סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות כנס E3 Nintendo Direct והדלפת מידע ממגזין קורו קורו!

גבירותי ורבותי, רשמו ביומנים את התאריך הבא: 12.10.2013 – כי זהו התאריך שבו יצאו המשחקים החדשים לבית נינטנדו – "פוקימון X" ו"פוקימון Y" בכל רחבי העולם.

מלבד תאריך היציאה למשחקים, פורסמו עוד כמה ידיעות בנוגע לתוכן המשחקים והראשונה מביניהן היא אישור המידע על קיומו של סוג "פיה". מסתבר שסילביאון, המפותח החדש של איווי, אכן יהיה מסוג פיה, וסוג זה הוא אפקטיבי ביותר על סוג דרקון. פוקימונים אחרים אשר קיבלו את הסוג הזה הם: גארדוויר (על חושי ופיה), מריל (מים ופיה), וג'יגליפאף (נורמלי ופיה).

סוג פיה
סוג פיה

בהמשך לכך, פורסמו גם מספר מתקפות בלעדיות לסוג פיה: כאשר הראשונה מביניהן נקראת "Moonblast" (או: Moon Force ביפנית). זוהי מתקפה שסילביאון מסוגל ללמוד כאשר הוא קורא לכוח הירח על מנת שיעזור לו לתקוף. מתקפה זו גם מורידה את סטטוס המתקפה של היריב; מתקפה נוספת נקראת "Fairy Wind" (שם זהה ביפנית), וזוהי מתקפה שגארדוויר מסוגל ללמוד.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/06/XY_Prerelease_Gardevoir_Fairy_Wind.png http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/06/XY_Prerelease_Sylveon_Moonblast.png

מלבד אלה, נחשפו גם פוקימונים חדשים: הראשון מביניהם נקראת ויוילון (Vivillon), פוקימון דמוי פרפר, מסוג חרק ומעופף, המסוגל ללמוד את המתקפה "Struggle Bug". אומרים שיש סוד מאחורי הדפוסים הצבעוניים שעל כנפיו, בהן הוא משתמש על מנת לתקוף את היריב במתקפות רוח; הפוקימון השני הוא נויברן (Noivern), פוקימון דמוי וויברן, מסוג מעופף ודרקון, המתמחה במתקפות קוליות כמו "Boomburst" (או: Sound Wave Explosion ביפנית), מתקפה אשר פוגעת בכל הסובבים אותה, כולל אויבים וחברים. מתקפותיו כל כך חזקות, עד שנאמר שהן יכולות לנפץ סלעים. זהו פוקימון מאוד עוין, אך יש לו חולשה לפירות, כך שזו הדרך היחידה להתקרב אליו מבלי להסתכן.

ויוילון (Vivillon)
ויוילון (Vivillon)
נויברן (Noivern)
נויברן (Noivern)

ולסיום, פיצ'ר חדש נחשף במשחקים וזהו – "פוקימון אמי" (Pokémon-Amie). מדובר במשחק טמגוצ'י לכל דבר ועניין. ולמי שלא מכיר, זהו משחקון המאפשר למאמן להתחבר אל הפוקימונים שלו בצורה חדשה מבעבר, כמו לשחק איתם או להאכיל אותם, דבר אשר מעלה את רמת השמחה והחברות בין פוקימונים למאמנים שלהם.

Pokémon-Amie
Pokémon-Amie

הנה הסרטון המלא של נינטנדו לE3 של שנת 2013:

עדכון:

– שחקנים יוכלו לבחור בתחילת המשחק בין שפות, כמו: אנגלית, צרפתית, איטלקית, גרמנית, ספרדית, יפנית או קוריאנית.

– מערכת חיפוש שחקנים תאפשר למשתמשים לחפש חברים במדינה שלהם או בעולם על מנת להלחם בהם או להחליף איתם פוקימונים, דרך Wi-Fi.

– רשימת החברים שניתן להחזיק ברשימה של כל שחקן יכולה להכיל עד 100 אנשים שונים.

– ישנם מספר פוקימונים חדשים:
1. סקרלפ (Skrelp), פוקימון דמוי סוס ים, מסוג רעל ומים. מסוגל ללמוד את המתקפה "פצצת בוץ" (Sludge Bomb).
2. קלאונצ'ר (Clauncher), פוקימון דמוי פרוק רגליים, מסוג מים. מסוגל ללמוד את המתקפה "פטיש סרטן" (Crabhammer).
3. טאלונפליים (Talonflame), פוקימון דמוי ציפור, מסוג מעופף ואש. מסוגל ללמוד את המתקפה "ציפור אמיצה" (Brave Bird).

סקרלפ (Skrelp)
סקרלפ (Skrelp)
קלאונצ'ר (Clauncher)
קלאונצ'ר (Clauncher)
טאלונפליים (Talonflame)
טאלונפליים (Talonflame)

– כמו גוגוטו, ניתן גם לרכב על הפוקימון רייהורן, הזכור לכולנו מהדור הראשון.

– כעת יהיה ניתן לבחור סוג מוסיקה מועדף לפני שנלחמים בחברים.

– ישנם כמה סגנונות קרב חדשים:
1. מפגש בין פוקימון אחד לחבורה של פוקימונים (יכול להגיע עד חמישה במספר).
2. קרבות אוויר, בהם פוקימונים מסוג מעופף או כאלה שניחנו ביכולת "ריחוף" (Levitate) יכולים להשתתף בהם.

קרב אוויר
קרב אוויר

עדכון:

שישיקו (Shishiko) הוא פוקימון דמוי אריה צעיר, מסוג נורמלי ואש. זהו פוקימון חמום ראש, והוא לרוב נמצא כמי שמתחיל קרבות. בקרב, הכרבולת שעל ראשו פולטת חום, וכשהוא פוגש יריב חזק, הטמפרטורה שלה עולה. כאשר הוא גדל, הוא עוזב את הלהקה שלו והוא מתחיל לחיות לבד. הוא מסוגל ללמוד את המתקפה "War Cry", אשר מורידה ליריב את סטטוס המתקפה.

שישיקו (Shishiko)
שישיקו (Shishiko)

פוראביבי (Furabebe) הוא פוקימון הפרח הבודד, הוא מסוג פיה טהור. ברגע שהוא נולד, הוא מוצא פרח עליו הוא חי את כל חייו. פרח זה יכול להיות מכל מיני סוגים או צבעים. הוא מסוגל ללמוד את המתקפה "Fairy Wind".

פוראביבי (Furabebe)
פוראביבי (Furabebe)

קופוראי (Kofūrai) וקופוקימושי (Kofukimushi) הם הצורות הקודמות של ויוילון (כמו קטרפי ומטפוד לבטרפרי). אחד מהשמות האלה יתורגם לספיוופה בתרגום האנגלי. שני הפוקימונים האלה הם מסוג חרק טהור.

קופוראי (Kofūrai) וקופוקימושי (Kofukimushi)
קופוראי (Kofūrai) וקופוקימושי (Kofukimushi)

ויולה (Viola) היא מנהיגת המכון הראשונה שנחשפת. היא מנהיגה את מכון החרק שנמצא בעיר הארודאן (Hakudan). המכון שלה יכיל את רשת העכבישים הענקית שנראתה בטריילר למשחקים. פאנסי (Pansy) היא מאמנת שתופיע באנימה של פוקימון ביחד עם הפוקימון גוגוט.

ויולה (ימין), פאנסי (שמאל)
ויולה (ימין), פאנסי (שמאל)

העיר הראשונה במשחק תקרא "אסאמי" (Asame), שם היריב/ה מהמין השני י/תגור בבית השכן, כאשר השמות שלהם בברירת המחדל הם קאלום (Callum) וסרינה (Serena) בגרסה היפנית. יש לשחקן רייהורן שחי בקדמת הבית ומספר חברים העונים לשמות הבאים: טיירונו (Tieruno), טורובה (Toroba), סאנה (Sana). שוב, שמות רלוונטים רק לגרסה היפנית.

החברים של השחקנ/ית
החברים של השחקנ/ית

פוסטים קשורים

35 תגובות

  1. וואו אני בשוק. סוג חדש, פיה, מי היה מאמין. מיליון שמועות אבל היה קשה להאמין.
    מאוד מאוד מאוד הגיוני שזה חזק על דרקון, קרח זה כל כך לא מספיק, והיצורים האלה הכי אימתניים שיש. פיה זו חיה קסומה ומיתולוגית, מאוד מתאים ללהיות חזק על דרקון, חיה קסומה ומיתולוגית אחרת.
    אבל קצת מאכזב שרק 3 פוקימונים קיבלו את הסוג הזה מהעבר, ולא קלפיירי!!!!!!!!!! יש לה פיירי בשם!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני בטוח שאם אחפש אמצא המון מתאימים נוספים.

    מה שכן מאוד מרוצה השניים החדשים שנחשפו. הפרפר יפה לעין והדרקון נראה משולב עטלף כזה, מאוד נחמד. אם כי במשחקים קשה להביא פוקימון פרפר שחלש לרוב בסטאטים לידי פעולה, שלא כמו במשחק תחרותי שבו לכל אחד יש תפקיד.

  2. היט מן לרגע זה יש עוד עדכונים חדשים לגבי המששחק.
    אהבתי את פוקימון הדרקון המעופף , אם אי פעם אוכל לשחק במשחק אני בטח אתפוס אותו!.

  3. סוס הים מכוער כמו החיים, וזו חיה שאפשר לעשות אותה כלכך יפה לכן אכזבה עצומה.
    הסרטן והציפור נחמדים אם כי הציפור דומה יותר מדי לבז במציאות ולכן זה לא כמו רוב הציורים המושקעים שלוקחים חיה ומשנים אותה לצורה פוקימונית

  4. אני כל כך אוהב את כל האפשרויות החדשות במשחק הזה!!!!
    תשכחו מהבעד ונגד, הדור השישי שולט!!!

  5. וואו הפיה ממש מגניבה! פיה שחיה על פרח, לא סתם פוקימון רגיל… יש משהו קסום בפיות האלה.
    אני אומר לכם, פוקימון ישתפר רק אם יעשה לפוקימונים וקבוצות כמו פייות מתקפות מיוחדות, כי היום אי אפשר להבדיל בין אחד למשנהו על פי לימוד מתקפות. אבל אם לפיות יהיו מתקפות משלהן, ולפוקימוני עץ משלהם וכו' וכו', אז המשחק באמת ישתנה.

  6. ויודעים מה אם כבר יש פיות ודרקונים, שיוסיפו סוג Troll ויהיו בו גובלינים וטרולים וגמדים וכל מיני

  7. הייתי שמח לשחק בטמוגוצ'י של פוקימון ובכול דור יש פוקימון שמבוסס על קוף אז צריך ליהיות גם בדור זה פוקימון קוף וגם איך רוכבים על ריהורן עם האבנים על גבו החדות?

  8. שמח שהטייפ הזה יצא… עכשיו רק נשאר לקוות שפוקביצ' צודקים ולא רק שהוא חזק מול דרקונים.. אלא שמתקפות דרקון כלל אינן פוגעות בו.
    הגיע הזמן שדרקונים יקבלו קצת בראש.
    על אותו משקל.. מקווה שיצאו פוקימוני אש חזקים שיתנו לפוקימוני מתכת בראש.
    או פוקימוני אדמה בעצם… כי מלך מלכי הפוקימונים הדוחים במישור התחרותי אינו פגיע למתקפות אש (היטרן $%^%$^%$&)

  9. יש לי הרבה מה להגיד, אני אקצר:
    1. אני מאוד מאוכזב מהסוג החדש, הוא לא נחוץ ונראה סתם מעפן. אני סבור שאני אתרגל עליו ואחזור בי בעתיד, אך זוהי דעתי בינתיים.
    2. הפוקימונים החדשים נראים לא רע בכלל, אני מנסה לזכור את השמות, זה קצת קשה… דרך אגב פלצ'ינג מתפתח לטאלונגפליים, אני מת אליהם!!

    מה שמטריד אותי הוא שם העיר הראשונה. אסאמי..? אסאמי….? למה לא קורה….? (המבין יבין)

  10. היטמן, אם אתה חושב שפוקימון סתם הביאו טמגוצ'י, תוריד פו. לא, החתול המוזר הזה מהשמו.

  11. נגד מי פיה יהיה חלש וגם בדור הזה צריך להוציא סוגים גרועים אבל פוקימונים טובים כמו אדמה וחרק

  12. נראה דור מגניב! הם בהחלט השקיעו מבחינת התוספים ועשיית המשחק תלת מימדי כמו שתמיד חלמתי.
    ונחמד שהחברה גם סוף סוף מצאה דרך לפנות גם לבנות במשחקים האלה (סוג פייה וטמגוצ'י זה לא ממש מקרי..)

  13. אלון, פייה אינו סוג נחוץ?
    שחקנים תחרותיים מתלוננים כבר הרבה זמן על הכוח המטורף שיש לדרקונים.
    במטרההאחרונה ניתן לראות עד כמה דרקונים ופוקימוני מתכת תפסו תאוצה. בעוד שבפוקימוני מתכת ניתן לטפל ע"י שחרור של לוחמים\פוקימוני אדמה\ פוקימוני אש חזקים מספיק
    דרקונים יוצרים בעיה.. כי רק שני טייפים חזקים נגדם- דרקונים אחרים (ואז לא עשית כלום) ופוקימוני קרח (שלרוטב נופלים בנתונים מול דרקונים)
    מה שאומר שלדרקונים יש רק טייפ אחד אמיתי אשר חזק מולם וגם הוא טייפ שחלק מול טייפים שחיקים במטה (כמו אש ולוחם).

    השמועות בפוקיביצ' אומרות שלא רק שפייות יהיו חזקות מול דרקונים.. אלא שהם יהיו חסינות לגמרי למתקפות דרקון. אני מקווה מאוד שזה נכון
    זה לכמרי ישנה את האנשים שעושים דרגון דנס ואז מפרקים ליריב 2-3 פוקימונים עם אאוטרייג' (או במקרה של סלמנס, לא עושים שום דרגון דנס כי האביליטי שלו יתן את החיזוק לבד)
    אם פייות יהיו חסינות לדרקונים.. זה לכשעצמו יכול להעיף את המתקפה אאוטרייג מהמטה…. אף אחד לא ירצה להתקע עם מתקפה שעושה 0 נזק 2-3 תורות מול היריב ואזל היות מבולבל.. זה יותר מדי זמן לתת ליריב לעשות סט אפ שיפרק את הצוות שלך.
    לכן אני מאמין שגם הדרקונים שישוחקו יעברו למתקפות דרקון חלשות יותר לדוגמת דרגון קלו. זה כבר פחות כוח הרס מאשר אאוטרייג שעוד לפני סטאב וחיזוקים מצד שיפורי סטטים – מחזיק כוח בסיס של 120.

    אותם שמעועות מציינות גם שפייות יהיו חלשות מול רעל.
    אניח ושב שזה נחמד… לא רואים כל כך סוגי רעל משוחקים.. אולי זה יתן להם בוסט קל.

  14. לפי פוקיביץ': פיה יהיה הסוג החדש בפוקימון. הוא חלש בפני רעל ומתכת, מחוסן בפני דרקון, וסופר אפקטיבי נגד דרקון, חושך, ולחימה, והסוגים אש ועל חושי ניזוקים רק בחצי ממנו.

  15. בתכלס למי אכפת כי אין לנו 3DS אבל סך הכל הסוג נשמע ממש אחלה והכל יחסית מסתדר בראש

  16. א- אפשר לקנות 3 דיאס
    ב- המשחק בטח יהיה זמין ברמה מסויימת גם למחשב בשלב מסויים.. גרסאות פרוצות תמיד מגיעות למחשב מהר מאוד.
    וזה גם יאזן את הטורנירים בפוקימון שאודאון~
    שם כל אחד יכול לשחק.. לא צריך שום דיאס.

  17. שואודאון לא מעניין אותי כבר… המשחק של פוקימון תמיד מהנה בצורה ממכרת לשבועיים ואז חוזר על עצמו(במיוחד שאנשים משתמשים בפוקימוני המטה). גם משחק הדיאס עצמו יכול להיות בעייתי כי מבחינתי לאמן זה העינוי הכי נורא בעולם, אבל לזה צריך לדאוג רק כשאשכרה תוכל לאמן… ולקנות דיאס באולי אלף שקל אחרי שקניתי את שלי ב400 וכעת אין לו שום שימוש, לא נראה לי…. עם כל הכבוד למריו קארט שנראה ענק. התקווה רק שיעשו אימולטור מספיק טוב. אם יצליחו לקחת תמשחק ושיהיה אפשר להעלות לפלאש קארט של דיאס רגיל זה יהיה מושלם

  18. אני אישית חושב ששאודאון משעמם רק אם אתה משחק מול מטה במטה.
    כל זמן שאתה מכוון.. זה לא מעניין אם היריבים חוזרים על עצמם.
    נהפוכו, כשאתה משתמש פתאום בדיטו, ויקטיני , אומסטר וכדומה.. הם לא יודעים איך לאכול את עצמם ברגע שהם מפסידים.

    היה שחקן שפרש במשחק מולי כששיחקתי בשאקל. הוא היה על סף אובדנות =P

  19. גם אם הייתי משתמש במטה זה לא אלו שפוגשים אלא אלו שרשומים ברשימה של סמוגון, אבל דברים כמו סוולואו שהייתי שם לא הייתי רואה באף משחק ם: עדיין מעצבן שהיריבים כאלה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *