סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 627 – קצר ולאגרוף / Short and To The Punch

שם הפרק – English
Short and To The Punch

שם הפרק – עברית
קצר ולאגרוף!

שם עונה ומספר פרק
מנצחי ליגת סינו – פרק 627 (DP-159)

תמונת הפרק

עלילה
אש מנסה ללמד את גיבל הקטן מתקפה חדשה, אך הוא נופל לנהר ומסתכן בטביעה. אש שולח את בוויזל להציל אותו. מיד לאחר ההצלה, מגיע מאמן פוקימונים ואמן אומנויות לחימה בשם קלייטון ביחד עם מיסטר מיים שלו וקורא תיגר על אש ובוויזל שלו. אש מסכים לאתגר ומפסיד בקרב הפוקימונים. קלייטון אומר לאש שכדי לנצח אותו, יהיה עליו ללמוד את מתקפת אגרוף הקרח. אש ובוויזל מתאמנים עד שהם מצליחים ללמוד את המתקפה. בקרב החוזר בין אש לקלייטון, אש ובוויזל יוצאים עם ידם על העליונה.

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק
– החבורה פוגשת את הפוקימון מיסטר מיים.
– בוויזל לומד את מתקפת אגרוף הקרח.

קישורים

פרק 626

עונה 13

פרק 628

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. אם רק האנימה לא הייתה הדבר הכי מטומטם שקיים בעולם… אתה זוכר יוסי שאמרת שפוליוואג מהיר מפיקצ'ו? אז לטארטוויג יש את אחד מהסטאטים הגנה הכי נמוכים שיש! והוא היה פוקימון שמנצח במהירותו!!! אם אין לפוקימונים נתונים טבעיים שמייחדים אותם, במה הם שונים? בזה שהוא יודע להביור ורעידת אדמה, וההוא להביור ואגרוף ממוקד? בקיצור חרטא

  2. אוהד – אני לא יודע אם שמת לב, אבל הפרק הנוכחי הזה מוקדש לך.

    אורי – אני מצטער, אני לא מבין מה זה מדריך פרקים. אתה יכול להסביר לי למה התכוונת?

    אביב – האנימה של פוקימון יכולה להיות… מתסכלת, אבל הדיאלוגים השנונים של צוות רוקט שווים כל רגע. אני ממליץ לך ולכל מי שקורא את ההודעה הזו לצפות בפרקים הללו בחום, ולו רק כדי לראות את הפנינים של ג'סי, ג'יימס ומיאו. מעולם לא ידעתי שהם כל כך טובים! כנראה שגם זה הלך לאיבוד בדיבוב הישראלי.

    ובלי שום קשר – מנושה!!! (מי שיצפה בפרק – יבין)

  3. כל הכבוד על השקעה. אני לא הולך לבזבז חצי שעה מחיי על לראות פרק מהאנימה הגרועה הזאת

  4. אני ידעתי, כי ראיתי הכל באנגלית. אבל אפילו הם כן התדרדרו עם השנים. לדוגמא, כל פוקימון שהם פוגשים הם רק חושבים איך שהוא יתאים להיות החנופה המושלמת לבוס.

  5. אולי הם נשארו באותה רמה והשינוי נבע מזה שאנחנו התבגרנו? בכל מקרה, גם קלייטון הוא פריק ברמה בין לאומית. נהניתי מכל שנייה של עבודה על הפרק, וזה בא מאחד שתרגם את הפרק הזה פעמיים! אז זה אומר המון. או בקיצור – זאומון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *