סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון השבוע #4 – פלייגון

שלום כולם, כאן יונתן.
בגלל שלא פרסמתי "פוקימון השבוע" בשבוע שעבר, אז השבוע יהיו שניים!
אז קבלו במחיאות כפיים את פלייגון!

פלייגון

פלייגון, הפוקימון המיסטי הוא מסוג מעופף ודרקון. הוא ההתפתחות השלישית מבין שלושה; טרפינץ'  ו-ויברבה. שמו מורכב משתי מילים Fly – זבוב או מעופף,  וDragon – דרקון. בנוסף לכך, שמו באנגלית- Dragon Fly קשור לחיה שפירית.

יכולת

יש לפלייגון רק יכולת אחת, אבל היא יכולת מאוד חזקה. היכולת הזאת היא Levitate שגורמת לו להיות חסין ממתקפות אדמה. אם נחשוב רגע, נגלה שמתקפות אדמה נפוצות מאוד בקרבות Wi-Fi ולכן היכולת של פלייגון מאוד מוצלחת. בנוסף, היכולת גורמת לו להיות חסין מהמתקפה Spikes, ולמרות שאני לא בטוח עד כמה פלייגון יתקל במתקפה הזאת, אבל טוב לדעת שתמיד הוא יהיה מוכן כנגדה.

סטטוסים

הסטטוסים של פלייגון די מדהימים. הם לא יורדים מתחת ל-80 ורובם זהים ולכן פלייגון הוא פוקימון מאוד עוצמתי ומאוד יציב. במקום הראשון אצלו עומדים הסטטוסים התקפה ומהירות, מה שגורם לפלייגון להיות תוקף פיזי מהיר (רונג'קילר). חוץ מהעובדה שפלייגון יתקוף ראשון ובעוצמה, נוכל לראות שבמקום השני נמצאים כל שאר הסטטוסים שלו ולכן אפשר להגיד שפלייגון לא רע בשאר התחומים. אי לכך, אם נשלב את היכולת והסטטוסים של פלייגון, נוכל להבין למה הוא פופולרי.

איפה ניתן למצוא אותו במשחקים?

למעשה, לא ניתן למצוא פלייגון משוטט. בכל המשחקים, אם אתה רוצה פלייגון תצטרך להשיג אותו או בהחלפה או בפיתוח של ויברבה. במשחקים ירוק עלה, אדום אש, פלטיניום ושחור ניתן להשיג פלייגון רק בהחלפה.

וכאן נגמר לו עוד פוקימון השבוע.
מקווה שנהניתם!
בברכה,
יונתן siczor-x

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. זה לא כל כך הרבה מידע. רוב המידע פה הוא בעצם תיאור של המידע. אתה לא תורם כל כך הרבה לשאר המידע. יכולת למשל לתת דוגמאות לאילו פוקימונים עלולים להזיק לפלייגון ואיך להימנע מהם, או איך לפעול נגד פלייגון, או אפילו סטים. מצטער אם זה נשמע כאילו אני חושב שלא עשית כלום, אבל זה פשוט לא כל כך מושקע כמו שזה נראה.

  2. אוקיי.
    אני מתייחס לפוקימון כפוקימון בתור עצמו. אני מציין את היתרונות, החסרונות, איך ניתן להשיג אותו ושורה אחת של מידע כללי.
    אני לא רוצה להתחיל עכשיו לתת מידע מקיף של wi-fi כי זו לא המטרה. המטרה זה לתת הסבר כללי מאוד על הפוקימון ולא להיכנ לפרטים הקטנים.
    אבל בכל זאת התגובה חשובה לי ודברים מהסוג הזה יוכלו להיכנס אולי לדפים אחרים שאכתוב.
    תודה רבה על התגובות

  3. וואו, איזה רעיון מקורי לעשות על פלייגון! בדיוק דיברתי עם חבר שלי על כך שהוא צריך להיות פוקימון השבוע!

  4. אולי ההצעה לא כזו רעה: כשתגיע ל"פוקימון השבוע" החמישי, לשדרג את כל הרשומות ולהוסיף להן סטים מומלצים.

  5. בבקשה, בואו ניתן ליונתן את האפשרות לעשות את הפרויקט הזה בזמן שלו, עם חשק, אהבה ועניין. להרים פרויקט כזה תוך כדי עמידה בלחץ ובלוח בזמנים יכול להיות מתיש ולכן ניתנה ליונתן האפשרות לכתוב את העמודים בזמן שלו ובקצב שלו. מעתה לא יפורסמו דד ליינים לפרסומים, אלא רק העמודים עצמם כאשר הם יכתבו. תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *