סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אל תעשו את זה / Don't

במהלך הלחימה של ישראל בארגוני הטרור, ביקר נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, בישראל ואמר לכל מי שמתכנן להתערב בלחימה נגד ישראל, את המילים הבאות – "אל!" או בהרחבה "אל תעשו את זה!" (Don't).

החלטתי לקחת את המם הזה ולהלביש עליו כמה שיותר סיטואציות מפוקימון. תהנו.

= = = = =

1. אתה בקרב האחרון מול האלופה, שניכם עם הפוקימון האחרון שלכם, לשניכם נותרו מספר נקודות חיים בודדות, כל מכה עכשיו תכריע את הקרב כולו, ונגמר לך כל ציוד הריפוי, לפתע האלופה שולחת ריפוי מלא לפוקימון שלה.

אתה:

= = = = =

2. אתה באמצע רייד בקונסולה שלך, כל שאר המתמודדים ברייד במצב גרוע, המכשיר שלך מחובר לחשמל ויש לו 7% סוללה, העיניים של כולם נישאות אליך כדי שתנצח את הרייד הזה ואמא שלך נכנסת לחדר, אחרי שהיא ביקשה ממך 12 פעם לזרוק את הזבל ואמרת לה "רגע", ועכשיו היא נראית זועמת והיא תופסת את השנאי של החשמל במטרה להוציא אותו מהקיר ולנתק אותך מהרייד.

אתה:

= = = = =

3. אתה מגיע למפגש חברים ושם אתם פותחים סטים של קלפים, בוסטרים ומכל הבא ליד. לפתע, צ'ריזארד שכולם חלמו עליו נשלף על ידך. אתם חוגגים, נותנים כיפים, מצלמים תמונות ומעלים את הידיעה לרשתות החברתיות. לפתע החבר שלך אומר – "טוב, היה נחמד, אני אקח עכשיו את הצ'ריזארד לאוסף הפרטי שלי".

אתה:

= = = = =

4. עברו 4 שנים מאז שראיקוזה שייני הופיע בפוקימון גו, חיכית, המתנת וציפית בסבלנות לרגע שהוא יחזור. עדיין יש לך משימה מאז שטרם השלמת ובסוף שבוע הקרוב הוא צפוי לחזור לריידים. התקשרת לחברים, שכנעת אותם לחזור למשחק, ארגנת את הרייד המושלם וכולם מתחברים. לפתע אנשים מרגישים שקבוצה של 4 שחקנים לא תצליח להוריד את הנחש השחור, והם מתחילים לדבר על יציאה מהרייד שנייה לפני שהוא מתחיל.

אתה:

= = = = =

5. אתה גולש באתרים, פורומים, בלוגים, דיסקורדים, ערוצי יוטיוב, וואטסאפים, קבוצות פייסבוק, אינסטגרם ועוד של פוקימון. אתה כל היום קורא חדשות, מרפרף על ממים, עושה החלפות, מתעניין בשלומם של אוהדי פוקימון אחרים, ומשחק בזמנך החופשי. לפתע יש לך שאלה ממש ממש חשובה והעצה היחידה שאתה מקבל היא לבדוק מה התשובה לשאלה שלך באתר של היטמן, מפלצות כיס.

אתה:

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. נגמר לך כל הריפוי? אני באתי עם 20 מרפאים מלאים לאליט 4 של דור 9 והשתמשתי רק בשניים מהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *