סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בלעדי: לפני 1000 שנים בעולם הפוקימון

פוליטיקה: סר אהרון מנסה לעצור את המלחמה.

סר אהרון, אביר ארמון קאמראן ושומר ההילה, יצא השבוע לסבב שיחות עם מנהיגי הצבאות הזרים במטרה להגיע להסכם על שביתת נשק. השיחות נערכו אל תוך הלילה וכל אחד מהצדדים הציג את תנאיו להפסקת הלחימה. סר אהרון הבטיח להם שהוא יעשה כמיטב יכולתו והוא יצא אל עבר ארמון המלוכה על מנת להציג את הדרישות בפני הוד מלכותה, המלכה רין. מאחר וניהול הממלכה היה חדש עבורה, המלכה החדשה לא יכלה להענות לדרישות הצדדים, מה שאילץ את סר אהרון לפנות אל עץ ההתחלה ואל הפוקימון האגדי מיו בתפילה להפסקת המלחמה.

– – – – – – – – – –

חדשות: אישה מתה כתוצאה מהמתנה לאהובה.

לפני מספר שעות נודע לנו על מותה המצער של אישה אשר קורות חייה הן סיפור טרגי בפני עצמו. בשל המצב הבטחוני, המון לוחמים גויסו בשנה שעברה למלחמה הגדולה. אחד מהם הוא אהובה של נערה בתולה אשר התוודתה בפני מערכת "מפלצות כיס" על ההחלטה לחכות לו עד שיחזור. פרטיו האישיים של החייל האהוב אינם ידועים וכך גם מצבו הבריאותי. אך מאחר ורוב החיילים אשר גויסו מאיזור קנטו מצאו את מותם בידי האויב כבר בתחילת הלחימה, זה די בטוח לשער שהבחורה הזו הייתה צריכה לחכות לאהובה לנצח.

– – – – – – – – – –

כלכלה: הלחימה בין ארכיאוס לדאמוס על תכשיט החיים.

כל מי שהשקיע מניות ב"תכשיט החיים" יכול להיות רגוע. מסתבר שהשבוע, הפוקימון האגדי – ארכאוס, הגיע אל כדור הארץ במטרה להחזיר לעצמו את תכשיט החיים שאותו הוא השאיל לדמוס, אך הוא נענה בשלילה. דמוס סירב למסור בחזרה את התכשיט לבעליו והוא ציין שמתנות לא מחזירים, יש לו המון משקיעים ושאם ארכאוס רוצה, הוא יוכל להכניס אותו כשותף לעסק. ארכאוס התעצבן, מה שיצר קרב בין השניים בסופו ארכאוס הורדם למה שנראה כמו תנומה של אלף שנה לפחות. שווי המניות של "תכשיט החיים" קפצו משמעותית בשל ידיעה זו ב1.7% והן נסחרות ברמה של 9.5 זוזים.

– – – – – – – – – –

תרבות: נבחר נסיך הים – מאנאפי: סיפורו של אנדרדוג. 

טורניר הריאליטי הסתיים אמש בתרועה גדולה. אנשי המים ובראשם "מלך הים", אשר חיו עד כה בארמון הסאמיה באושר ועושר, מצאו לעצמם נסיך ים חדש אשר יקבל את התפקיד – מגן המקדש. הבחירה הייתה לא פשוטה. בין המתחרים להגן על הארמון מאנרגיות רעות התחרו פוקימונים רבים, וביניהם: פסיידאק (שנפסל על אי יכולתו לשחות), גרידוס (שנפסל על היותו מפחיד מדי), אומאסטר (שנפסל על היותו נכחד זה כבר 60 מיליון שנה), ולוגיה (שהגיע רק למקום השני). ברכות לזוכה המאושר. מערכת "מפלצות כיס" מקווה שמאנאפי ישכיל להשתמש בחוכמה ב15 דקות התהילה שלו.

– – – – – – – – – –

עיצוב פנים: המלך משפץ את טירת הממלכה.

אחרי ויכוח מר בין פוקימון האמת לבין פוקימון האידיאל, החליט מלך האנשים של העמק לעשות מעט שיפוץ אסתטי בממלכה שלו. הוא הוזיז את הטירה של מלכות העמק ממקומה המקורי אל עבר צוק 500 מטר דרומה משם. להשלמת העיצוב, הוא לקח על עצמו להציב מספר מוטות ענק לקישוט הממלכה, כאשר המחשבה הייתה שגולת כותרת תהיה ויקטיני, שיסמל את היהלום שבכתר. מאוחר יותר בשבוע נפטר המלך בשל קשיים בריאותיים. הפוקימון ויקטיני יושב עליו שבעה.

– – – – – – – – – –

מטאורולוגיה: כוכב השביט של ג'יראצ'י נצפה הערב.

אסטרונומים מהעיר אטלנטיס חושפים שהערב, כמו בכל אלף שנים, נצפה כוכב המילניום – כוכב השביט של ג'יראצ'י. מאמני פוקימונים רבים התרכזו ברמת אינדיגו על מנת לצפות באירוע המרגש ורובם הביעו משאלות בזמן נפילת הכוכב. מעטים מהם יודעים שכוכב זה אינו מבשר מזל טוב, אלא זהו סימן לבואו הממשמש ובא של הפוקימון החוצני דיאוקוסיס. בין המשאלות ניתן היה למצוא את הדברים הבאים: "הלוואי ואמא שלי תהיה בריאה", "הלוואי ואהיה פוקימון מאסטר", "הלוואי ותהיה עוד עונה ליפים והאמיצים".

– – – – – – – – – –

ארכיאולוגיה: שרידי קאבוטו נדירים נמצאו בהרי ירושלים.

קבוצה של חוקרים מצאה את מה שנראה כמו שרידי קאבוטו נדירים בהרים ליד ירושלים. החוקרים טוענים שהם חיו לפני כ64,999,000 שנה (כמו ההשערה היום פחות אלף). עוד נחשף שזן זה הוא מיוחד במינו שכן הם מאמינים שהוא שרד על בשרם של פוקימונים אשר הזיקו לחקלאות. כך שכולנו צריכים להודות לקאבוטו על כך שהעלים את הפוקימון פיקאצ'ו מן העולם. ניתן להגיש את המאובנים של קאבוטו כמתאבנים, אך אסור לאכול אותם לפני שתיית חלב מילטנק או אחרי אכילת מג'יקארפ. בתאבון.

– – – – – – – – – –

רכילות: סלבי נוסע בזמן ומביא ידיעה על בואו של האחד.

הפוקימון סלבי, קולו של היער והפוקימון אשר באפשרותו לנסוע בזמן, הגיע לפני מספר דקות מועטות להווה והכריז שבעוד 990 שנים יוולד לו "האחד". אין לנו עדיין את כל הפרטים, אך לפי הדיווח הראשוני, מדובר בבנם המשותף של ג'ובאני ודיליה קטצ'אם, הוא בן זכר ונכון לעכשיו הם מתלבטים בין השמות: אש, יחזקאל ואכזבה. כמו שאתם בטח יודעים מגיחות קודמות של סלבי לעתיד, מדובר באדם אשר יציל את העולם ביחד עם לוגיה, אז תנו לו קצת כבוד.

– – – – – – – – – –

בריאות: הו-הו יוצר את ראיקו, אנטיי וסויקון.

מגדל הטין, שהיה ביתו של הפוקימון האגדי הו-הו עלה באש לפני שנתיים בשל המלחמות, מה שהצית גם את מגדל הבראס. הו-הו, במטרה למלא את החסר, החליט ליצור לעצמו מקור נחמה חדש. כיום, אחרי שנתיים של הריון, באו לעולם שלושת הפוקימונים האגדיים: ראיקו, אנטיי וסויקון. עוד נמסר שחברת הבנייה שעמלה בזמנו על בניית הפירמדות, עובדת בימים אלה על בנייתו של מגדל טין מחדש, במטרה שזהו יהיה ביתו החדש של הו-הו.

– – – – – – – – – –

מזג אוויר: תושבי העיר אזאליה חווים קיץ נוראי ויבש.

תושבי העיר אזאליה סובלים זה כבר שבעה חודשים ממזג אוויר קייצי אשר משבית את מערך החיים באיזור. כך שגם בדרום מצפים בכיליון עיניים לבואה של עונת הגשמים. התחזית לשבוע הקרוב היא: ביום ראשון – חם, ביום שני – שמשי, ביום שלישי – חמסין, ביום רביעי – חם מן הרגיל בעונה, ביום חמישי – יש הקלה קטנה בטמפרטורות והן יעמדו רק על 45 מעלות, יום שישי – רותח ויום שבת – כרגיל. אז אומנם הגשם לא בא, אבל באופן קצת תמוה, מי שכן מגיע אלו חבורה של סלופוקים הצצים באופן מפתיע ברחבי העיר.

– – – – – – – – – –

קרדיט לרעיון: http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-9764,00.html

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. מעולה!!
    מאיפה ההשערה שאש הוא גם הבן של ג'ובאני? אני תמיד הנחתי שהו בן של פוקימון אגדי כל שהוא ששינה צורה לצורה של אדם כל שהוא.

    יפה מאוד, גם המחנה המשותף לכולם (חוץ מלסלופוקים, שאגב יכלו לעזור לנו מאוד בארץ) הוא אש שאמור לסדר את הכל.

  2. תודה רבה לכולם על התגובות.

    אייל – אין מה לעדכן, זה כל מה שקרה לפני 1000 שנה. אולי אעשה משהו דומה לתקופות אחרות, כמו מה קרה לפני 11 שנים (הולדת אש וגרי).

    גלעד – זו השערה רווחת בעולם הפוקימון שאש הוא בנו של ג'ובאני. זה מזכיר את הסיפור של מלחמת הכוכבים עם דארת' ויידר שהיה אביו של לוק סקייווקר.

  3. היט מן-אש וגרי לא בגיל 10? אם אני לא טועה בפוקימון הדמויות לא גדלות בשנים ונשארות באותו הגיל(סיבה נוספת לשנוא תאנימה)

  4. לדעתי אש כבר כבן 15 (אם אני זוכר נכון את הרעיון שלי), אם תרצה לשמוע פירוט תפנה אלי.

  5. כן, לפי איך שהם מוצגים בסדרה (עונת אינדיגו וBW) הם אכן בני 10, וזו באמת סיבה "לשנוא" את האנימה. אבל כמו שגלעד ציין, יש דברים שמעריצים מסוימים מרשים לעצמם לפרש כפי שהם רואים לנכון. לדוגמה, אני חושב שאש בן 16, אם לא יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *