סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון שביעי: פעימת לב

שלום רב !

זו הופכת להיות מסורת שבה בכל פעם שמתפרסם לו עדכון תקופתי, חל לו מועד חגיגי כזה או אחר. אז לג בעומר שמח וקראתי פעם ש"מי שלא ראה את שמחת ל"ג בעומר – לא ראה שמחה מימיו", אז אני מקווה שאתם שותפים לשמחה הזו. לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר בזמן האחרון.

חמש רשומות של הפוקידקס המלא פורסמו באתר וברצוני להודות לbulbapedia על הרשות להשתמש בחומרים האלה. אתם מוזמנים לבדוק אותם בלינקים המצורפים: דור ראשון, דור שני, דור שלישי, דור רביעי ודור חמישי.

סיקור חדש עלה לאתר על הסרט "לוקאריו והמסתורין של מיו". הרשומה מכילה בין היתר חוות דעת עדכנית + לינק לצפייה ישירה (אנגלית) + טריילר פעיל.

עודכן פרק חדש (מספר 11) במנגה של האתר "מנגת הרפתקאות פוקימון" ואתם מוזמנים לבקר ולהתרשם.

פורסמה כתבה חדשה "פוקימון – מה הלאה", במדור הכתבות, והיא עומדת על השינוי שהמוצר של פוקימון עשה מאז תחילת הדרך ועד היום. מאמר מומלץ לקריאה.

חלק נוסף ב"מדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור ולבן – ג'" עלה לאתר, וכמו תמיד, לא יכולנו לעשות דבר בלעדי האדם שעומד מאחוריו – אילן. תודה רבה.

שני קומיקסים חדשים עלו לאתר: "סוכנות אימוץ פוקימונים" ו-"קרב פוקימונים". הקריקטורות היו מצליחות ביותר והדיון שעלה בעקבות פרסום הקטעים טען שהם פרובוקטיבים מדי. מאחר וברצוני לבוא לטובת הגולשים, מעתה והלאה כל הקטעים הללו יפורסמו בדף הפייסבוק של האתר.

עודכנו עשרה פרקים חדשים בעונה הראשונה של פוקימון: רמת אינדיגו. ואתם מוזמנים ללחוץ על לשונית "תוכנית" על מנת להגיע לרשימת הפרקים החדשה.

בדף הפייסבוק של האתר עלתה השאלה: במה הייתם מעוניינים לקבל יותר עדכונים?‏ אני מעלה את השאלה לדיון גם בעדכון הנוכחי, ופה – בניגוד לפייסבוק – יש לכם אפשרות להישאר בעילום שם.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *