סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מחנה פיקאצ'ו / Camp Pikachu

מחנה פיקאצ'ו

מידע
"מחנה פיקאצ'ו הוא ה11 מבין סרטוני פיקאצ'ו, והוא הסרטון המקדים לסרט "גיבורי פוקימון". הוא הוקרן ביפן בתאריך 13.7.2002, ובארה"ב בתאריך 20.1.2004. הפוקימונים שעשו את הופעת הבכורה שלהם הפעם הם: וואינאט, וולביט ודאסקול מהדור השלישי.

עלילה
האחים פיצ'ו נוסעים ברכבת בחזרה אל ביתם כשלפתע הם מוצאים את עצמם נזרקים מן הרכבת ונאלצים למצוא את הדרך חזרה אל מסילת הברזל. על הדרך הם פוגשים את פיקאצ'ו ושאר הפוקימונים ואלה מלווים אותם בדרך חזרה אל הרכבת. אך כמו תמיד, תוכניות לבד ומציאות לבד, כי הדרך שהחברים צריכים לעבור היא מלאה הפתעות, סכנות והרפתקאות.

טריוויה
– אוהדי סרטי אימה יאהבו את הפרט הבא: מסתבר שהנגינה שמושמעת בתחילת הסרטון היא אותה אחת שמתנגנת בסרט האימה "יום השישי ה13", כאשר חבורת הנערים מובאת אל מחנה אגם קריסטל.
– זהו הסרטון המקדים לסרט "גיבורי פוקימון".
– סצנה מן הסרטון מוצגת בפרק "Lights, Camerupt, Action!", זו האחת שבה האחים פיצ'ו מתחבקים על הרכבת, מה שמביא להשערה שהסרטון הוא סרט אמיתי בעולם של פוקימון.
– הפוקימונים של ברוק לא מופיעים בסרטון הזה.

פסקול

תמונות

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. תחזירו לי את הדור השני מיד מגיע להם קאמבק לדור עם העיצובים הכי טובים והתעלו אפילו עד הדור הראשון, מהדור השלישי הכל התחיל להדרדר!

  2. Lilo מסכים איתך לגבי הידרדרות מהדור השלישי אבל אני חולק עליך לגבי זה שהדור השני יותר טוב מהראשון בדור הראשון יש לך את הפוקימונים שלדעתי יש להם את העיצובים הכי טובים גארידוס צאריזרד נינטאלס בלאסטויז שגם מגניב גאנגר אוניקס (שלדעתי יותר מגניב מההתפתחות שלו סטיליקס) באלבאזור דיטו איווי דרגונייט ודרגונאייר הרשימה עוד ארוכה וכמובן יש את מיוטו האגדי האהוב עלי
    בדור השני שהוא כמו השם שלו הדור השני האוהב עלי יש גם פוקימונים מגניבים יש את טריינטר שאמןר להיות הנדיר של הדור אבל אם אני אצטרך לבחור בינו לבין דרגונייט אז אני יבחר את דרגונייט תמיד ויש את האגדים לוגיה ואו הו (אישית אני חושב שלוגיה הוא האגדי הכי חזק או לפחות הכי יעיל הוא יכול לחיות מתחת למים הוא יכול לעוף (יכול להילחם בכל מקום) והסוג שלו על חושי ואם כל המכות שהוא קיבל בסרט והמישך להילחם אז הסיבולת שלו גבוה מאוד)
    גם בהשוואה להתחלתיים של שתי המחוזות הדור הראשון מנצח בקלות
    צריזרד (ההתחלתי האהוב עלי שמסוגל לעף ויש לו סטאטים אם אני לא טועה יותר גבוהים משל שאר התחלתי האש) מנצח את טייפלוזן
    בלאסטויז מנצח במראה את התנין מה שמו
    ואיווזור מנצח לדעתי במגניבות את ההתחלתי עשב שעוצב כמו פרח מבאס (למרות שאני חולה על ציקוריטה)

  3. עמית טוב שאתה מסכים איתי שמה הדור השלישי העסק התחיל להדרדר, בנוגע לדור השני מול הראשון הם די צמודים בעניי ואחת הסיבות שנורא אהבתי את הדור השני מאד זה כי הם אמרו שיש רק 150 פוקימונים ואז פתאום אחרי עונת איי תפוז ג׳וטו התחילה עם דור חדש שמבחינה עיצובית לא נופל מה הדור הראשון זה נורא שימח אותי, וכן אני חושב איוויזור לוקח את מגניום מבחינת כנל לגבי פאלגיטור מול בלייסטויס וטופלוג׳יון מול ג׳אריזרד, אבל מבחינה עיצובית הם לא היו פחות מגניבים וקל היה להתחבר עליהם, וכן ולוגיה הוא אגדי האהוב עליי גם ביותר בעיקר בגלל הסרט האגדי שעשו לו בזמנו. בקיצור בדור השלישי הייתה נפילה חזקה בעיצובים והרגשתי שהם לא השקיעו מספיק מחשבה והסדרה נמרחה שם בכמות בלתי נסבלת וכבר לא נתנו כבוד לדור הראשון והשני ותחרות היופי של המתקפות זה דבר טיפשי בקיצור בתור משחק הוא די אדיר בתור סדרה הוא ארוך כמו ספגטי בלונז שאין לו סוף ואין לו טעם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *