שלם. אחת מהן, דווקא מהקטנות יחסית, הייתה העיר אבר-גרנד, שרוב שטחה היה פראי וכלל הרים ומערכת המערות שהשתרגו תחתיהם, מלבד ליגת הפוקימונים וכמה מבנים נוספים שתחזקו אותה. האי התנשא גבוה מעל פני הים, על פסגת הר גבוה שהיתמר מן האוקיינוס, ובצפון ניצב איצטדיון ענק שתפס את רוב שטח העיר. מול האיצטדיון עגנו שתי ספינות. אחת מהן הייתה הגורביס, והשנייה הייתה הפריגטה של סילף, אותה השיטה כעת מוריאל בעזרת כמה חברי צוות נוספים, ולאחר מכן קשרו אותה שוב לגורביס. כל אנשי סילף נלקחו כבני ערובה עד אחרי השוד; מאט לא רצה שתהיה לאף אחד מהם דרך להזהיר את ליגת הפוקימונים או את תאגיד סילף לגבי השוד המתוכנן, והבהיר לטיילור שאם המידע שמסרה יתברר כשגוי, חבריה ישלמו על כך.

ריק ומאט חיברו בזהירות שתי מצלמות זעירות לצווארה של ניינטילס ולרגלו של פליפר. שני הפוקימונים, יחד עם אנורית' וסיליאו, עמדו על הסיפון והביטו אל האיצטדיון תחת השמיים המעוננים. נדיה בינתיים העלתה על אחד ממחשבי סילף תמונה של בחורה צעירה, שחומת עור וקצרת שיער, בעלת שני פרחים גדולים בשיערה.

"אז ככה", ריק הצביע לכיוון האיצטדיון, "החדר שהכי קרוב אלינו, בחלון אליו אני מצביע כרגע, הוא חדרה של מאמנת עילית ששמה פיבי. אנחנו צריכים אותה עבור התוכניות שלנו. אחרי שתתפסו אותה, תביאו אותה לספינה. חשוב מאוד לא לפגוע בה".

"פליפר, 'תה תדאג לפעולת ההסחה", אמר מאט, "להקת ווינגולים תצטרף אליך. תסיחו את דעתם של השומרים במקום. הם יהיו חייבים לטפל בכם ולא יהיה להם מספיק כוח לעצור את ניינטילס, אנורית' וסיליאו".

ארבעת הפוקימונים הנהנו בראשם, אות לכך שהבינו. לרגע אחד ריק תהה אם ההנהון הוא סימן מקובל בין פוקימונים לבין עצמם באופן טבעי, או שהם למדו זאת מבני האדם שלהם.

"דילן חוזר", קראה מוריאל מהפריגטה.

הם הביטו אל האופק. דילן, שיצא קודם לכן אל חלקו הפראי יותר של האי בסירת מנוע, חזר כעת לכיוונם.

"מעולה", אמר ריק, "אפשר לצאת לדרך".

כמה דקות מאוחר יותר, פרצה להקה של ווינגולים מונהגת בידי פליפר אל מתחם הכניסה מתחת לאיצטדיון. הכניסה הייתה אולם גדול ועגול, מתוכו עלו מעליות ומדרגות אל מושבי הצופים, ומעלית אחת שלא הייתה בשימוש לציבור הרחב הובילה אל חדריהם של ארבעת מאמני העילית. למרות שבאופן רשמי הליגה תפקדה, האיצטדיון היה ריק ממאמנים אורחים. כמעט אף אחד לא הגיע להתחרות בליגה בזמן החורף, וקרבות ליגה כמעט ולא נערכו. למרות זאת המדיצ'אמים היו שם, פטרלו ברחבי האולם וידעו מיד מה מטרתם של הפולשים.

<מהר! חייבים להזהיר את פיבי!> זעקה אחת מהם במוחותיהם של השאר, <אני אלך אליה>.

<אני אבוא אתך>, חשב מדיצ'אם נוסף.

שני הלוחמים העל-חושיים הופיעו מיד בחדר מתכתי גדול ששכן קומה מעליהם. מאמנת העילית עם הפרחים בשיערה הביטה בהם בהפתעה כשהופיעו.

<גברתי, אבר-גרנד מותקפת בידי צוות אקווה, ואני חוששת שהם באו הנה כדי לחטוף אותך>.

<צוות אקווה?> חשבה פיבי בחזרה, <מה הם רוצים ממני?>

<אנחנו לא יודעים. הם כנראה לא שיתפו את המטרה המדויקת שלהם עם הפוקימונים שלהם. אבל ווינגולים פשטו בהמוניהם על האיצטדיון במטרה להסיח את רובנו מהקרב נגדך>.

<אני מאמינה שאני אוכל להתמודד עם צוות אקווה בעצמי. טפלו אתם בווינגולים>.

<אבל גברתי, כמו שאמרתי הווינגולים כאן רק כדי להעסיק אותנו>.

<וזו סיבה לתת להם להרוס את האיצטדיון? צריך לטפל בהם לא פחות מהתוקפים האמיתיים. תגידו לחבריכם לא לדאוג לי, אני אסתדר לבד>.

<בסדר>, ענתה המדיצ'אם, <נגיד לחברים שלנו לטפל בווינגולים, אבל שנינו נישאר כאן אתך כדי לעדכן אותם מה קורה בכול רגע>.

<נשמע לי הוגן>.

שני המדיצ'אמים שידרו את ההודעה לשאר חבריהם. פיבי שחררה מאחד הפוכדורים שלה פוקימון שנראתה כמו גובלין סגול ומעוות, שתי עיניה כשני יהלומים גדולים וגם גבה משובץ באבנים יקרות. פיבי ושלושת הפוקימונים המתינו פחות מדקה עד שדלת החדר נפרצה, ושלושה פוקימונים הסתערו פנימה: שועלת אש, חרק סלעי ואריה-ים. הקרב התחיל.

המדיצ'אמים שבאולם הכניסה לא ניסו להשתמש במתקפות הלוחם שלהם, שהיו חלשות מול פוקימוני אוויר. הם העדיפו להשתמש בחבטות-זן, מכות על-חושיות שהיממו אותם, אבל הווינגולים השיבו מלחמה במכות כנף ומתקפות רוח. פליפר, שאף אחד לא הציק לו כעת, הסתער לכיוון ארון תצוגה שבו הוצגו תמונות אלופי ליגת הפוקימונים בעבר, אבל המדיצ'אמים הבינו שהוא מתכוון לעשות זאת וקבוצה מהם הופיעו מולו וחסמו את דרכו. הם הבינו שפיבי צודקת ולנטוש את מתקפת הווינגולים כדי להגן עליה זה רעיון רע.

<הם קיבלו הוראה להתמקד בלשבור דברים! מה יוצא להם מזה?>

<לא נראה לי שאמרו להם למה. בטח כדי שתהיה לנו סיבה לעצור את ההתקפה שלהם>.

כשלושים ווינגולים התעופפו ברחבי האולם הגדול, וכעת התחילו לנפנף בכנפיהם וליצור רעש על-קולי שניפץ נורות והחריש את אוזני המדיצ'אמים. כמה מהם יצאו מכלל פעולה, אבל האחרים מיהרו לתקוף, קופצים גבוה באוויר ומשלחים בעיטות לכול עבר. כמה מהווינגולים נפגעו, אבל האחרים המשיכו לעופף בכול הכוח, מנפצים כל מה שנקרה בדרכם, תוך כדי שהאולם מחשיך יותר ויותר ככול שהתנפצו בו יותר נורות.

<שנקרא למאמני העילית?>

<אין טעם, הם לא ימנעו מהווינגולים לעשות נזק. הסכנה האמיתית נשקפת לפיבי>.

<אז נקרא להם לעזור לפיבי!>

אחת המדיצ'אמים נעלמה באוויר, בעוד השאר המשיכו להילחם בווינגולים, מנסים לחסום את דרכם ולהפיל אותם בעודם באוויר. כמה מהווינגולים בהנהגת פליפר ניסו להציף את רצפת האולם כדי להפוך אותה לחלקלקה ולהפיל את המדיצ'אמים מרגליהם, אבל המדיצ'אמים התחילו לנוע רק בקפיצות, לנסות לבעוט ביריביהם ולהתעתק חזרה אל הקרקע. הם היו מאומנים היטב וידם בהחלט הייתה על העליונה בקרב הזה, אבל הווינגולים השיגו את מטרתם להסיח את דעתם, בשעה שפיבי נותרה כמעט לבדה.

שני המדיצ'אמים התבייתו על אנורית' וסיליאו, נגדם היו חזקים. פיבי נותרה להתמודד עם ניינטילס.

"סייבלאיי, טופר צללים!" קראה.

סייבלאיי הסתערה על ניינטילס על ארבע גפיה, ולפני שהספיקה להתחמק, שיספה אותה בטפריה החדים. נראה שהיד עברה דרך ניינטילס מבלי לגעת בה ממש, אבל ניינטילס בהחלט הרגישה את הכאב חודר לגופה, ויללה נוראית נפלטה מגרונה. המדיצ'אמים תקפו את אנורית' וסיליאו, אבל אנורית' השיב מתקפה במתקפת מספריים, ואילו סיליאו מיהר להתרחק והעדיף לתקוף מרחוק באקדחי מים. זה לא היה יעיל כל כך משום שמדיצ'אם היה מהיר ממנו בהרבה, אבל סיליאו בכול זאת הצליח לפגוע בו כמה פעמים לפני שהותש.

גם ניינטילס העדיפה להתחמק ולתקוף מרחוק, ושילחה בסייבלאיי לשונות אש חמה. סייבלאיי השיבה לה בכדורי-צל שנורו לעברה. רק אנורית' נלחם מקרוב ביריבתו, ולמרות שמתקפות הלוחם של מדיצ'אם היו חזקות נגדו, גם מתקפות החרק שלו היו חזקות מול פוקימונים על-חושיים. הבעיה הייתה שמדיצ'אם אומנה טוב יותר ממנו.

במהרה התוקפים הבינו שזה לא יעבוד, ואם ברצונם לנצח מישהו בקרב הזה, עליהם לשתף פעולה. המדיצ'אם שמול אנורית' הייתה הפצועה ביותר וגם היחידה שלא ניסתה לרדוף אחרי אף אחד. ניינטילס וסילאו תקפו אותה יחד, ורגע לאחר מכן נפגעו בעצמם מיריביהם, אבל זה הספיק כדי לחסל את המדיצ'אם ולשחרר את אנורית' מיריבו. מידצ'אם נפלה שרועה על הרצפה, חצי מגופה כווי מחום וחצי מקור, ופיבי הביטה בה מזועזעת – אם הפוקימונים הצליחו לחסל מדיצ'אם, יכול להיות שיש להם סיכוי גם נגד הפוקימונים שלה.

ולפתע הופיעה בחדר מדיצ'אם נוספת, ועמה גבר קירח לחלוטין מלבד בלורית ג'ינג'ית על מצחו, אותו היא נשאה אל החדר בהתעתקות.

"שמעתי שאת צריכה עזרה", אמר.

"אני מסתדרת, תודה. לך תעזור באולם הכניסה".

"שהמדיצ'אמים יעזרו שם. כאן נראה לי יותר כיף. קקטורן, צא!"

קקטורן, הקקטוס הדחלילי, זינק מתוך הפוכדור בשעה שמאמנו שחרר מהקרב את המדיצ'אם שהביאה אותו. שוב הם היו שלושה נגד שלושה, וצד אחד של המתרס מאומן הרבה יותר מהשני.

על סיפון הגורביס הוצבו מסכי טלוויזיה גדולים, ששידרו את הקרב דרך המצלמות שענדו ניינטילס ופליפר. צוות אקווה צפו בהם מרותקים.

"ניצחנו אחד!" צהלה נדיה.

"מה את מתלהבת? הם מכסחים 'תנו!" רטן מאט.

"תירגעו שניכם", אמר ריק, "הפוקימונים שלנו עושים בדיוק מה שהם אמורים לעשות. אין לנו סיכוי לנצח שני מאמני עילית, אבל זה בסדר, ואנחנו עומדים בזה יפה".

הם המשיכו לצפות בשידור, מרותקים למסך. רוב חברי צוות אקווה צפו יחד עמם, אבל כמה מהם נותרו על הפריגטה, שומרים על השבויים ומביטים אל האופק לראות אם מישהו מתקרב. מוריאל הייתה הראשונה לזהות בשמיים משהו חשוד מתקרב ישר לעברם. היא ראתה את זה פעמים רבות מדי בעבר וזיהתה את זה מיד.

"חברים, אני לא רוצה להפריע, אבל יש לנו אורחים", קראה.

ריק, נדיה ומאט עוד היו מרותקים למסך, אבל הצוות שעל הפריגטה הביט לכיוון שהיא הסתכלה עליו. כמה זוגות עיניים נפערו באימה.

"נינג'אסקות!" הם צעקו.

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. מי ישתמש בכתר האופל של ריק? איך הם יוציאו אותם משם בלי ופוריאון? האם הם יצליחו? כל כך הרבה שאלות וכל כך מעט תשובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *