סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

גלאדיון / Gladion

גלאדיון הוא מאמן פוקימונים, אחיה של לילי, ובנם של לוסאמין ומוהן. הוא הופיע בפרק 27 יחד עם אמבריאון ולייקאנרוק לילה, אז הוא ניצח את צוות גולגולת. לאחר מכן, הוא ניהל קרב פוקימונים מול אש קטצ'אם, קרב שלא זכה לסיום. ללייקאנרוק לילה של גלאדיון יש את היכולת לבצע את מתקפת הזי Continental Crush. בפרק 37 אנחנו מגלים שיש לו את הפוקימון טייפ: נול, אותו יצר פאבה מארגון את'ר. בפרק 47 גלאדיון פוגש את אש ונבי, והוא מאוד לא אוהב את מה שהוא רואה. גלאדיון מסביר לאש שלדעתו נבי הוא חיית אולטרה, ולילי לא מסוגלת לגעת בפוקימונים כי היא הותקפה על ידי חיית אולטרה. הוא גם אומר שיש לו מטרה – להיות מאמן פוקימונים חזק כדי שהוא יוכל לגבור על כל חיות האולטרה. בפרק 48 פאבה מחרים לגלאדיון את טייפ: נול, ובתגובה לכך, גלאדיון פונה אל אמו לוסאמין ומסביר לה מה פאבה מעולל. יחד הם יוצאים לחיפוש אחר טייפ: נול, וכשהם מוצאים אותו, גלאדיון נעזר בסילבאלי (הצורה המפותחת של טייפ: נול) על מנת להציל את אחותו לילי מהישג ידיו של פאבה, שמנסה למחוק לה את הזכרון. כמה פרקים לאחר מכן, לוסאמין נחטפת על ידי חיית האולטרה ניהילגו, ובתגובה לכך, גלאדיון מצטרף ללילי, אש ולשאר תלמידי בית הספר במטרה להחזיר את אמו. הם עוברים דרך חור אולטרה עם נבי (שהוא כעת סולגליאו), נלחמים נגד הפוקימונים של לוסאמין ונגד ניהילגו בעצמה, גוברים עליהם וביחד מחזירים את המצב לקדמותו. בפרק 87 גלאדיון מצטרף לשומרי האולטרה במטרה לעצור את הפוקימון המסתורי ששואב אנרגיית אולטרה מכדור הארץ. בפרק 88 היצור האפל תוקף את לונאלה, והחבורה מנסה לעצור בעדו. אבל רק סולגליאו מצליח להדוף את היצור האפל, שנדבק אליו ובורח למימד אחר. בפרק 89 שומרי האולטרה נוסעים ביחד עם לונאלה לכוכב הלכת של פויפול, בעקבותיו של יצור האופל שמתגלה להיות נקרוזמה, שקיבל את הצורה הזו משום שהוא הציל את כדור הארץ. הם חושבים ששליחת מתקפות זי יעזרו לנקרוזמה לקבל את צורתו המקורית וזה בדיוק מה שהם מנסים לעשות. בפרק 90 כל תושבי אלולה שולחים אנרגיית אולטרה כדי להזין את נקרוזמה, על מנת שהוא יחזור לעצמו ויציל את הכוכב של פויפול, וזה בדיוק מה שקורה. בפרק 108 גלאדיון ולילי מגלים שאבא שלהם לא מת, כי הוא לא הופיע בערפל של טאפו פיני. בפרק 116 גלאדיון ולילי מחפשים אחר רמזים בחדר העבודה של אבא שלהם ואז לילי מגלה את מגירנה ואת צמיד הזי של אבא שלה. היא שומרת על שניהם. בפרק 127 גלאדיון עובר את מבחן האי של האפו, לאחר מכן הוא יוצא לחפש אחר הפוקימון של אביו, וכשהוא מוצא את זורוארק, הוא מבקש ממנו לעזור לו למצוא את אביו. בפרק 131 לילי וגלאדיון נלחמים אחד בשני בסבב השני של ליגת אלולה. גלאדיון מנצח ועולה לשלב הבא בטורניר. בפרק 132 גלאדיון נלחם נגד ג'יימס והוא מנצח אותו ועולה לשלב הבא. בפרקים 135-136 גלאדיון נלחם מול קיאווה ומנצח אותו. בפרקים 138-139 גלאדיון נלחם מול אש קטצ'אם בגמר ליגת הפוקימון של אלולה והוא מפסיד לו. בסוף הסדרה, גלאדיון, לוסאמין ולילי יוצאים למסע לחפש אחר אב המשפחה.

בפרק 37 בעונה 23, כאשר לאנה קוראת מכתב מלילי, היא מגלה כיצד המשפחה עדיין מחפשת אחר אב המשפחה, מוהן. בפרק 111 של עונה 25, המשפחה מגיעה לקראון טונדרה, הם מוצאים את מוהן בתוך בקתה, אך יש לו מחלת השכחה והוא לא יודע מי הם. הם גם מגלים שיש לו ניהילגו זוהרת בשם "לילי" שחיה איתו, והוא משוכנע שזוהי בתו. גלאדיון מצליח להחזיר לאביו את הזכרון שלו בכך שהוא מציג לו את הבבואה שלו במראה, המשפחה מתאחדת ומתחבקת. בתגובה לכך, ניהילגו עוזבת אבל לילי האמיתית אומרת לה לא לעזוב וכך המשפחה לוקחת בעלות על הפוקימון. גלאדיון מחליט לטפל בפוקימון. בפרק 112 של עונה 25, כל תלמידי בית הספר חוגגים את איחוד המשפחות של לילי, אביה מוהן ומשפחתם. גלאדיון משתתף בבאטל רויאל נגד קיאווה, אש קטצ'אם ופרופסור קוקואי, כשהוא משתמש בניהילגו, אבל הוא מפסיד.

משפחת מוהן, לוסאמין, גלאדיון ולילי
משפחת מוהן, לוסאמין, גלאדיון ולילי

פוקימונים שיש לו:

אמבריאון
אמבריאון

הופעת בכורה:
יריבות בולטת.

נתפס / התפתח:
 נתפס על ידי גלאדיון לפני הפרק: יריבות בולטת. ידוע שהוא היה עם גלאדיון עוד כשהוא היה איוי.

מתקפות: 
Dark Pulse.

אישיות:
מפחיד, חזק, מסתורי.

סילבאלי
סילבאלי

הופעת בכורה:
קם מן ההריסות.

נתפס / התפתח:
 נתפס על ידי גלאדיון לפני הפרק: קם מן ההריסות, התפתח בפרק: לילי וסילבאלי, זכרונות מודחקים

מתקפות:
Air Slash, Double Hit, Swords Dance, Crush Claw, Multi-Attack.

אישיות:
מפחיד, חזק, מסתורי. בעל היכולת RKS System.

לייקאנרוק לילה
לייקאנרוק לילה

הופעת בכורה: 
יריבות בולטת.

נתפס / התפתח:
 נתפס על ידי גלאדיון לפני הפרק: יריבות בולטת.

מתקפות: 
Stone Edge, Counter, Crunch.

מתקפות זי: Continental Crush.


אישיות:
מפחיד, חזק, מסתורי.

זורוארק
זורוארק

הופעת בכורה:
הנסיכה הסודית

נתפס / התפתח:
 הצטרף לשישייה של גלאדיון בפרק: לרדוף אחר זכרונות, ליצור חלומות

מתקפות:
Night Daze, Shadow Claw.

מתקפות זי: Never-Ending Nightmare.


אישיות:
הוא הפוקימון של מון, אביו של גלאדיון ולילי, הוא מסוגל לבצע מתקפת זי, הוא מצטרף לגלאדיון במטרה למצוא את אביו.

ניהילגו
ניהילגו

הופעת בכורה:
פרק 111

נתפס / התפתח:
הצטרפה למשפחה של לילי, גלאדיון, מוהן ולוסאמין בפרק 111.

מתקפות:
Venoshock, Meteor Beam, Psyshock.

אישיות:
השתלטה על מוהן לתקופה מסוימת, גרמה לו לחשוב שהיא לילי, הבת שלו. מדובר בחיית אולטרה זוהרת שהכינוי שלה הוא לילי.

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. כולה התחרפנתי כמו לא יודעת מי בחצי דקה הראשונה של הפרק הזה ברגע ששמעתי את המוזיקה האדירה ואת הקול הנחמד שמצאו בשבילו. השתדלתי לא לצרוח כדי לא להחריש את סבתא שלי.

    גלאדיון אדיר יותר במשחקים, אבל גם באנימה הוא מגניב. מתי כבר תבוא לוסמין בשביל שיהיה קונפליקט אמיתי בעונה הזאת?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *