סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

דף מידע: פוקימון אגדות ארכיאוס / Pokémon Legends: Arceus

"פוקימון אגדות ארכיאוס" (Pokémon Legends: Arceus) הוא שם המשחק החדש של פוקימון. הוא פותח על ידי "גיים פריק" (Game Freak) והופץ על ידי "נינטנדו" (Nintendo). מדובר במשחק וידאו המיועד לקונסולה נינטנדו סוויץ' ומעלה. ההודעה לציבור על המשחק פורסמה לראשונה בתאריך 26 בפברואר 2021 והוא יצא לאור בתאריך 28 בינואר 2022 בכל רחבי העולם. המטרה במשחק היא לתפוס את כולם.

הפעם המחוז נקרא היסואי (Hisui), אשר מהווה את מחוז סינו בזמנים עברו. זהו ביתם של פוקימונים מדורות שונים, כמו ראולט (פוקימון עשב ממחוז אלולה), סינדקוויל (פוקימון אש ממחוז ג'וטו) ואושוואט (פוקימון מים ממחוז יונובה), אבל רובם הם מהדור הרביעי. המחוז מאופיין בהרבה נופים, טבע ושטח עצום בזכות העובדה שהטכנולוגיה טרם הגיעה לעולם. במשחק יש הרבה פוקימונים שעם השנים נכחדו וכאלה שעדיין קיימים, אבל השתנו. לדוגמה: סניזל שהשתנה עם הזמן וההתפתחות שלו, סניזלר, שנכחד לגמרי.

במשחק החדש אין מכונים, ואין הרבה קרבות מאמנים, אך יש בכל אזור שמגיעים אליו יש פוקימון בוס שעל השחקנים לנצח. בנוסף לכך, יש במשחק המון משימות שצריך לבצע, חלקן חשובות להמשך העלילה וחלקן צדדיות והן בדרך כלל מביאות לשחקנים תגמולים בעבור סיומם. במשחק הזה יש שתי קבוצות חדשות בשם יהלום ופנינה הקשורות לפוקימונים האגדיים דיאלגה ופאלקיה. בנוסף לכך, יש פונקציה חדשה בעת קרב שנקראת סטייל (סגנון) והיא מחולקת לשני סגנונות: "סגנון חזק" (Strong Style) – שעושה את המתקפה חזקה יותר. ו"סגנון מהיר" (Agile Style) שעושה את המתקפה מהירה יותר.

טריילר:

נכתב על ידי: Prokemon-שחר

= = = = = = = = = = = = = =

קישורים רלוונטים:

מפת כפר ג'ובילייף / Jubilife Village Map

פוקימון אגדות ארכיאוס: דף שאלות נפוצות / טיפים מועילים

פוקידע היסואי: פוקימונים, הסדר שלהם והיכן למצוא אותם!

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. לא כתוב כאן כלום על העלילה המעניינת, [ו"פוקימון בוס", זו התעלמות מוחלטת מהאמת הפשוטה שאפילו אני שלא קורא אנגלית יודע: שהפוקימונים האלה הם האצילים העתיקים שהשתגעו בגלל העיוות במרחב זמן]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *