סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

דון / Dawn

דון היא דמות מהאנימה של פוקימון. היא הייתה שותפה לשעבר של אש קטצ'אם וברוק במסע שלהם. היא מתאמת פוקימונים מהעיר טווינליף. היא הבת של ג'ואנה ובת החסות של פרופסור רואן שנתן לה את הפיפלאפ שלה.

דון מופיעה בפרקים 74 ו75 של עונה 24, שם היא פוגשת את קלואי, והיא מספרת לה שהיא התחרתה בתחרויות בהואן, ג'וטו, יונובה וכעת היא רוצה להשתתף בתחרות של העיר אטרנה. מאחר וקלואי גם כן הולכת לשם, הן מחליטות להישאר ביחד. הן נתקלות בריידון עצבני והן נלחמות בו, ולאחר מכן הן פוגשות את קרסיליה הפצועה. בפרק 75 הן מטפלות בקרסיליה ודון מראה לקלואי כיצד להשתתף בתחרות פוקימונים. בשלב הזה, הן מותקפות על ידי צוות רוקט, והן מתאחדות עם אש וגו, וניצלות על ידי דארקראי. ביחד הם כולם נלחמים נגד צוות רוקט של מאטורי ויחד עם הפוקימונים האגדיים, הם מצליחים לגבור עליהם.

בפרק 89 פיפלאפ של דון נגנב על ידי מישהי שנראית בדיוק כמוה. היא קוראת לאש, גו וקלואי ויחד הם יוצאים למסע במימד האחר, שם הם פוגשים את דון האלטרנטיבית, ומגלים שהעולם שלהם סובל מהפרעה בזמן ובמרחב והם משערים שדיאלגה ופאלקיה אחראיים למעשה. בפרק הבא הם מגלים שצוות רוקט נעלו את פאלקיה ודיאלגה בקרב, ולאחר שהם מביסים את צוות רוקט, הם מתפללים לארכיאוס שיפסיק את הלחימה ויחזיר את המצב לקדמותו, וזה מה שהוא עושה.

דון מופיעה גם בספיישלים של "ארכיאוס, האחד שנקרא אלוהים".

פוקימונים שיש לה:

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *