סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון שלושים ואחד: אי שם מעבר לקשת!

שלום וברוכים הבאים לאתר "פוקימון: מפלצות כיס". אני מקווה שאתם נהנים מחופשת הקיץ הגדולה. בהזדמנות זו, אספר לכם שבעוד שלושה ימים האתר שלנו יציין יום הולדת שנתיים וזו סיבה מספיק טובה למסיבה. את החגיגות עצמן נערוך בתקופת חודש אוגוסט, ככה שכדאי לכם לסמן ביומן את התאריכים 4-11.8.2012, כשבוע שבו יהיה שווה לכם לבקר באתר. יהיו מלא הפתעות, מלא פעילויות ומלא פרסים, אז יש למה לצפות!

הנה העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר:

בתחילת החודש פרסמנו את הכתבה "למה פורומי פוקימון לא מצליחים בארץ?" שניסתה לעמוד על השאלה: מדוע כל פורום פוקימון שנפתח בארץ נכשל? הכתבה הצליחה להדהד רבות והיא השיגה 34 תגובות, מה שממחיש את המצוקה שבה נמצאים אוהדי פוקימון שאינם מוצאים לעצמם מקום שהם יכולים לקרוא לו "בית". זו גם אחת ההחלטות בנוגע ל-למה אנחנו לא פותחים פורום, פשוט כי אין טעם להכניס ראש בריא למיטה חולה. אנחנו מסתפקים בעמוד פייסבוק רשמי שם נכון להיום יש 25 גולשים שנהנים מאתר בנושא האהוב עליהם.

נושא נוסף שעשה הדים בתקופה האחרונה היה העדכון הבלעדי לכך שאין יותר פוקימון בארץ! העדכון העניק לגולשים תמונת מצב ולפיה גם ערוץ דיסני וגם ערוץ הילדים אינם מתכוונים להמשיך ולשדר את האנימה המצליחה, למרות הבקשות החוזרות ונשנות. זהו עדכון שהובא בפניכם תוך כדי מתן הוכחות, פרשנות ואפילו חשיפה בלעדית על תוכניות האתר "פוקימון: מפלצות כיס" לעתיד הקרוב. על הכתבה הזו אחראי לא אחר מאשר יונתן ואני רוצה להודות לו על היוזמה בהכנת הכתבה הנהדרת הזו. תודה רבה.

כמובן שאי אפשר לדבר על תוכניות האתר מבלי לדבר על אחד הפרויקטים השאפתניים ביותר שלקחתי על עצמי – תרגום עונת 13 של פוקימון. כן, שמעתם אותי נכון, אני התחלתי לתרגם את עונה 13 לשפת הקודש. עד כה פורסם הפרק הראשון של הפרויקט – פרק מספר 626 (DP-158) – "התפוצצות! מגנזון נגד מטאגרוס!" עם תרגום בעברית ואתם יכולים להנות ממנו בלחיצת עכבר בלינקים המצורפים:

חלק א' – http://flix.tapuz.co.il/v/watch-4105468-.html

חלק ב' – http://flix.tapuz.co.il/v/watch-4105477-.html

חלק ג' – http://flix.tapuz.co.il/v/watch-4105479-.html

מיזם נוסף שנפתח החודש הוא פרויקט חדש, צעיר וכייפי שאוהד לקח על עצמו להכין. מדובר במדריך וידאו, הראשון מסוגו בשפה העברית, הנותן לכם את האפשרות לחוות את המשחק "פוקימון ברקת" כפי שמעולם לא חוויתם. מדובר במדריך המאפשר לכם להנות מתיעוד עצמי של אוהד, תוך כדי מתן פירוט איכותי של מה צריך לעשות כדי לסיים את המשחק. אני יכול להעיד על עצמי שאני כבר מכור, מנוי ומופתע בכל פעם מחדש. אתם גם יכולים להצטרף למסיבה, ובמידה ותמצאו את המדריך מהנה, שימושי או מעניין, אתם מוזמנים להגיב, לדרג אותו, לשתף אותו וגם להרשם לערוץ PokemonGuidesHebrew, כך תקבלו עדכון בכל פעם שייצא פרק חדש.

הנה הפרק הראשון לדוגמה:

אך זהו לא הדבר היחידי שאוהד עשה החודש, כזכור לכם, "הסיפור של סנדשרו" ממשיך להתפתח כאן באתר ומאז העדכון האחרון פורסמו שבעה פרקים חדשים. להזכירכם, אוהד מתכוון להמשיך את הסיפור לעונה נוספת אשר תפורסם גם כן באתר "פוקימון: מפלצות כיס". בנימה אישית רק אומר שאני כבר לא יכול לחכות!

בקטגוריות השונות, פורסמו החודש טופיקים רבים, וביניהם: דף מידע על סוג הדרקון שכתב יונתן ותודה רבה לו על כך. סט TCG חדש: "בסיס 2" שאני עמלתי עליו. פורסמה טבלת הסוגים וההשפעות של פוקימון, והיא גם הוזכרה באחד הסרטונים של "מדריך וידאו: פוקימון ברקת – בואו נשחק!" מלבד זאת פורסמו הורדות רבות למשחקים הבאים – "גורל רובי: חייהם של השומרים", "מסע כיבוש(מומלץ!), ו-"פוקימון שחור 2, לבן 2" בגרסה היפנית שלו. אתם מוזמנים להנות מן התוספות החדשות ולכתוב לנו מה דעתיכם.

בתקופה האחרונה פורסמו 12 פרקים מהעונה הרביעית של פוקימון, "אלופי ג'וטו", מה שמותיר כ20 פרקים בלבד עד לסיום העונה. כולי תקווה שעד חגיגות יום ההולדת של האתר, שיערכו בחודש אוגוסט, נוכל לדווח על סיום סיקור העונה הזו וצירופם של קישורים לצפייה ישירה לכל העונות שפורסמו עד כה באתר. אז החזיקו אצבעות.

פורסם שיר חדש בעמוד הסרטונים הרשמי שלנו. מדובר בשיר "פיקאצ'ו בא", מהסרטון הקצר "משחק המחבואים של פיקאצ'ו. אתם מוזמנים לשמוע אותו כעת:

אפרופו סרטוני פיקאצ'ו, פרויקט חדש שנפתח באתר הוא סיקור כל הסרטונים של פיקאצ'ו באשר הם. עד כה סיקרנו שישה סרטונים כאלה, והם כוללים: סיקור, פסקול, תמונות, צפייה ישירה בלעדית לאתר והמון הפתעות. אתם מוזמנים להנות מפיקאצ'ו ומשאר הפוקימונים בלינקים המצורפים: החופשה של פיקאצ'והרפתקת ההצלה של פיקאצ'ו‬פיקאצ'ו ופיצ'ומשחק המחבואים של פיקאצ'ומחנה פיקאצ'וחייבים לרקוד.

מלבד זה וכמו תמיד, פורסמו שתי מהדורות חדשות המביאות לכם את כל מה שחדש בעולם הפוקימון: עדכון 23: 27.5-10.6.12עדכון 24: 11-24.6.12.

אחרון חביב זה העדכון בנוגע למנגה של האתר. אומנם החודש הפרויקט הזה לא קיבל את מלוא תשומת הלב, אך גולשים עדיין יכלו להנות משישה פרקים חדשים שפורסמו בתקופה האחרונה. בדומה לסיקור העונה הרביעית, גם כאן אני מתכנן לתרגם את המנגה עד לפרק שמספרו הוא עגול כדי שנוכל לדווח על סיום ראוי לכבוד יום ההולדת שנתיים לאתר.

אין דבר נעים יותר לראות את סיכום התקופה ולהבין לאיזה גבהים טיפסנו. אני רוצה בראש ובראשונה להודות לכל מי שתרם מזמנו, עשה, יזם והכין משהו במסגרת פעילות האתר. אתם בהחלט ראויים לשבח. התוצאה של כך מתבטאת בהצלחת האתר. הסתכלו מסביב וראו כמה תגובות יש לכל רשומה, הכנסו לעמוד הרייטינג וגלו שהחודש הצלחנו לגרוף יותר מכל חודש אחר שבו האתר פעל, כמות של 3,580 מבקרים, שזהו דבר שלא חלמתי עליו אפילו בחלומות הכי ורודים שלי. וכמובן שלא יכולנו לעשות זאת בלעדי כל המבקרים שלנו. תודה לכם מקרב לב.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ש-מונה כעת 25 גולשים, ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואני וצוות האתר נשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. מחכה כבר לראות את הפתעות וכל מה שתכנת באתר שהיה באוגוסט.
    כל הכבוד על השקעה היטמן,יונתן,אוהד (שכחתי מישהו?).
    חבל מאוד שאתה החלטת לתרגם את פוקימון ועוד בדיבוב אנגלי שזה זוועת עולם-חבל, חבל, הרסת לי את החלום שלא אהיה וקימון מתורגם בעברית/מדובב בארץ.
    טוב בכל מקרה בהצלחה עם "הזוועה".
    כמו שהבנת אני לא אצפה בזה אבל בטח אחרים יהנו.

  2. התגובה שלך היא גם ברכה וגם ההפך הגמור, ככה שאין לי מושג אם עלי להודות לך או לא.

  3. דרך קצת… מעניינת, להביע הערכה לאתר XD
    בכל מקרה, יפה מאוד, עדכון טוב שהפרטים שבו משפיעים על האתר בצורה משמעותית(נוכחתי לדעת זאת גם עם הפרוייקט האחרון שלי), בכל מקרה, כל הכבוד לכולם על ההשקעה!!

  4. אחד מאתרי הפוקימון הכי יצירתיים שהיו בארץ עם פרויקטים מאוד ייחודיים, כל הכבוד לכולם על העשייה. הקמת פורום אכן תהיה טעות, אך זכרו שפורום הדיבורים וכל הנוגע לכך בדרך כלל הם הנגע הרע. אם תיפתח מערכת בשביל נושאי הפוקי בלבד, כמו חת"ם, סיפורים והמשחקים, אז אולי זו תהיה תוספת מעניינת. בכל אופן בלי קשר לזה מאחל לכם הרבה בהצלחה

  5. עידכון מעולה.
    אני באמת שמח לראות כמה האתר מתפתח, כי באמת מניסיון שלי, כל עוד ממשיכים להכניס לאתר מסויים מידע וחומרים, הוא ימשיך לגדול ולהתפתח, וברגע שמפסיקים הוא יגסוס ועשוי להיעלם ולמות.
    כל הכבוד על היוזמה בתירגום. אכן מטרה שאפתנית לכל הדעות, אבל אני בטוח שאתה יכול עליה.

    אוהד, כל הכבוד על היופי שאתה מכניס למדריך, רק עכשיו התחלתי לראות אותו. חשבתי לעצמי "מה כבר אפשר לעשות עם המדריך הזה? למה אני צריך אותו?" אבל מסתבר שאתה אוהב להפתיע אותי.

  6. כן, לאחרונה זה ממש נהיה מפעל – פרויקטים חדשים נפתחים כל הזמן, רשומות חדשות בכל יום ושדרוג תכני האתר על בסיס קבוע. אני רק מקווה שנוכל להמשיך ככה. תודה רבה על התגובה שלך. מעריך את זה מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *