סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: יהלומים הם לנצח!

שלום רב,

שירופסט, מיני כנס פוקימון, סאמר-קון, כאמ"י, לעוף על המיליון ותוצאות ספיישל יום ההולדת של אש קטצ'אם, כל אלה יהיו הנושאים המרכזיים במהדורה הנוכחית של סיכום החודש. אז מבלי לבזבז יותר מדי זמן, בואו ונתחיל!

בסוף חודש אפריל עדכנתי אתכם לגבי השתתפות האתר בכנסי הקיץ השונים. הנה לינק לרשומה למי שלא זוכר. מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר וכיום אנחנו עומדים כשיש בידינו המון בשורות טובות וגם רעות. הכנס הראשון שהיינו אמורים להשתתף בו היה "שירופסט". מדובר בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל שאפשר לי לבצע פעילות פוקימונית באחד הכנסים הגדולים. עם הזמן נודע לי שהוחלט לבטל את הכנס, מה שאילץ אותנו להוציא לפועל את תוכנית המגירה שלנו. כלומר, את יום הטורנירים בנקסוס לכבוד חג השבועות. התוצאה הסופית הייתה די טובה. אנשים שיחקו, נהנו, נפגשו ובסך הכל אפשר לומר שהיה די כייפי.

כעת אנחנו מסתכלים קדימה ואחת התוכניות שלנו לעתיד היא להשתתף בכנס "סאמר-קון". מי שלא יודע, מדובר בכנס שהוצג בעבר בתור "יוקו-קון", אך החליט לשנות את שמו ברגע האחרון. מדובר בשיתוף הפעולה הגדול ביותר שיכולתי לחשוב עליו, כאשר אני אהיה אחראי בלעדי לתוכן פוקימון שיועבר שם. אם אתם לא יודעים במה מדובר, אז אתם מוזמנים להיכנס לרשומה הבאה ולהתעדכן בכל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את האומץ לשאול.

דברים נוספים שנמצאים על אש קטנה הם השתתפות שלי בכנס כאמ"י ובתוכנית "לעוף על המיליון". אני הגשתי מועמדות להעברת תוכן בכנס כאמ"י, שיתקיים השנה ב20.8 בבנייני האומה בירושלים. טרם קיבלתי תשובה חיובית או שלילית. בנוסף לכך, קיבלתי זימון לאודישן בתוכנית "לעוף על המיליון". מסתבר שהפקת התוכנית החליטה לעשות ספיישל גיקים מיוחד ובמסגרתו יוזמנו כל מיני אנשים עם ידע רב בתחום מסוים. אני מגיע על תקן הגיק המתמחה בענייני פוקימון. אם תשאלו אותי, זה הולך להיות אחד מהדברים המצחיקים ביותר בעולם. אני אעדכן אתכם במידה ואתקבל.

דבר נוסף שאתם בטח מתעניינים בו הוא תוצאות "ספיישל יום ההולדת של אש קטצ'אם". אני מתכבד להכריז על הזוכים המאושרים והם: כולם!!! כל מי שהשאיר תגובה ברשומה עד התאריך 30.5.2015 ומעוניין לזכות בפוסטר, מוזמן לשלוח לי מייל עם פרטי הדואר שלו, ואני אשלח לו את הפוסטר. המייל שלי הוא: Hitman.is.hart@gmail.com. ברכות על הזכייה!

אז מה היה לנו החודש? אני חושב שקטגוריית הבידור שלטה החודש עם רשומות מפה ועד הודעה חדשה, כגון: טל מוסרי פורש מערוץ הילדיםיצירת פוקימונים מחרוזיםדברים שאתה יכול לומר על פוקימון ממין נקבה אבל לא על חברה שלךסדרת Pokemon Will F*** You Upבידור: בן כמה אש קטצ'אם מפוקימון?שיר: מוסטפה איברהיםאיך היה נראה פוקימון אם הוא היה מבוסס על ישראל.

מלבד זה, גם תרגמנו הרבה דברים החודש וביניהם: משחק המחבואים של פיקאצ'וארכיאוס ותכשיט החייםמשחקי חורף, הדילמה של דליבירד, מנגה: לצאת עם חברת צוות מגמה (חלקים 7, 8) מנגה של האתר (229, 230, 231, 232). חלקים אלה נמצאים זמינים באתר, מתורגמים לעברית, בלעדי לאתר פוקימון מפלצות כיס.

במסגרת המדריכים פרסמנו החודש הרבה עדכונים להרבה מדריכים. בראש ובראשונה פתחנו מדריך חדש לפוקימון Y, בהנחייתו של אומגה "צחי" בלייז. במסגרת המדריך הזה פורסמו כבר שני פרקים (1, 2) ואני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לא.ב על העזרה. מלבד זה, פורסמו המשכונים למדריכים הבאים: אלפא ספיר (פרקים 19, 20, 21, 22, 23), לבן (פרקים 25, 26, 27), ופלאטינום (פרקים 8, 9).

גם את הפוקידע המשכנו עם הפוקימונים הבאים: קרוגאנקטוקסיקרוקקרנבייןפיניאוןלומיניאון. לצד זה, גם המשכנו עם פרסומם של סיקורי האנימה וביניהם ניתן למצוא את: הנה באה קבוצת טראבישבית לדוובלקרב יריב על אליפות המועדון, הפריחה היא על אקסיו תודות לעילי, קרב העיר לומיוס! אש נגד קלמונטחקירה משטרתית בעיר לומיוס! קלמבוט נגד קלמבוט השחור, חברים טובים אימונים טוביםלהילחם עם אלגנטיות עם חיוך גדולצומת בדרך! דרכים נפרדותהעתיד הוא כאן תודות לנחישות.

שאר הדברים שפורסמו החודש פזורים על גבי נושאים שונים וניתן למצוא ביניהם את דף מדריך הדמות של אריה, סט הונצ'קרו מאת דיויד, אזכורים של פוקימון בתרבות פופולרית (חלק 3)מזג אויר מאת עומרי, מסכלי כניסה מאת נתי, סטים של קלפים: שמיים רועמים והתנגשות קדומה בעזרתה של נסטי.

אז זה היה החודש שהיה. אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (317 לייקים), יוטיוב (1169 מינויים), פורום בנדיטו, וקבוצת ווטסאפ], ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם. אנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. בהחלט היה חודש מוצלח
    יאי כולם זכו בפוסטרים
    ובהצלחה בכנסים הבאים ובאודישנים ללעוף על המיליון ^^

  2. אחייייייייייייייייי אם אתה מתקבל ללעוף על המליון אתה חייב להגיד לי מתי זה משודר. זה בהחלט עומד להיות אחד מהדברים הכי מצחיקים בהיסטוריה של הדברים המצחיקים.

  3. תודה על העדכון ועל הפוסטר אמן שתתקבל לתוכנית לעוף על המיליון זה גם יעלה להם את הרייטינג וגם תוכל להצחיק את כל גולשי האתר

  4. תודה על העדכון.
    מציע שלכול המדריכים הקיימים תעשו מדריכי אחרי הליגה (עם אלה שהכינו מההתחלה תמדריך).
    שאפו על העניין של הפוסטר, סחטיין על ההשקעה ומחר אשלח לך הודעה עם הפרטים שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *