סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: עוד 23 יום + חלוקה של המשחק פוקימון שמש/ירח במתנה!

עוד 23 ימים ומשחקי הדור השביעי של פוקימון יצאו לאור באירופה! פוקימון שמש ופוקימון ירח, מחוז אלולה, פוקימון דור 7, ליטן, ראולט ופופליו, ועוד… וההתרגשות היא רבה! אני מתכבד בהזדמנות הזו לבשר לכם שבכוונתי לחלק לאחד מכם את המשחק במתנה. אז אם יש לכם את הקונסולה האירופאית של נינטנדו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיב לרשומה הזו, ואחד מכם יזכה במשחק פיזי לבחירתו. ההודעה על הזוכה תפורסם באתר ב23.11.16, תאריך יציאת המשחק!

את החודש פתחנו עם שת"פ שעשינו עם המשחק "פוקימון ארנה" ואתם מוזמנים להצטרף למסיבה כאן – פוקימון.

מלבד זה, היו הרבה חדשות החודש, החל מפוקימונים חדשים, חזרתם של רד ובלו, ואפילו חשיפה של כל דור 7. הנה הרשימה המלאה: כל המידע מקורו-קורוהכירו את סילבאלי, קומו-או, מאק ממחוז אלולה ועוד הרבה דבריםכל מה שאנחנו יודעים עד כה על האנימה של שמש וירחמסתמן: אלה כל הפוקימונים, צורות אלולה וחיות האולטרה של דור 7התפתחויות סופיות להתחלתיים, שומרי איים חדשים, קרבות נגד רד ובלו.

במסגרת מדור הבידור, החודש עבדנו עליכם, שרנו לכם שיר, ועשינו הרבה כיף: אז… איזה התחלתי תבחרואני מימיקיו – הגרסה של היטמןאיך פוקימונים היו נראים אם הם היו בני אדםהשיר של מימיקיוקרבות מן העבר: אש נגד סנייבי! (של טריפ)האמן שהופך כל פוקימון לDickbuttמתיחה: בואו נשחק בדמו של פוקימון שמש וירחפינת ההומור הניסיוני של אדם.

פינת היצירה גם היא קיבלה הפעם המון חומרים חדשים: ברקיםקרחפוקימון; במהירות החושך – פרק 84: פושעים חפים מפשע / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 83: האם שוטרות חולמות על כבשים חשמליות / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 82: אוצר משפחתי / איידן סויירפוקימון; במהירות החושך – פרק 81: חידת ההתעתקות / איידן סויירPoke'art: ריולו / אורי (וידאו).

פינת המדריכים כללה את הסרטונים הבאים: מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 20מדריך וידאו: פוקימון פלאטינום – פרק 21מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 21מדריך וידאו: פוקימון לבן 2 – פרק 22.

התוכנית האינטרנטית "פוקימון דורות" פרסמה בזמן הזה את הפרקים הללו: פוקימון דורות פרק 7: החיזיוןפוקימון דורות פרק 8: המערהפוקימון דורות פרק 9: הסקופפוקימון דורות פרק 10: הטירה הישנה.

סער גונן עבד קשה החודש עם הפינות שלו באתר: עובדות שלא ידעתם על הגדרות פוקידע – 2 / סער גונןעובדות שלא ידעתם על הגדרות פוקידע – 1 / סער גונןעדכון / סער גונןעובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 10עובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 9עובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 8עובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 7עובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 6עובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 5. תודה רבה לו!

מלבד זה, פורסמו הטקסטים הבאים: מנפצי המיתוסים / אביב – חלק 6ביקורת גיים אין /‏ Game Inמה ההבדל בין קלפי פוקימון GO לבין קלפי TCG.

לסיום, נזכיר לכם על כנס פוקימון מפלצות כיס 4. ואם תכנסו ללינק הבא, תקבלו את כל הפרטים: בקרוב: כנס פוקימון מפלצות כיס 4.

אז זה היה החודש שהיה. אנו מקווים שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

פוקימון: מפלצות כיס!
PocketMonsters.co.il

פייסבוק | יוטיוב | פליקס | מייל – צור קשר

פוסטים קשורים

151 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *