סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: כבר הרבה זמן שלא עשינו סיכום תקופה!

בנובמבר האחרון החלטתי לנסות ולהעביר את פעילות האתר לפטריאון, דבר שנכשל. בדצמבר ניסינו לעשות מסע גיוס כספים, שגם כן נכשל. בינואר ופברואר ניסיתי להתרחק מהאתר, עוד דבר שנכשל. ורק עכשיו, בסוף אפריל, נראה שדברים חוזרים להרגלם.

כעת נראה שצצים להם כל מיני שחקנים חדשים בקהילה, וזה דבר מבורך בעיני. הם גורמים לי לחשוב איך אני פועל בשדה החדש הזה בלי להיעזר בהם. הם גורמים לי לחשוב איך אני מייחד את עצמי מבחינת תוכן, בידור, ודברים שאני יכול להציע לכם הגולשים והם לא.

אז יש לי כמה מחשבות בנוגע לפרסום האתר לקהלים חדשים, יש לי כמה רעיונות חדשים לתכנים, ויש לי את הידיעה שהצלחה היא לא ספרינט – אלא מרתון, ואתם יודעים שאנחנו כבר רצים באינטרנט קרוב ל9 שנים, אז אנחנו פחות או יותר יודעים לבצע את המלאכה.

כעת ניתן לראות מה העתיד יביא.

בסוף 2018 לא היה לנו סיכום שנה, ולא היה לנו סיכומי חודש מאז אוקטובר – אם אני לא טועה – ולכן זה יהיה מוזר אם פתאום אחזור לזה. אבל בוא ננסה לראות מה היה לנו בתקופה האחרונה ונתקדם משם.

התחלנו לפרסם את הדור השני של הכיסלצת היומית של מיכאל אלבוים, דבר שמוכיח מעל לכל צל של ספק כמה עבודה מושקעת נעשתה בפרויקט הזה.

יש לנו מדריך חדש באתר והוא – "פוקימון גרין ליף" מאת ליאב אשכנזי שמעדיף שתקראו לו אזלף. המדריך הוא צעיר, מצחיק ומבדר. שווה לבדוק את זה.

התחלנו לפרסם את המחוז של מפלצות כיס. עד כה פרסמנו 34 פייקמונים, 2 מאמנים והיד עוד נטויה. אני באמת מרגיש שיש לנו פה משהו מיוחד ואתם מוזמנים להצטרף לחוויה.

ואיך אפשר בלי מנגה? לאחר תקופה ארוכה שהמנגה לא התפרסמה באתר, התחלתי לתרגם את הכרך ה16 של המנגה שמתפרסם באופן קבוע. והכל תודה לנועה שעזרה לי במלאכה.

בניסיון לפתח פה תכנים חדשים, התחלתי לכתוב סיפור חדש בשם "המצוד אחר כבוד" על ילד בשם מאיר שחייו לא האירו לו והוא נשלח למסע שרבים מהמגיבים חושבים שיסתיים במוות. נשמח לשמוע גם את דעתם של עוד מגיבים לסיפור.

עוד דבר שחזר לאחרונה לאתר זה סיקור העונה ה21. מקווה שבשבועות הקרובים אצליח להדביק את השידור ביפן, ואז יהיה כיף לכולם לדבר על הפרקים החדשים, השינויים שקרו לדמויות וכל שאר הדברים שקשורים לנושא הזה.

אפרופו דברים שאנחנו ממשיכים, התרגום לקומיקס של דורקלי – המדריך לעבור את פוקימון סאן – גם כן ממשיך להתפרסם באתר באופן קבוע וכולי תקווה שאתם נהנים ממנו, כמו שאני נהנה לתרגם אותו.

דיברנו הרבה על דברים חדשים. בוא נדבר קצת על דברים שמסתיימים. פרויקט הפוקידע ראה לאחרונה סיומת אדירה עם פרסום הדור החמישי של פוקימון, מה שמותיר לנו חור קטן בלב וחור גדול בכל הנוגע לפרויקטים באתר. אבל יש עוד כמה פוקימונים שצריך להשלים ועד שזה יקרה, כבר יבוא הדור השמיני ויתן לנו עבודה חדשה לבצע.

בפרויקטים הרגילים של האתר, אנחנו ממשיכים לפרסם את סיקורי העונה ה11 של פוקימון, הלא היא "מימד הקרב" ובכוונתנו בסופו של דבר להעמיד סיקורים לכל הפרקים של פוקימון. גם אם זה יקח כמה שנים טובות. שוב, אנחנו כנראה לא בורחים לשום מקום ויש לנו את כל הזמן שבעולם.

לצד כל זה, אני מנסה לפנות לקהלים שונים מדי פעם ולכתוב גם חדשות בכל הנוגע לפוקימון גו. ליאב שאוהב שקוראים לו סנופי-דוג, עוזר לי בכל זה, ומסייע לאתר עם צילום של ריידים, תפיסת פוקימונים אגדיים וכיוצא בזה. תודה לך.

לאחרונה גם הרמנו כל מיני פרויקטים שמזוהים עם מפלצות כיס, כמו מתיחת הראשון באפריל, פעילות יום הבחירות, פרסום אוסף חדש של מאיה כהן, רשומת בעד ונגד ועוד. אתם מוזמנים לחזור ולבקר ברשומות האלה וליהנות.

הצעדים הבאים שלי הם לחלק כרטיסים לסרט "פוקימון: פיקאצ'ו הבלש", לפרסם את האתר באמצעות כרטיסי ביקור אותם אביא לכנסים ומפגשים שאקח בהם חלק, ובעיקר לפרסם את האתר בגוגל באמצעות קופון שקיבלתי מהם לאחרונה. התקווה היא שאנשים יראו את החלוקה של הכרטיסים / כרטיס ביקור / פרסומת, יכנסו לאתר, יראו את ההיצע המטורף של התכנים שיש פה, יהנו וישארו, וכך נביא את הדור הבא של האנשים שיגדלו על האתר הזה.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

פוקימון: מפלצות כיס!
PocketMonsters.co.il

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. הלוואי והייתי יכולה לעשות לכם מדריך לאיזשהו משחק.. אבל אני משחקת במשחקים המקוריים דרך הטלפון ככה שרואים את כל הלחצנים והכפתורים ;-;

  2. חזרתי סוף סוף אחרי כמה זמן שהייתי עסוק בכמה דברים אחרים. טוב לראות את האתר פועל!

  3. אתה יכול בבקשה להחזיר את החברים של מאלוו ולתרגם את target lock engage תודה מראש ברק אובמה נשיא ארצות הברית לשעבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *