סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הכיסלצת היומית: פלדה בחושך / מיכאל אלבוים (דור 3)

בּוֹהוֹפֶל (בוהה+אופל)

לוֹעַתֵעַ (לוע+מתעתע)

הכיסלצת של היום היא Sableye, הלחם של Sable (יונק ממשפחת הסמוריים בשם דָּלָק סִיבִּירִי או צוֹבֶּל), לצד Eye (עין). התרגום הראשון שלי היה עַינָלָק (עין+דלק), אבל תעצרו הכול, אתם חייבים לשמוע את השם היפני: yamirami. יאמי-רמי! זה הלחם של yami (אפלה) לצד yabunirami (צמצום עיניים) או nirami (בהייה, מבט חודר/נוקב). אם יש לכם חבר בשם רמי, זו הכיסלצת בשבילו!

אפשר לקרוא לכיסלצת בוהופל (בוהה+אופל) או אפלק (אפלה+דלק). תכננתי ללכת על אפלק, אבל אז קראתי על הכיסלצת ומתברר שהיא בכלל מבוססת על גובלין הופקינסביל (סיפור על מפגש עם חייזרים מ-1955) ולא על דלק סיבירי! אז בוהופל יהיה השם המתאים ביותר כאן.

הכיסלצת השנייה של היום היא Mawile, הלחם של הלחם של Maw (לוע) לצד Wile (הונאה, תרמית, הולכת שולל, תחבולה, תכסיס), או ביפנית, kuchitto, הלחם של kuchi (פה) לצד Cheat (רמאות) או Eat (אוכל). זה כי אם תשימו לב, הכיסלצת נראית חמודה ותמימה, אבל מאחוריה ממתין פה גדול ומשונן.

ההלחם הראשון שלי היה לוֹעַתֵּעַ (לוע+מתעתע). אפשר ללכת לכיוון אחר עם תעלולוע, אבל נראה לי שתעתוע יותר מתאים מתעלול. לא מצאתי שם מעניין ומתאים יותר, אז לועתע נשאר.

מתעתע גם בכביסה:

גובלין הופקינסביל:
https://en.wikipedia.org/wiki/Kelly–Hopkinsville_encounte

לעמוד הפייסבוק של מיכאל אלבוים: https://www.facebook.com/Elboim

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *