סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון אגדות ארכיאוס: דף שאלות נפוצות / טיפים מועילים

דף זה יתעדכן לפי הצורך.

היכן אני יכול למצוא את החפצים שאינם נמצאים עלי?

בניגוד למחשב של הדורות הראשונים, במשחק הזה יש לנו תיבת מוצרים אשר מאחסנת את החפצים שאיננו יכולים לסחוב עלינו. יש כמה תיבות במשחק, כאשר המרכזיות נמצאות בבסיסים. צריך פשוט ללחוץ על כפתור הA בקרבת התיבה ולסדר את המוצרים לפי ראות עיניך.

היכן אני יכול לרפא את הפוקימונים שלי?

בניגוד לאחות ג'וי של המשחקים הקודמים, במשחק הזה יש לנו אוהל. שינה באוהל מביאה את הפוקימונים שלך לבריאות מקסימלית. צריך פשוט ללחוץ על כפתור הA בקרבת האוהל, או לדבר עם האדם הלבוש במדים אדומים וכובע מחודד, ובכך בעצם אתם מרפאים את הפוקימונים שלכם.

היכן אני קונה מוצרים?

בניגוד לחנויות הפוקי-מרקט במשחקים הקודמים, כאן ניתן לרכוש מוצרים ישירות מהאנשים. המקור הכי טוב לרכישה הוא מהאדם הלבוש במדים אדומים וכובע מחודד הנמצא בכל בסיס. יש גם חנות מוצרים בכפר ג'ובילייף המנוהלת על ידי צ'וי, ויש כמה דוכנים ברחבי הכפר, אשר מציעים מוצרים אשר לא נמכרים בחנות הכללית. למיקום של החנויות והדוכנים, פנו למפה של כפר ג'ובילייף.

מפת כפר ג'ובילייף / Jubilife Village Map

איך אני מחליף בין הפוקימונים שלי?

בניגוד למחשב של ביל שהיה במשחקי הדורות הקודמים, כאן ניתן להחליף את הפוקימונים שלך באמצעות האדם הלבוש במדים אדומים וכובע מחודד הנמצא בכל בסיס. צריך פשוט לדבר איתו, לבחור את האופציה למיין את הפוקימונים שלך ולסדר אותם לפי ראות עיניך.

היכן אני יכול לייצר מוצרים?

ישנה אפשרות במשחק לאסוף חומרי גלם מהטבע וליצור באמצעותם מוצרים, כמו: פוקדורים, מוצרי ריפוי וכיוצא בזה. בכל בסיס יש שולחן עבודה אשר מאפשר יצירה של מוצרים אלה. ניתן גם ליצור מוצרים בכפר ג'ובילייף בחנות של אנבין. למיקום של החנות שלו, פנו למפה של כפר ג'ובילייף.

מפת כפר ג'ובילייף / Jubilife Village Map

נגמר לי המקום בתיק, אני לא יכול לאסוף עוד מוצרים, מה אני עושה? איך מרחיבים את התיק?

ישנה אפשרות במשחק להרחיב את התיק שלכם בעבור כסף. כנסו להיכל גלקסי, גשו לקומה הראשונה ודברו עם האדם הלבוש במדים אדומים וכובע מחודד הנמצא ליד המדרגות. הוא יציע לכם להרחיב את התיק שלכם עבור כסף. קחו בחשבון שכל הרחבה תעלה לכם יותר כסף.

פוסטים קשורים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *