סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אריה / Aria

אריה היא דמות מסדרת האנימה של פוקימון XY. היא אמנית הופעות ומלכת קאלוס בתחרות ההופעות. היא עשתה את הופעת הבכורה שלה בפרק מספר 21 אז גילינו שיש לה בראיקסן. בפרק 64 אנחנו מגלים שבראיקסן שלה התפתח לדלפוקס, והיא נלחמת מול סרנה בקרב שאין לו תוצאה. בפרק 113 אנו מגלים שיש לה ויוילון. בפרק 113 היא מתחרה בגמר טורניר המאסטר של תחרות ההופעות נגד סרנה, היא מנצחת אותה ושומרת על התואר מלכת קאלוס. יש לאריה את הפוקימונים: דלפוקס, ארומאטיס ו-ויוילון.

פוקימונים שברשותה:

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. כשהשם שלה כתוב בעברית זה מוזר…
    אני לא אוהב את ארומאטיס 🙁
    אבל את דלפוקס כן 🙂

  2. אסור לשכוח שהיא הופיעה גם כשהוא היה רק פנקין!!!וואוו פוקימונים של אחרים מתפתחים ממש מהר ובנתיים סקווירטל של אש תקוע בהתפתחות ראשונה 13 שנה!!!!!!

  3. הוא כן של אש אחרת אש לא היה יכול לקרוא לו להלחם בליגות שונות והוא יכול זה כמו סוג של התנדבות חוץ מזה הוא לא נמצא עכשיו במעבדת אוק?!

  4. מה אתם מדברים על סקווירטל?
    יונובה היה המחוז הכי גרוע בפוקימון, אף פוקימון שלו לא התפתח!
    אושווט שלו גם כשהשיג מתקפות חדשות, התאמץ וניצח הוא לא התפתח במשך דור שלם 3 עונות!
    כמו כן עם טפיג שלו שהתפתח רק פעם אחת…
    וגם הסניבי שלו לא התפתחה בכלל.

  5. רואים שלא ראית את כל העונה ליבני התפתחה והוא השיג רוגנרולה להתפתח

  6. כן אנונימית, התכוונתי שהפוקימונים החשובים והחזקים של אש לא התפתחו(ההתחלתיים שלו) הוא היה ממש אבל ממש גרוע ביונובה, אפילו הפיקאצ'ו שלו היה שם גרוע! קאלוס זה ללא ספק המחוז שלאש הייתה הכי הרבה הצלחה! גם פוקימון נדיר מאוד, פיקאצ'ו חזק, פוקימונים מתפתחים במהירות והשגה מהירה של תגי מכון.

  7. מצד אחר, תנסו לדמיין מה היה קורה אם הפוקימונים של אש לאורך השנים כן היו מתפתחים….

    בלסטוייז, ווינזור, ראיצ'ו, צ'ריזארד, וזו רק ההתחלה – תחשבו על כל הניסיון שיש לאש אחרי כל כך הרבה ליגות – הוא היה הופך למאמן מטורף שכבר יודע להתמודד עם מאות טקטיקות שונות. האתגרים הרציניים היחידים שיהיו לו זה מאמנים ברמת האליט-פור והאלופים…

    תחשבו רק כמה פיקצ'ו צריך להיות חזק. כמה פעמים ראינו אותו משתמש במכת ברק שזינקה עד השמיים (וזה רק בעונה הראשונה) – פיקצ'ו אמור להיות עכשיו שווה ערך לעוצמה של זפדוס מבחינת עוצמה חשמלית.

    זה קצת יהרוג את הסדרה. ולכן, כל עונה, אש ימשיך להתחיל כמאמן לוזר ולאט לאט יתקדם. פיקצ'ו ימשיך להיות חמוד אבל לא תמיד מנצח, ואש ימשיך להפסיד לפוקימונים קקיוניים…

    ההתקדמות הרצינית היחידה של פיקצ'ו שנשמרה במהלך העונות זה שהוא למד זנב ברזל.

  8. דרגונר,עוד התקדמות של פיקאצ'ו זה שהוא למד תיקול וולו או לא יודעת איך אומרים את זה בעברית אבל באנגלית אומרים וולט תקל אז קיצר תראה את זה ושמישהו יסביר לי למה הוא לא ממשיך להשתמש בזה? מאז שהוא עם אייריס וסיידן (או איך שלא קוראים לו שהשיער שלו דומה לחלק העליון הירוק של צ'ספין מסיבה כלשהיא) הוא לא משתמש בזה או שלא ראיתי את זה אבל בכל אופן בxy הוא לא משתמש בזה!

  9. דרגונר- הסיבה שיש לפיקאצ'ו מכת ברק כזאת היא שבפרק הראשון הוא חטף ברק ושיחרר את כל העוצמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *