סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עובדות שלא ידעתם על התפתחות מגה / סער גונן – חלק 8

עובדה #1

כותרת: המראה המוזר של מגה גארדוויר.

הרחבה: איך אתם פונים אל הפוקימון גארדוויר? כנקבה או זכר? שימו לב לזה, כי גארדוויר ידוע בהפרש המינים המוזר שלו (50\50). במהלך השנים היו הסברים שונים לתירוץ קיומו של המין הזכרי, כמו השם היפני שלו Sirknight (סר אביר). ואז הגיע מגה גארדוויר, שקיבל את השמלה הענקית שלו, משם כבר קשה מאוד להסביר את התופעה.

– – – – –

עובדה #2

כותרת: התפתחויות מגה עתידיות אפשריות?

הרחבה: במשחקים של אומגה רובי ואלפא ספיר נתנו התפתחות מגה לגאלייד, ההתפתחות השנייה של קירליה. בגלל זה הרבה אנשים חושבים שבעתיד יהיו מגה מגה פרוסלאס, בגלל שמגה גליילי קיים. ומגה סלוקינג, בגלל מגה סלוברו. אם תשאלו אותי, אני מצד אחד לא חושב שיהיו התפתחויות מגה חדשות בפוקימון שמש ופוקימון ירח, אבל אני מאמין שכשיעשו רימייקים לפוקימון X ו-Y, שם יהיו התפתחויות מגה חדשות.

– – – – –

עובדה #3

כותרת: התפתחות מגה – השוואה בין האנימה למשחקים.

הרחבה: יש הרבה הבדלים בהתפתחות מגה בין האנימה למשחקים. באנימה התפתחות המגה ניתנת לביצוע רק אם הפוקימון מחזיק אבן מגה וקרוב מאוד למאמן שלו. נראה שבאנימה יש להתפתחויות מגה כוח עצום. במשחקים אפשר לבצע עם כל פוקימון בתנאי שהוא מחזיק את אבן המגה שלו. התפתחות מגה משנה את הסטטים ולפעמים גם את היכולת של הפוקימון. נראה ששווה יותר להשיג התפתחות מגה באנימה.

– – – – –

עובדה #4

כותרת: מגה אמפרוס – שינויים בעיצוב שאולי פספסתם.

הרחבה: מגה אמפרוס ידוע בשינוי המפורסם במראה שלו שהוסיף לו שיער על הראש. אבל פרט לזה, האם שמתם לב שהציפורניים שלו משנות צבע מלבן לשחור, הדוגמה הלבנה על הבטן שלו משתנה, צורת האוזניים שלו משתנה, והצבע הצהוב שלו נהיה בהיר יותר?

– – – – –

עובדה #5

כותרת: יש שש אבני מגה עם רקע צהוב.

הרחבה: לאבני מגה יש רקעים: אפור, ורוד ועוד. אבל שמתי לב שיש שש התפתחויות מגה שהאבן שלהם עם רקע צהוב: קנגסקאנייט (מגה קנגסקאן), פינסירייט (מגה פינסיר), גרידוסייט (מגה גרידוס) , הרקרונייט (מגה הרקרוס), מנקטייט (מגה מנקטריק), וסייבלנייט (מגה סייבלאיי). אני אישית אוהב את השילוב של הרקע הצהוב עם הצבעים האחרים של האבנים.

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. רואים שמי שעשה את הפוסט הזה ממש עצלן (או טיפש). לחצי מה"עובדות" האלה אי אפשר לקרוא עובדה כי הם בגדר השערה בלבד, החצי השני זה דברים דביליים שלא משנים או מעניינים אף אחד.

  2. Profokee
    קודם כל זה סער עשה את זה ושנית זה יכול להיות מעליב להיות כנה במאה אחוז אתה יכול להגיד שהעובדות פחות מעניינות אותך אבל בדרך הזאתי …

  3. Profokee- לא הייתי משתמש בהגדרה טיפש, קשה מאוד להשיג עובדות בנושא התפתחות מגה. זאת גם הסיבה שאיחרתי עם ההגשה. בקרוב אני מתחיל פינה חדשה בגלל שכבר בלתי אפשרי להשיג עובדות חדשות. מקווה שתאהב אותה ואת שאר הכתבות (:

  4. אלו לא ממש עובדות… חלקם אפילו השערות….
    וגם מה ש"עובדה" אלו פרטים שוליים ולא ממש מעניינים כמו הרקע של אבני המגה או ההבדל של מגה אמפרוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *