סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 55: שוב התקופה הזו של השנה!

אנו שוב בתקופה הזו של השנה; חופש גדול, קיץ, ים, בנות, אבטיח, וכמובן – היום הולדת של האתר. אני יודע שאתם נרגשים לתכנן לעצמכם את חופשת הקיץ; את רשימת הדברים שאתם הולכים להספיק, את החוויות שאתם הולכים לחוות, ואת הכיף חיים שאתם הולכים לעשות. זה הולך להיות נהדר! אנחנו באתר נערכים גם כן לחופשת הקיץ הגדולה ובתכנון שלנו לספק לכם הרבה מאוד הפתעות, הרבה מאוד פעילויות והרבה מאוד כיף! אבל כל זה יצטרך לחכות ל3.7.2013 – היום שבו נחגוג יום הולדת 3 לאתר!

ועד אז, זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

נתחיל עם הפרויקט שעשה הכי הרבה גלים החודש, והוא ליגת קלפי הפוקימון. מדובר ביוזמה חדשה של כמה גופים, ביניהם: חנות פריק בת"א, אתר "בנדיטו" ואתר "מפלצות כיס". יוזמה אשר קוראת לכל אוהבי פוקימון להפגש פעם בשבועיים בקניון מרכז וייצמן בתל אביב ולשחק במשחק קלפים של פוקימון. הנה מספר לינקים רלוונטים לנושא:

הפרסומת הרשמית לליגה.
הסבר כללי על הליגה.
מדריך איך לשחק בTCG.
רשימת המודיפייד המעודכנת.
סטים של קלפי פוקימון.
רשמים וביקורת על המפגש השני.
פורום בנדיטו.
אתר חנות פריק.

– – – – –

דבר נוסף שבטח תפס את תשומת לבכם הוא הסידור החדש של האתר. אז מה הוא בעצם כולל? קודם כל העברנו את עמודת התפריטים לצד ימין. לאחר מכן, התחלנו למפות את תכני האתר באמצעות לחצנים המאפשרים לגולשים להתמצא בצורה מהירה ונוחה. החלפנו צ'אט ועוד צ'אט ועוד צ'אט, עד שהגענו לאחד הנוכחי, המאפשר לגולשים לדבר עם חבריהם בשפה העברית, מבלי צורך לרענן, עם אפשרות לשים תמונות אישיות, פתיחת שיחות אישיות וכמובן האפשרות לשנות את גודל הצ'אט עצמו ולהוזיז אותו ברחבי שולחן העבודה. סרגל הכלים החדש נכון להיום כולל את הפריטים הבאים:

מדריך הסרטים המלא.
מדריך פרקים.
מדריך ספיישלים.
פוקידע מלא (פלוס מילון עברי אנגלי).
כל המידע על הדור השישי של פוקימון.

אתם בטח חושבים לעצמיכם שאי אפשר להתעלות אחרי שתי ידיעות כל כך חזקות. אז בואו ואנסה לשכנע אתכם אחרת. לאחרונה יצא לי לעשות שותפות עם מספר אתרים בעלי שם. הראשון בתור הוא משחק הדפדפן החדש "פוקימון באטל" המאפשר לכם להיות מאמני פוקימונים. ניתן לתפוס מעל ל600 פוקימונים, להביס מאמנים אחרים, להשתתף בטורנירים ולזכות בפרסים. אז למה אתם מחכים? הצטרפו עוד היום לפוקימון באטל, זה בחינם!

http://pokemon-battle.net/

האתר השני הוא אתר Fast-Sub המספק תרגום מהיר ואיכותי לסדרות אנימה מצליחות. בין הפרויקטים שלהם ניתן למצוא את: פיירי טייל, High School DxD, בליץ' ועוד. מדובר בקבוצת תרגום איכותית וטובה, המקושרת לאתרים כמו "אנימה ישראל", כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם העסק האמיתי. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לדוד ולמונסטר על העזרה הרבה שלהם בהרמת פרויקט מיוחד לקראת היום הולדת של האתר שלנו, כך שאנחנו חייבים להם המון תודה! אתם מוזמנים להכנס אליהם, להנות מהחומרים שלהם ולהגיד להם כמה אתם אסירי תודה על כך שהם עזרו לנו!

http://fast-sub.info/

כל זה קרה מבלי שהזכרנו את תכני האתר שפורסמו החודש. מדהים. אז בואו ונעשה סקירה קצרה על מה פורסם החודש:

בקטגוריית המדריכים יכולתם להנות מפרקים חדשים במדריך הוידאו של פוקימון אדום אש (אוהד), כמו כן פורסמו פרקים במדריך הוידאו של פוקימון קריסטל (גלעד), פורסם המשך במדריך המלא לפוקימון שחור 2 ולבן 2, פורסמו 3 אותיות במדריך המתקפות המלא (איגור). בקטגוריית ההורדות עלו משחקים כגון: פוקימון ריינג'ר, פלורה סקיי. עם התחדשות מדור הקלפים, עודכנו הסטים הבאים: סופת חול, רובי וספיר, סקיירידג' (נתי). בקטגוריית הפרקים סוקרו החודש ארבעה פרקים מהעונה החמישית של פוקימון – מסעו של מאסטר.

מלבד זה, החודש סיימנו את פרויקט הפוקידע לדור הראשון. מזל טוב לנו על כך. זה בהחלט לא היה קל ועם פרסום הדור השישי של פוקימון, אנחנו יודעים ומודעים לעובדה שאנחנו לא הולכים לשום מקום והפרויקט הזה יסתיים על הצד הטוב ביותר. אבל זה לא היה הפרויקט היחידי שקיבל ברכות ואיחולים החודש, ואני כמובן מדבר על ספיישל יום הולדת שנה לערוץ היוטיוב של האתר. לקראת המסיבה, אוהד, גלעד ואביאל הרימו רשומה כתובה וגם ספיישל וידאו אשר יבהירו לכם כמה אנחנו מודים לכם וכמה שאתם חשובים לנו.

קטגוריית הכתבות / טורי דעה / דיונים גם היא לא לקחה שבויים עם פרסום של מספר רשומות. הראשונה מביניהן בדקה מה אתם חושבים עד כה על פוקימוני הדור השישי. כל זה לקח מקום בדיון שנקרא "שיחת יחסינו לאן: פוקימוני הדור השישי". השנייה הציגה את "הקשר המדהים בין לוגיה ללטיאוס", כתבתם של נסטי ואייל. והאחרונה פרשה עבורכם את "ההיסטוריה של הפוקדורים", כתבה מקורית פרי עטו של אייל.

מצד שני, קטגוריית יצירה ראתה את הצלחתה של אחותה הכתובה והחליטה גם היא להפציץ בתכנים. כמו לדוגמה עם התחלתו של סיפור חדש מאת אייל, המגולל את עלילותיו של פוקימון אגדי ומסתורי. מלבד זה, פורסמה החודש הרשומה השלישית בסדרת היצירות של נסטי. בקרוב היא עוד עשויה לקבל תת קטגוריה משל עצמה. אז אתם מוזמנים להכנס, להתרשם ולהגיב. בנוסף לכך, פורסם פרויקט הפייקדע המלא של נתי, שהחליט לעזוב את פרויקט זה על מנת להתמקד בהכנת רשומות של קלפי פוקימון. ואחרון חביב, המפלצות של ווהן פינפין עלו לאתר ברוח סרטיו של טים ברטון. אכן רשומה נהדרת.

לסיום, נעדכן שפורסמו החודש עדכוני חדשות, הכוללים גם ידיעות מכנס E3 Nintendo Direct והדלפות מידע ממגזין קורו קורו. והדובדבן שבקצפת היה פרסום התרגום הבלעדי לעברית לפרק מספר 4 בעונה 13 של פוקימון – תחרות פוקימון! טורניר דייבריק! וכל זאת מבלי שציינו שהיום אנחנו נכריז על המנצח בטורניר בחירת הדמות המצוירת האהובה ביותר על האתר. בהצלחה לכל המתמודדים!

הסופר ז'ול ורן אמר פעם שמעולם לא נעשה דבר גדול שלא החל עם תקווה מוגזמת. אנחנו מקיימים את האימרה הזו. אנחנו ממשיכים לגדול, אנחנו ממשיכים ליצור קשרים, ואנחנו ממשיכים לקדם את נושא הפוקימון בארץ. תודה רבה מאוד לכל מי שהיה לו יד בתרומה של החודש. זה לא יכל להתבצע בלעדיכם. החודש אנחנו מציינים מספר כניסות חדש ליום אחד והוא עומד על סך של 748 אנשים. מלבד זה, גם בחודש יוני, בדומה לכל החודשים הקודמים לו, אנחנו ממשיכים להראות התקדמות גם ברייטינג של האתר, כאשר מספר המבקרים באתר עומד על 15,580 מבקרים! התקווה היא שזה ימשיך גם בחודשי החופש הגדול! תודה רבה לכם!

אז כמו תמיד, הנה הסיכום לחודש יוני 2013 כאן באתר: 15,580 מבקרים | 40 מינוי גוגל פלוס | 54 רשומים לפייסבוק | 168 משתמשים לערוץ היוטיוב | פרסום במשחק דפדפן, וב-Fast-Sub | וכמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר (פייסבוק , גוגל פלוס), ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. הרשומה לכבוד שנה לערוץ היא של אוהד. למעשה, גם הפרק המיוחד הוא של אוהד, הוא הביא אותי ואת אביאל.

  2. *גרר אותך ואת אביאל 😉
    ואל תביא לי את הקרדיט! אלו אתם שעזרתם המון ובזכותכם יש לנו כל כך הרבה הצלחה! מת עליכם!!

    וכל הכבוד לנו על ההישגים! אני בטוח שהאתר באמת ימשיך לגדול כמו שאמרת, במיוחד כשיש כל כך הרבה פעילויות חדשות ונושאים שונים שצצים בכל פינה. זה בוודאות האתר הכי טוב בישראל בנושא!

  3. אם למישהו יש ביקורת על הסידור החדש של האתר (נניח היה רוצה לראות את עמודת התפריטים חוזרת לצד שמאל), אז זה המקום לעשות זאת.

  4. גם אני אבל לא אכפת לי ובכל אופן אני מקווה שנמשיך את התנופה של האתר גם בהמשך

  5. יאי היטמן שמח לעזור לך ולאתר.
    לידע כללי High School DxD זאת אנימה שתרגמתי לעברית אבל לא ממליץ לכם לראות אותה. לא מתאים פה לקהל היעד של האנשים שפה.
    ממליץ לכם על יותר בליץ' אם אתה בכיון של אנימה בעברית.

  6. מי היה מאמין שמונסטר יהיה מוזכר בדברים הטובים שהוא עשה באתר של פוקימון חחח

  7. בהחלט מרשים. כל הכבוד לצוות ולכל מי שעמל על פיתוח קהילת חובבי הפוקימון הישראלית.
    יום הולדת שמח לאתר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *