סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון / סער גונן

שלום לכולם! אני רציתי אתכם לעדכן על השינוי שאני עורך בפינה שלי באתר. כשבחרתי לעשות את סדרת הכתבות שלי על התפתחויות מגה, לא שמתי לב לכמות המידע שיש לי, או ליתר דיוק – לכמות המידע שאין לי. ולכן אני נאלץ להפסיק את סדרת הכתבות מוקדם יותר ממה שחשבתי. ולפני שאעבור נושא, החלטתי לעשות סיכום על סדרת הכתבות.

קודם כל, רק אומר שמאוד נהניתי לחפש עובדות כמה שיותר מעניינות, ואז לראות את התגובות שלכם. את התגובות הטובות אהבתי בגלל שזה תמיד משמח אותי לראות אותן, וזה אומר לי שמה שאני עושה זה טוב. ואת התגובות הפחות טובות אהבתי מכיוון שזה מראה לי מה אני צריך לשפר. אני מודה לכם על כל תגובה!

הרבה מאוד פעמים יצא לי ללמוד בעצמי דברים חדשים דרך הכנת הכתבות. את רוב העובדות אפילו אני לא ידעתי. אבל בכל זאת, התפתחויות מגה זה לא נושא גדול ואין עליו הרבה מידע, בטח ראיתם שרוב העובדות שאני מדבר עליהן הן בנושאים כמו סטטים, ותאמינו או לא, השתדלתי להתרחק מזה כמה שיותר, כי אני יודע שזה פחות מעניין ברוב המקרים. אבל בלי העובדות האלה הייתה לי רק חצי מכמות הכתבות שיש כיום, וזה מסתכם לחמש.

היה גם שבוע אחד, השבוע שבו הסדרה חזרה לישראל, שבו כתבתי עובדות בסיסיות מאוד כדי לעדכן את הגולשים החדשים בכל מה שקשור לסדרה, אבל מאוחר יותר גיליתי שדובבו גם את סאגת XY, מה שהפך את הכתבה הזו לקצת טריוויאלית, אבל לא משנה.

האירוע הבולט ביותר שהיה לי הוא כמובן ההתערבות שלי ושל היטמן על גמר ליגת קאלוס. ובטח חלק מכם שמתם לב שלא הצלחתי לעשות מספיק כתבות כדי לקיים את ההבטחה שלי, אבל עכשיו יש לי הכרזה קטנה: אני לא סיימתי כאן. אז אומנם יש לי את הסיפור שלי, "הדרך להתפתחות". ובטח גם ראיתם את הכתבה שלי על "סוג פיה", אבל כדי להשלים את מה שאני אמור לעשות, החלטתי לעבור לנושא חדש – עובדות שלא ידעתם על הגדרות פוקידע.

פוסטים קשורים

10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *