סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפור: קריפיפסטה על פוקימון!

פרק 1

היה זה יום רגיל שבו שיחקתי פוקימון במחשב, אך לפתע, באחד הקרבות נלחמתי נגד לא אחר מאשר איוי, והנהמה שלו הייתה: "666", אבל הקרב הזה לא היה רגיל משום שלא הייתי באזור המחייה שלו באותו הזמן. האיוי הזה נראה לי קצת מוזר… אוזן אחת שלו הייתה קרועה לגמרי. החלטתי לרענן את המשחק, ואז התחילה מוזיקה רועשת ונוראית של בכי וכשהסתכלתי על איוי ראיתי שהקולות הללו הגיעו ממנו. לאחר מכן החלטתי לרענן שוב ואז ראיתי שכל הגוף שלו נוטף דם. ניסיתי לברוח מהקרב או לסגור את האימולטור, אבל לא הצלחתי… לאחר מכן שמתי את העכבר על האיוי הבוכה ומלא הדם והיה כתוב שם: "הפוקימון שלך הולך למות". ואז ראיתי אנימציה של איוי קופץ על לוקאריו שלי ומנצח אותו במכה אחת בלבד. מרוב פחד ניתקתי את המחשב מהחשמל וכשחיברתי אותו שוב ונכנסתי למשחק, הלוקאריו שלי נעלם והוחלף בדיטו זוהר ששמו היה "הרוח של לוקאריו". ראיתי שיש לי הודעה, אז נכנסתי אליה מתוך סקרנות. ההודעה הייתה: "וזו רק ההתחלה". לאחר מכן רציתי לעשות קרב עם הדיטו המוזר שלי. נלחמתי נגד גודרה, מה שלא היה מפתיע במיוחד, אבל משהו אחר משך את תשומת לבי. החלק העליון במשחק התחיל לטפטף דם וכשהדם הגיע לגודרה, המחשב שלי קרס ונהיה חושך מוחלט על המסך שלי. לאחר כמה רגעים ראיתי תמונה ושם איוי וגודרה דיממו מכל איבר.

פרק 2

לאחר כמה דקות, התמונה המצמררת נעלמה והמחשב היה תקוע על המסך הראשי. העכבר והמקלדת לא עבדו וראיתי מסמך טקסט קטן שנפתח ולאט לאט גדל. אחרי זמן מה הכתב היה מספיק גדול כדי שאבין אותו ובטקסט היה כתוב: "נשמתו של לוקאריו" עם תמונה שם לוקאריו מת ומלא דם. היה בתמונה עוד משהו, דמות קטנה לידו שלא הצלחתי לזהות הופיעה לחמש שניות ונעלמה. ראיתי שהרקע הופך למסדרון אפל והיה על אחת הקירות צל של ארכיאוס. אני לא הבנתי מה הקשר בין לוקאריו המת שלי לארכיאוס. מסמך הטקסט נסגר לבד והמחשב שוחרר ועבד כרגיל. נכנסתי עוד פעם למשחק וראיתי שהשם שלי השתנה ל"לוקאריו_המת" וכשהסתכלתי על השישייה שלי ראיתי את לוקאריו שוכב מת במסדרון מלא דם. הוא הפך לפוקימון היחיד שלי והייתה לו רק מתקפה אחת: "גניבת נשמות", מה שממש הזכיר לי את מתקפת ה"גניבה" שיש לפוקימונים כמו גנגר. נכנסתי לקרב, הקרב התנהל רגיל לגמרי עד שהשתמשתי במתקפת "גניבת נשמות" ואז המסך הפך למדמם יותר ויותר. הבסתי את הפוקימון במכה אחת וראיתי אנימציה שלו מת כשרוחו יוצאת ממנו ונשאבת ללוקאריו, ואז נפתחה תיבת טקסט והיה כתוב בה: "ובקרוב זה יקרה גם לך".

פוסטים קשורים

17 תגובות

  1. היטמן משהו מוזר קרה ל-3DS שלי משהו שלא אמור לקרות!!!
    באומגה כשבחרתי את הצ'רימצ'אר שלי מההתחליים של סינו אני ראיתי שיש לו מתקפה מוזרה בלי שם 0/0 וזהו אני ניסיתי להשתמש בו בקרבות אינטרנט והחלפות אינטרנט וזה מראה לי "אתה לא יכול להחליף פוקימון מהקבוצה שלך" (הוא לא היה בקבוצה שלי) זה כמו הוולקאניון הזה שיש לילד מהסקייפ שלי אבל הוא לא ניתן להחלפה ולקרב אינטרנט כי הוא מהברקודים מלפני כמה שנים ולפעמים שאני נכנס איתו לקרב ה-3DS שלי קורס!!! בבקשה תעזרו לי תעשו על זה דיון או משהו בבקשה!!!

  2. נחמד,
    קיפיפסטה על פוקימון שלא קשורה לעיר לוונדר לא ממש מצליחה לצמרר אותי בדרך כלל… אבל עדיין נחמד וקריפיץ

    זה לא פורסם מתישהו בליגת הפוקימונים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *