סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סינת'יה / Cynthia 

סינת'יה היא דמות מהאנימה של פוקימון. היא מאמן פוקימונים, ארכיאולוגית, הנכדה של פרופסור קרולינה, אלופת סינו ומתמודדת באליפות העולם של פוקימון, שם היא מדורגת במקום השני.

סינת'יה עושה הופעת אורח בפרק 77 של עונה 24, שם היא צופה בקרב של אש קטצ'אם נגד וולקנר. באותו קרב וולקנר מספר לאש שהיא משתתפת באליפות העולם של פוקימון. בפרק 83, היא מופיעה וחוקרת ביחד עם אש וגו את המקרה של הלילה הבלתי פוסק, מה שמסתבר להיות משאלה שהוגשמה על ידי האנון עבור ילדה בשם טיארה. סינת'יה נלחמת נגד האנון ומביסה אותם, ובכך מחזירה את המצב לקדמותו. בפרק 89, אש וקלואי פוגשים את סינת'יה בספריה של קאנאלאבה, מחפשת אחר מידע אודות הפוקימון פאלקיה. מאוחר יותר הם מותקפים על ידי צוות רוקט מהמימד האחר וסינת'יה הודפת אותם אחורה. בשלב הזה היא מצטרפת לכולם בבקשה מארכיאוס להפסיק את הקרב, מה שהוא לבסוף עושה. בפרק הזה אנחנו מגלים שיש לה את הפוקימון קומו-או.

היא הופיעה בספיישלים של "ארכיאוס, האחד שנקרא אלוהים".

בפרק 109 אנחנו מגלים שסינת'יה מדורגת במקום השני באליפות העולם של פוקימון, אחרי לאון. בפרק 115 סינת'יה משתתפת באליפות העולם של פוקימון, כאשר הקרב הראשון שלה הוא מול איריס, אותה היא מנצחת. בפרק 123 סינת'יה אומרת לדיאנת'ה שהיא מתכוונת לפרוש מיד כאשר הטורניר יסתיים. לאחר מכן היא מתחילה את הקרב שלה נגד אש קטצ'אם, והיא מצליחה להדיח חצי מהצוות שלו רק עם ספיריטומב שלה. בהמשך אש מצליח לאזן את המצב כך שלכל אחד יש 2 פוקימונים. בשלב הזה סינת'יה משתמשת באס שלה – גארצ'ומפ, מנצחת את סירפג'ד ומותירה את אש עם פוקימון אחד בלבד – לוקאריו. היא מוציאה את טוגקיס ומתפתחת אותו לדיינמקס. בתגובה לכך אש מפתח את לוקאריו למגה, מה שמביא לו את הניצחון המיוחל. אבל לסינת'יה יש עוד פוקימון אחד – החזק ביותר שלה – גארצ'ומפ. אחרי קרב צמוד ומלא מהלומות חזקות, גארצ'ומפ מפסיד ללוקאריו, סינת'יה מפסידה לאש ומודיעה שהיא חוזרת בה מההחלטה לפרוש מקרבות מאמן.

פוקימונים שיש לה:

(מגה) (דיינמקס)

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *