סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 42: …ובמראה נראים פרצופים כל כך מוזרים!

שלום רב, ברוכים הבאים לאתר "פוקימון: מפלצות כיס", שמי הוא היטמן ואני אהיה המארח שלכם להיום.
בתפריט יש לנו את העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון. אני מקווה שתהנו.

הקטגוריה הבולטת ביותר החודש הייתה ללא ספק "כתבות", ואני רוצה לקחת את הזמן ולפרט לכם קצת על זה: הכתבה הראשונה החודש הייתה "בעד ונגד – פוכדור: טוב או רע?" טקסט אשר אסף את כמות התגובות הגדולה ביותר מאז ומתמיד – 142 דעות אשר הוכיחו שאפשר לקיים דיון אמיתי על פוקימון בשנת 2012. וזה גם הוכיח שאנחנו משועממים רצח, אבל זה לא דבר שמוציא אותנו באור טוב, אז נשאר עם ההסבר הראשון.

כתבות נוספות שעלו לאתר בזמן האחרון הן פרי עטו של אליעד, ואני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו להודות לו על כל התרומה שלו. שתי הכתבות שלו עסקו בפרטים שאולי לא ידעתם על עולם הפוקימון. הכתבה הראשונה היא "פוקימונים כפי שמעולם לא הכרנו!" והכתבה השנייה היא "פוקימונים כפי שמעולם לא הכרתם!" שתיהן מכילות מידע רב, מרתק ומעניין על המותג הזה שכולנו חושבים שאנחנו מכירים, והן בעצם מוכיחות את ההפך הגמור. אני מזמין אתכם להצטרף לדיון ולהשמיע את מה שיש לכם לומר בנוגע לסוגיות המדוברות.

כתבה נוספת שעלתה לאתר היא תוצאה ישירה של הכתבות של אליעד. באחת התגובות MoonlightShinx כתב שהוא היה רוצה לקרוא על "סנדרום העיר לבנדר" ולא היה צריך לבקש פעמיים, שכן כבר מספר שעות לאחר מכן, הכתבה עלתה לאתר והפחידה את כל הגולשים. ובנימה זו אוסיף ואספר שזו לא הכתבה האחרונה בסדרה, כך שיש למה לצפות.

בנוסף לרשימה המכובדת שפורטה עד כה, עלתה לאתר כתבה מתורגמת הדנה האם פוקימונים מהדור החמישי באמת כל כך גרועים? הסברה הרווחת בקרב מעריצי פוקימון היא שהדור החמישי הוא פשוט גרוע לעומת הדור הראשון. פטרישיה הרננדז תוקפת עמדה זו ומסבירה מדוע עיצובי פוקימון נהיים יותר טובים. אתם מוזמנים לקרוא את מה שיש לה לומר בלינק המצורף.

פרויקטים רצים באתר גם כן התעדכנו החודש, ויכולתם להנות מדפי מידע של הפוקידע השלם. נכון לעכשיו אנחנו במגנטון, פוקימון מספר 82. כמו כן, התעדכנו פרקי וידאו חדשים בערוץ היוטיוב של האתר במדריכים "פוקימון אדום אש" (אוהד), "פוקימון קריסטל" (גלעד), "פוקימון לב זהב" (אביאל) ו"אתגר נאזלוק" (יונתן). תודה רבה לכל העוסקים במלאכה. אתם הגדולים מכולם!

מלבד זה, החודש יכולתם להנות מארבעה פרקים חדשים במנגה של האתר "הרפתקאות פוקימון" (70-73). עכשיו, יש לי הודעה חשובה: מאחר ויש לפרויקט הזה ביקוש רב, אני שמח לבשר לכם שמעתה ואילך פרויקט זה יקבל תשומת לב גבוהה יותר, כך שתצפו לראות יותר פרקים בחודשי ינואר – פברואר – מרץ. אני מבטיח לכם שלא יצא מצב שבו נסכם שוב את הפינה הזו בחודשים הקרובים והיא תעמוד על מספר חד ספרתי של פרקים חדשים.

פרויקט חדש שעלה החודש לאתר הוא סיפורו של קאי בלה, "תפוס את הדגל". זהו סיפור המבטיח עלילה חדשה מזו שנתקלתם בה עד כה. אין זה עוד סיפור על מסע פוקימונים, אלא מדובר בתחרות לכל דבר ועניין. עד כה פורסמו שלושה פרקים חדשים בסיפור וקאי מבטיח שבעתיד תוכלו גם להנות ממשחקונים, שאלות וחידונים המשולבים בתוך הסיפור. אז במידה וזה נשמע לכם טוב, אתם מוזמנים להצטרף אלינו בכל יום חמישי, כאשר פרק חדש יעלה לאתר.

קטגוריה נוספת שהתחדשה החודש היא "סרטים". לפני שנגיע לסיפור המרכזי, אספר לכם שכעת אתם יכולים להנות מצפייה ישירה בעברית לסרט "סלבי: קולו של היער". כעת, למי שעדיין לא יודע, חברת פוקימון מתכוונת להוציא סרט נוסף בסדרה, ה-16 במספר, בכיכובו של הפוקימון האחרון בפוקידע – ג'נסקט. מידע כזה אינו יכול להתקבל מבלי שיהיה לו דף מידע באתר, ואתם מוזמנים להתעדכן בכל הפרטים בלינק המצורף. בנוסף לכך, דף הסרט של "קיורם נגד חרב הצדק" התחדש בעיצוב חדש, המציע: פוסטר, עלילה, מידע, פרטי טריוויה, ביקורת, תמונות, טריילר, צפייה ישירה באנגלית ופסקול.

ולמרות הכל, אנחנו עדיין רחוקים מסיום. חודש זה גם היה סימן לפתיחה של פרויקטים חדשים. אחד מהם הוא תרגום פרק 627 – "אגרוף קרח! בוויזל נגד מיסטר מיים!" לשפה העברית, בלעדי לאתר "פוקימון: מפלצות כיס", או כמו שקלייטון היה אומר – "פוקיכיס" בקיצור. ולצד זה, התחלנו לפרסם את סיקור העונה החמישית של פוקימון – "מסעו של מאסטר". אני רוצה להודות לאוהד, אורי ונועם, צוות הכותבים שלנו על המלאכה הרבה שלהם, ומקווה שתדעו שאני מעריך את זה מאוד!

כמו בכל חודש, יכולתם להנות מחדשות פוקימון, המעדכנות אתכם בכל דבר שקורה בעולם הפוקימון. אתם מוזמנים ללחוץ על הלינקים המצורפים על מנת להגיע לרשומות המדוברות: עדכון 35, עדכון 36. ואיך אפשר לסיים מבלי להזכיר את פינת "לוגיקת פוקימון" שכבר הפכה לקבועה באתר, ומעלה חיוך בכל פעם מחדש (מהדורה 6, מהדורה 7, מהדורה 8, מהדורה 9).

בדרך כלל בקטע הזה אני רושם את מספרי הסטטיסטיקה של האתר בצורה יבשה, ונפרד ממכם לשלום, אבל הפעם זה בלתי אפשרי עבורי. במיוחד בחודש כמו זה. אני לא יודע אם אתם יודעים, אבל החודש הזה הצלחנו לעשות דברים שמעולם לא עשינו, וכשהשגנו אותם – התעלינו על עצמינו שוב, ושברנו את השיא פעם אחת נוספת. לדוגמה בכניסות האתר ליום אחד: עד כה מספר הכניסות לאתר ליום אחד עמד על 255 מבקרים! (טורצ'יק), אבל החודש הזה התחלנו ב326 (גראמפיג), עברנו ל348 (ארמאלדו), שברנו ל398 (סטאראפטור) ולבסוף נחתנו ב423 (גאסטרודון), אז זה די ברור שמשהו גדול מהחיים קורה כאן!

וזה לא רלוונטי רק לסטטיסטיקה היומית. החודש, לאחר הרבה מאוד זמן, הצלחנו לממש את הפונציאל האמיתי של האתר ולהגיע ל8,240 מבקרים – בחודש אחד! אתם אולי רואים בזה מספר, אבל גולשים ותיקים יותר יודעים שמן הראוי שידי ירעדו כאשר אני כותב את המספרים האלה. הייתה תקופה שבה האתר משך 50 גולשים בחודש, ותראו אותנו עכשיו. זה פשוט מעל ומעבר לכל חלום שהיה לי ואני מודה לכם מקרב לבי על כך שהפכתם את האתר הזה למה שהוא כיום. תודה רבה לכם! אתם הקהל הטוב ביותר בארץ!

אז כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר שלנו למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר שלנו [דף הפייסבוק | דף גוגל פלוס], ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. שוב המון ברכות ואיחולים, אלו מספרים מדהימים, רק שאלו 8000 כניסות ולא מבקרים שונים לא?

  2. אשמח לשמוע אם יש לך הצעה למשהו הגדול הזה 🙂 פשוט שניסיתי כבר כמה פעמים לחלק פה פרסים וזה לא ממש יצא לפועל.

  3. אם סדרת הקריפיות לא נגמרה, חבר שלי סיפר לי על סדרת עבר ששמה פוקימון-דברי הימים, וסיפר לי שלפי מה שהוא הבין מהסדרה, שני פיצ'ואים מתפתחים לפיקאצ'ו מיוחד, ואז לראיצ'ו מיוחד, ואז למין דרקון חשמל דו-ראשי. בתקווה שהסיפור שלו היה אמיתי, אתם תכתבו את זה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *