סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: חופשי זה לגמרי לבד!

שלום רב,

1. למי שלא עוקב אחרי ערוץ היוטיוב של האתר, אז לאחרונה מחקתי את המשתמש שלי מהמשחק של פוקימון גו. עם זאת, אם יצוצו חדשות שלא ניתן יהיה להתעלם מהם, הם יפורסמו במסגרת האתר.

2. פינה חדשה מתפרסמת בימים אלה בערוץ היוטיוב של האתר ובמסגרתה אני פותח קלפים מהסט של פוקימון גו, מציג אותם ומחלק אותם מתנה לכל מי שעונה נכונה על שאלה בסוף הסרטון, לכבוד חג החנוכה.

3. אנחנו מתקרבים לקראת סיום פרסום הדפים של המשחק "אגדות ארכיאוס", שמתוכננים להיות גמורים עד סוף השנה האזרחית 2023.

4. חודש השרת של האתר ואנחנו נהיה באוויר לפחות עד אוקטובר 2024.

5. בינואר 2024 יהיו שני פרויקטים חדשים שיפורסמו באתר, והם נוגעים לנושא מנגה שטרם פורסמה באתר וקומיקס חדש/ישן. יש למה לצפות!

6. חדי העין בטח שמו לב שהלשוניות "פוקימון אופקים" ו"פוקימון שני וארגמן" ירדו מהסרגל הראשי של האתר. ניתן עדיין למצוא אותם בתפריטים הצדדיים של האתר.

7. פתחתי דף חדש לאתר ברשת החברתית של פייסבוק. מוזמנים להצטרף ולעקוב: https://www.facebook.com/people/%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%99%D7%A1/61553433930949/

8. מוניתי למנהל פורום פוקימון באתר FXP. מוזמנים להצטרף גם לשם: https://www.fxp.co.il/forumdisplay.php?f=8947

9. שיתופי פעולה חדשים נוסדו לאחרונה עם קבוצת "אספני פוקימון ישראל" ועם משחק הדפדפן "פוקימון ארנה". קישורים אליהם ניתן למצוא בראש האתר.

10. לאחרונה אני מזהה שיש היענות גדולה מאוד לפינות המשחק: הסקר היומי, חידות וכיוצא בזה. בתכנון שלי להעמיד את זה כפינה תוך מערכתית, ולא כרשומה נפרדת. משמע שבכל רשומה שתפורסם באתר תהיה האופציה לגשת לאחד המשחקונים האלה, ולשחק בהם. כל אחד מהם ישונה פעם בשבוע ויציג משחקון חדש. בין המשחקונים תוכלו למצוא את הדברים הבאים: חידות, הסקר היומי, מי הפוקימון הזה, ממים, קיפולי נייר, זהה את הפוקימון, מצאו את השמות, ערבובי שמות, מצאו את ההבדלים, חבר את הנקודות, מבוכים, צביעת דפים.

לדוגמה:

(לחצו על התמונה הרצויה על מנת להגיע למשחקון המבוקש)

הסקר היומי חידות מי הפוקימון הזה
ממים קיפולי נייר זהה את הפוקימון
מצאו את השמות ערבובי שמות צביעת דפים

מקווה שתהנו.

פוסטים קשורים

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *