סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון עשרים וארבעה: הזדמנות של פעם בחיים

יתגדל. אושוויץ. ויתקדש. מיידאנק. שמה רבא. טרבלינקה. אמן
בוכנוולאד. יתגדל. מאוטהאוזן. ויתקדש. בלזן. שמה רבא. סוביבור. אמן
חלמנו. יתגדל. פונאריו. ויתקדש. טרזינשטט. שמה רבא. וורשה. אמן
ווילנה. יתגדל. סקארז'יסקי. ויתקדש. ברגן-בלזן. שמה רבא. יאנוב. אמן
דורה. יתגדל. נויאנגאמה. ויתקדש. פוסטקוב. שמה רבא. אמן.

אתם בטח שואלים את עצמיכם למה אני פותח עם השיר ועם הקדיש המיוחד הזה, אך את ההסברים לכך אשאיר לסוף העדכון. בינתיים, הרשו לי לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר:

מאז העדכון האחרון נפרדנו בלית ברירה מהסיפור של אדם, פוקימון – האחד, ופורסם לו הפרק האחרון בסיפור. אתם מוזמנים להפרד ממנו בלינק המצורף. אך באופן קסום אוהד מצא את דרכו לאתר והביא עימו סיפור חדש. אתם מוזמנים להתרשם מהסיפור שלו – הסיפור של סנדשרו.

בנוסף לעבודתו על הסיפור, אוהד לקח על עצמו את האחריות לנהל את פינת ההורדות של האתר. עד כה עודכנו בקטגוריה שני הורדות למשחקים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. אתם מוזמנים להוריד את המשחקים, לשחק בהם ולספר לנו איך היה. ולמי שעדיין לא הספיק, הנה לינקים להורדות: פוקימון קריסטל שרדס להורדה, פוקימון סיאנה להורדה.

בדומה לו, גם יונתן התחיל להגביר קצב עם הפרסומים שלו והחודש יכולתם להנות ממיטב דברים פרי יצירתו. בהתחלה יכולתם להנות מהחלק הרביעי ב"פוקימון השבוע – פלייגון". לאחר מכן, הוא לקח על עצמו להרים את רשומת "תגובת ה1000" שאפילו הביאה אותי להגיב בגרסה משלי. ולבסוף הוא הפתע עם דף מידע על מה שרציתם לדעת על המחוז הראשון של פוקימון – קנטו

החודש הזה עמד בסימן של סוף והתחלה. סוף בשל פרסום פרק מספר 40 במנגה של האתר – הרפתקאות פוקימון, חגיגה אשר התפרסה על 5 חלקים, 37 דפים וגמר אחד. זו גם הנקודה שבה אנחנו יכולים להתחיל לדבר על תרגום כרך "ילו", אך עדכונים על פרויקט זה יבואו בעתיד הרחוק. התחלה בשל פתיחת פרויקט חדש באתר אשר מסקר את דמויות האנימה של פוקימון. מדובר בצעד שטרם נעשה קודם לכן, והוגדר כהצלחה, ועל כן יהיה לו עתיד באתר. אתם מוזמנים לבדוק כיצד זה נראה בלחיצה על הלינק המצורף: אש קטצ'אם.

כמו בכל חודש, היו דברים קלילים יותר, ביניהם ניתן יהיה להכליל את "ספר המזלות של פוקימון" שהפך לסנסציה בקרב גולשי האתר עד כדי כך שהיה ביקוש ל-"הדפסה נוספת" שלו. וכמו תמיד, מהדורות החדשות אשר עדכנו אתכם בכל מה שקורה בעולם הפוקימונים: עדכון 14, עדכון 15.

וכעת להסבר: בחודש הבא, בתאריכים 12-20.3.2012, אני יוצא למסע לפולין. אני לא מרבה לשתף אנשים מהאינטרנט בחיי האישיים ולכן אין לכם אפשרות לדעת זאת, אבל סבי (אבא של אמא) היה ניצול שואה וכל משפחתו נספתה בשואה. הוא הלך לעולמו כשאימי הייתה רק בת שנתיים, כך שגם היא לא הכירה את אביה. אני יוצא למסע הזה כדי ללמוד על זהותי היהודית, לדעת מה היה שם וגם להשלים מעגל בכל הנוגע לסיפור של משפחתי. האתר בימים אלה יהיה בסוג של פגרה. אני עדכנתי מראש את יונתן ואוהד, ובמידה והם ירצו להשלים לכם את הפער, אז שיבורכו, אבל אני לא הולך להכין שום דבר מראש, ואני הולך להתמסר למסע הזה במאת האחוזים. 

במעבר חד לדברים קלילים יותר, אני רוצה לבשר לכם שלמרות הטענה שכתבתי ולפיה חודש ינואר (עם חייקו, ואן פיס ושבוע הפרסומים של תחילת השנה) הוא המוצלח ביותר, הצלחנו איכשהו להתעלות על זה בחודש הקצר ביותר בשנה. כלומר שאם בחודש ינואר נכנסו לאתר 2,195 מבקרים, אז כיום אנחנו עומדים על 2,310. הישג מרשים ביותר. ועל כן אני רוצה לומר תודה רבה לכם שאתם ממשיכים להאמין בנו, ממשיכים לבקר ועושים את זה לחוויה נפלאה בכל פעם מחדש.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואני, יונתן ואוהד נשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. אין לי גישה לא אל הסיפור ולא אל אדם. בזמנו הוא הבטיח שהוא יגיב לגולשים ושהוא ימשיך לכתוב את הסיפור, דברים שרצה הגורל ולא קרו, אז זה המצב.

  2. אני רוצה לאחל להיטמן, חברנו הטוב, טיסה נעימה, בטוחה ומהנה.
    תשמור על עצמך בחו"ל, תתחבר לשורשים היהודיים שלך, תצבור חוויות רבות, תחווה ריגושים מכל הסוגים ובעיקר תהנה. (אם כבר הנאה, אל תשכח לבדוק כמה פולניות מקרוב, אמרו לי שזה תענוג 😉 ). דע לך שתחסר לי ולגולשי האתר במידה שאינה ניתנת לתיאור, אך זה לטובה. אל תשכח לשתף אותנו בחוויות.
    כל טוב, עידוס.

  3. כן, גם אני שמעתי את השמועה הזו 🙂
    בכל מקרה, תודה רבה לך על האיחולים, אני בהחלט מקווה שהמסע הזה יהיה כל מה שאני מצפה ממנו להיות וקצת יותר. יש לי גם תכנון לעשות יומן מסע, אז ככה שהזכרונות האלה ישארו איתי לעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *