סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיפורי ליגת אינדיגו – פרק 30 / loozariyus

בפרקים הקודמים:

סיפורי-ליגת-אינדיגו

= = = = =

כל הצופים חיכו במשך כמה דקות שמנהיגי המכון יעלו לזירה וההרגשה הרעה של לונה לא עזבה אותה לרגע, הייתה לה הרגשה שהקרב הזה לא יהיה כמו כל קרב אחר של סת'. לפתע סת' נכנס לזירה ואדוארד נכנס מולו.

"אני מצטער סת', אבל בקרב הזה כולם עומדים לראות אותך נופל!", אמר אדוארד באיום.

בתגובה סת' פשוט בהה קדימה במבט ריקני ולא אמר כלום. אדוארד מבחינתו הוציא דלפוקס, סת' עמד במקום כמה רגעים ואז נראה שהוא קלט שהקרב התחיל והוציא את מגנזון.

"דלפוקס, אש מיסטית!", קרא אדוארד כשהדלפוקס שלו הוציאה אש מהמקל שלה, סת' פשוט עמד במקום ולא עשה כלום כשמגנזון שלו נפגע, מגנזון הסתכל על המאמן שלו, מחכה להוראות.

"מגנזון… מכת ברק…", אמר בקול שבור כשמגנזון שיגר חשמל לעבר דלפוקס שהתחמקה מהמתקפה בלי בעיה בעזרת השתגרות למקום אחר בזירה.

"שוב, אש קדושה!", האש פגעה עוד פעם במגנזון, שהסתכל בחוסר אונים על המאמן שלו.

"עכשיו, כדור צל!", אחרי הכדור צל מגנזון נפל על הרצפה, מושבת. לסת' לקח כמה שניות לקלוט שהמגנזון שלו נפל והוא החזיר אותו לפוקדור באדישות.

קריאות התחילו להישמע מהקהל, חלק היו קריאות בוז לעבר סת' או קריאות אהדה לעבר אדוארד אבל מה שהכי הפתיע את לונה היו קריאות האהדה לעבר סת'.

"אתה יכול לעשות את זה סת'!", "אתה תתפוס אותו בסיבוב הבא!", "אנחנו מאמינים בך!", לונה תמיד חשבה שלא יכול להיות מאמן טוב כשיש לך הרבה מעריצים, אבל היא ידעה שלא המעריצים הם מה שמפריע לסת' להתרכז בקרב שלו, זה היה בגללה.

"מה יש לסת' שם? הוא נראה… לא מרוכז. זה לא מתאים לו", אמר טראן ליד לונה.

"זאת.. זאת אשמתי…", אמרה לונה וסיפרה בקצרה מה אמרה לסת' לפני התחרות.

"טוב… בשבילך אני מקווה שהוא ינצח. לא הייתי רוצה לראות אותו נופל על הסיבוב הראשון", אמר טראן בקדרות.

סת' הוציא את מטגרוס הפעם, "מטגרוס… מכת מטאור…", אמר בקול שבור והמטגרוס שלו הסתכל עליו במבט מבולבל, כאילו הוא לא רגיל שהמאמן שלו מתנהג ככה.

"דלפוקס, אש מיסטית!", קרא אדוארד ואש יצאה מהמקל, פוגעת במטגרוס, מטגרוס הסתער על דלפוקס ופגע בה עם אגרוף זוהר, אבל לא נראה שזה גורם ליותר מדי נזק.

"עכשיו, כדור צל!", דלפוקס הוציאה כדור צל מקצה המקל שלה ושיגרה אותו לעבר מטגרוס שחיכה לפקודות של המאמן שלו.

"אני לא יודע מה נסגר איתך… אבל באמת שקיוויתי ליותר סת'", אמר אדוארד במין אכזבה מסוימת, "דלפוקס, כדור צל!", קרא וכשמטגרוס נפגע הוא נפל חסר אונים.

סת' החזיר גם אותו בדיליי של כמה רגעים והסתכל על הכל במבט חלול, גם המעריצים שהיו לסת' התחילו להיות פחות ופחות בטוחים בו. לונה הסתכלה לכיוון רד וראתה שהוא מעקם פרצוף, כאילו הוא קיווה להרבה יותר מההצגה העלובה הזאת מסת'.

סת' עמד להוציא את הפוקימון השלישי שלו כשלפתע נשמעה קריאה מהקריין, "עצרו, יש לנו כאן בקשה לפסק זמן מצידו של מנהיג המכון סת'. מנהיג המכון אדוארד, זה בסדר מבחינתך?", שאל הקריין.

"כן זה בסדר, רק שייגמר מהר ובוא נגמר עם זה", אמר בקול מלא אכזבה כשסת' הסתובב וחזר לחדר ההתכוננות.

= = = = =

סת' נכנס חזרה לחדר בבלבול, לא היה לו מושג מי ביקש את פסק הזמן.

"מה נסגר איתך? אתה עומד להפסיד בלי לתת קרב אמיתי אפילו", נשמע קול וסטון יצא מבין הארוניות.

"סטון… זה לא… אני לא יודע…", אמר בצורה מעוררת רחמים שהחליאה אפילו את סת' בעצמו.

"אני לא יודע מי אתה, אבל אתה לא סת'. סת' בחיים לא היה מתנהג בכזה חוסר כבוד אל מול אנשים, בעצם סת' לא היה מתנהג ככה גם בלי אנשים. אתה לא מנהיג המכון שהסכמתי ללכת אחריו", אמר בבוז ואכזבה מעורבים. "תעשה מה שאתה רוצה, כבר לא אכפת לי. אבל אם סת' האמיתי נמצא שם בפנים… תגיד לו שאני מצטער שלא יכולתי לעזור לו", אמר סטון ויצא מהחדר.

מצד אחד היו הקרבות, מה שסת' היה הכי טוב בו, הוא היה בלתי מנוצח,  אף אחד לא הצליח לנצח אותו לעולם. מצד שני יש את לונה, שהופכת אותו לאדם טוב יותר, אבל היא גם נקודת החולשה הכי גדולה שלו. היא רק רצתה לקחת הפסקה והוא כבר מרגיש כמו שבר כלי. סת' הוציא את האבן שהייתה קשורה ללולאת החגורה שלו והסתכל עליה.

"מה אני אמור לעשות, אבא? במה אני אמור לבחור?", אמר בקול מיואש.

"האם לבחור במי שאני או לבחור במי שאני אוהב? אני לא יודע… אני לא יודע מה לעשות…", אמר והרגיש שהוא בוכה. ואז, הוא היה יכול להישבע שהוא שמע את הקול של אבא שלו אומר לו את מה שהוא אמר לו לפני שנים במערה שהוא אהב את השקט בה. הוא רצה לבחור את השותף הראשון שלו כששני פוקימונים ממש רבו על זה, הוא לא ידע מה לעשות ופשוט התחיל לבכות. כשאבא שלו הגיע הוא סיפר לו מה הבעיה ואז אבא שלו אמר לו, בדיוק באותו הקול שהוא שמע עכשיו, את הפיתרון הפשוט ביותר, "תפסיק להתנהג כאילו יש לך רק אופציה אחת", אמר בקול מרגיע, "אין שום דבר שעוצר אותך מלקחת את שתי האפשרויות". שני הפוקימונים ההם, הם חלק מהצוות המקורי שלו, שניים מהפוקימונים הכי חזקים ונאמנים שלו. קורבנייט ולוקאריו. הוא לא צריך לבחור בין הקרבות לבין לונה, כי בלעדי אחד מהם הוא אף פעם לא באמת יהיה הוא. אם הוא יוותר על הקרבות, הוא אף פעם לא יהיה סת', מנהיג המכון הבלתי מנוצח. ואם הוא יוותר על לונה הוא אף פעם לא יהיה סת' האמיתי, האחד שיכול להיות בלי מסכות, האחד שאנשים באמת אוהבים. הוא לא צריך לבחור בין אף אחד מהם, כי שניהם הופכים אותו למי שהוא, לסת'. ועכשיו הוא עומד להראות לכולם מי הוא באמת.

= = = = =

אחרי מה שהרגיש כמו נצח, סת' חזר לזירה, אדוארד ודלפוקס שלו מחכים בקוצר רוח, לונה הרגישה אכולת אשמה בתוך תוכה, "זאת אשמתי…", אמרה בשקט ונראה שטראן פשוט מתרכז בזירה. היה נראה שרד מתכנן ללכת, כאילו הוא מתחרט על כל הטורניר הזה.

"סיימת?", שאל אדוארד בעייפות.

סת' נעמד במקום כשלפתע חיוך עלה על הפרצוף שלו, "מצטער שחיכית אדוארד, רציתי פשוט לתת לך לזהור ברוב העוצמה לעוד כמה דקות. אחרי הכל, אתה יודע איך אומרים. כוכב זוהר בשיא העוצמה כשהוא נופל", אמר סת' והוציא את בישארפ שלו.

"הרבה דיבורים למרות כל מה שהלך כאן בדקות האחרונות, דלפוקס, אש מיסטית!", קרא אדוארד כשדלפוקס שלחה אש לעבר בישארפ.

"בישארפ, שיסוע לילה!", קרא בלאק באותה החיות שתמיד הייתה לו בקרבות ובישארפ התחמק מהאש של דלפוקס ורץ במהירות לכיוונה כשאחת הסכינים שלו מתארכת בצבע אפל, חיתוך אחד היה כל מה שצריך כדי להפיל את דלפוקס.

"אז ניצחת פוקימון אחד שלי, לא סיפור גדול", אמר בקול בטוח והוציא גאלייד.

"גאלייד, סיים את זה", אמר אדוארד בביטחון.

"שיסוע לילה!", "חרב עלה!", קראו שניהם כשבישארפ וגלייד התחילו להחליף מהלומות עם החרבות שעל הידיים שלהם.

"בישארפ, חפירה!", קרא סת' ובישארפ נעלם לחלוטין מתחת לאדמה.

"קדימה סת', אתה סתם מעכב את מה שיגיע בכל מקרה. תיכנע ולפחות תחסוך את זה שהפוקימון שלך יפצע לחינם", אמר אדוארד בקול מציע.

לונה כבר שמעה את זה לפני, וכל פעם סת' אמר משהו לגבי זה שאם היא היה הולך החוקים, הוא כבר מזמן היה נופל.

"אבל אם אני אכנע, מי ילחם למען המעריצים שלי?", אמר בחיוך של הנאה, ובלבל את לונה, ממתי אכפת לסת' מהמעריצים בכלל?

"אין לך מעריצים סת'", אמר אדוארד בקול לא בטוח.

"אני בטוח שהם ירצו להתווכח איתך על זה", החזיר סת' כשכמות לא מבוטלת של אנשים הריעו.

"ועכשיו… בישארפ, אבנים חדות!", קרא סת' ומתוך האדמה אבנים התקדמו לעבר גאלייד במהירות, אחת מהן פוגעת בו ומעיפה אותו באוויר, "שיסוע לילה!", קרא סת' כשהבישארפ שלו יצא מהאדמה ושיסע את גאלייד עם הסכין שלו שזהר באור סגול ואפלולי, משאיר אותו חסר הכרה.

אדוארד החזיר את גאלייד לפוקדור, "זה אמור להיות זמן הזרקורים שלי… אני אמור להיות הכוכב! אני לא אתן לך לעצור את זה!", צעק אדוארד והוציא את הפוקימון האחרון שלו, אלקזם.

"אלקזם, התפתחות מגה!", קרא כשהוא מחזיק את אבן המפתח שהייתה מחוברת למשקפי השמש הסגולות שלו, גורמת לאלקזם שלו להשתנות.

"אני באמת מצטער, אדוארד… אבל יכול להיות כאן רק מנצח אחד, ואני לא עומד להפסיד!", החזיר סת' בקול קשוח.

"אלקזם, פיצוץ ממוקד!", אלקזם אגר לרגע אנרגיה ואז שחרר אותה במהירות לעבר בישארפ.

"בישארפ, חפירה!", צעק סת' בתגובה ובישארפ התחמק מכדור האנרגיה של אלקזם.

"לא אתה לא! אלקזם, תשתמש בכוח העל חושי שלך כדי לפגוע במקום שהוא נמצא בו!", קרא אדוארד ואלקזם עצם עיניים לרגע ואז פקח אותן כשהן זוהרות והאדמה במקום מסוים בזירה התפרצה לכיוון מעלה, מגלה את בישארפ שהתעופף באוויר מההדף.

"בישארפ, חפירה!", אמר סת' כשחיוך של הנאה על הפרצוף שלו.

"אלקזם, תעשה את זה שוב!", קרא אדוארד כשהאדמה התפרצה במקום אחר בזירה, ובישארפ התגלה כשהוא נהדף שוב בגלל ההדף העל חושי.

"בישארפ, שוב", קרא סת' עם חיוך ובישארפ שוב נכנס לתוך האדמה.

"לא נמאס לך מזה? אלקזם, שוב!", אמר אדוארד והפעם האדמה התפרצה לכיוון מעלה בדיוק איפה שאלקזם עמד, בישארפ יוצא משם, מוכן למתקפה.

"אלקזם, פיצוץ ממוקד!", קרא אדוארד בשילוב של כעס ופחד.

"בישארפ, שיסוע לילה!", קרא סת' כשהסכין של בישארפ פגעה בכדור האנרגיה של אלקזם.

אלקזם התרכז בעוצמה כשבישארפ התחיל לדחוף בעוצמה.

"קדימה אלקזם, אני מאמין בך! תראה להם כמה חזק אנחנו זוהרים ביחד!", צעק אדוארד כמעט בתחנונים כשאלקזם הגביר את הכוח.

"בישארפ, בכל הכוח!", קרא סת' בעוצמה ובישארפ דחף בעוצמה חזקה יותר.

פיצוץ נוצר בזירה ועשן הסתיר את שני הפוקימונים.

כשהעשן התפזר ראו את אלקזם ואת בישארפ גב לגב, בישארפ בעמדת קרב עם החרב שלו זוהרת בצבע אפל ואלקזם מרחף באוויר, מוכן לקרב. שניהם עמדו ככה במשך כמה שניות כשלפתע בישארפ נעמד והחזיר את הסכין לו לגודל הרגיל שלה כשאלקזם נפל וחזר לצורה הרגילה שלו.

הקהל השתגע כשאדוארד היה על הברכיים וחבט באדמה, "לעזאזל!", קרא בכעס כשסת' התקרב אליו.

"אני רק רציתי… רק רציתי שאני והפוקימונים שלי נזהר! מה הבעיה בזה? למה אתה היית חייב לעמוד בדרך שלי?", אמר והתחיל לבכות, "נו תגיד את זה! תקרא לי חלש! תקרא לי עלוב! כמו שאתה תמיד עושה כשאתה מנצח בקרבות", אמר אדוארד והיה אפשר לראות במצלמות עד כמה ההפסד הזה קשה לו.

אבל סת' רק התקרב אליו והושיט לו יד.

"צריך עזרה?", שאל בקול מרגיע.

אדוארד ההמום נענה להצעה, החזיק את היד של סת' ונעמד.

"זה היה… קרב טוב", אמר סת' והרים את היד של אדוארד גבוה באוויר, גורם לקהל לשאוג בעוצמה.

אדוארד ניגב את הדמעות ואז חיוך עלה על הפרצוף שלו, "שיהיה ברור, בפעם הבאה אני אעשה הכל כדי להפיל אותך!", אמר אדוארד בקול נחוש.

"אני אחכה לזה בקוצר רוח!", החזיר לו סת' עם חיוך משל עצמו ושניהם לחצו ידיים וחזרו לחדרים מהם יצאו.

לונה הייתה המומה, היא חשבה שזה הסוף של סת', היא באמת חשבה שזה יהיה היום בו רצף הניצחונות שלו ישבר.

"את יודעת… הוא כל פעם מזכיר לי מחדש למה פורט רוצה שהוא יהיה האלוף", אמר טראן לפתע.

"באמת? למה?", שאלה לונה בסקרנות.

"כי הוא מגניב בטירוף", החזיר לה עם חיוך של הנאה.

"אתה צודק, הוא באמת מגניב בטירוף".

= = = = =

אחרי הקרב של סת', הקרבות הפכו להיות אפילו יותר לוהטים, ממש כאילו סת' שם רף מסוים שגרם לכולם לנסות לעקוף אותו. הקרב של ריהאנה נגד סברינה היה חד צדדי כמו הרבה קרבות אחרים בסיבוב הראשון. ריהאנה הוציאה את הטיירניטאר שלה, שפשוט התעלמה מכל מה שהיה לסברינה להוציא נגדה. אחרי שריהאנה חיסלה את מר מיים שלה ואת ההיפנו שלה סברינה הוציאה את האלקזם שלה ופיתחה אותו התפתחות מגה. הפיצוץ הממוקד שלו בהחלט עשה הרבה נזק, אבל אז טיירניטאר של ריהאנה התחילה לשלוח פרצי אנרגיות אפלות לעבר כל המגרש, שפגעו קשות באלקזם. בסופו של דבר הוא נפל וריהאנה לקחה את הניצחון.

בקרב של טראנס נגד סרג' הקרב היה צמוד, ונגמר באלקטבייר של סרג' נגד צ'ריזארד של טרנס.

"אלקטבייר! מכת ברק!", "צ'ריזארד, להביור!", קראו שניהם והמתקפות השתגרו אחת לעבר השנייה.

הלהביור של צ'ריזארד פשוט חדר דרך החשמל ופגע באלקטבייר את המכה המנצחת.

בקרב של ארון ושל וויטני הבדלי הכוחות היו ברורים, עם האמבואר שלו ארון פשוט חיסל את הצוות של וויטני וגרם לוויטני לברוח לחדר שלה אחרי ההפסד בבכי, ארון הסתכל עליה במבט מבולבל ואז משך בכתפיו והסתובב חזרה לחדר ממנו הגיע.

כשכל הקרבות נגמרו, על המסך פורסמו כל ארבעת הקרבות הבאים:

טראן נגד טרנס

סת' נגד לאנס

לונה נגד ארון

סלין נגד ריהאנה

כלומר, אם סת' ואני ננצח בסיבוב הזה אנחנו נתמודד אחד מול השני.

"אלה הקרבות שלנו למחר, אנחנו מקווים שנהניתם בסיבוב הזה!", קרא הקריין כשכל האנשים הריעו והתחילו לצאת מהאיצטדיון לאט לאט.

"היי, סת'. חסר לך שלא תנצח בסיבוב הבא", קראתי אליו כשהוא נעמד.

"אל תדאג, הבטחה זאת הבטחה", אמר עם חיוך.

"ס…סת'", אמרה לפתע לונה בקול רועד לידי.

סת' הסתכל עליה במבט לא מוסבר והלך משם.

"מה קרה פה עכשיו?", שאלתי בחוסר הבנה, הם נראו מאוהבים עד השמיים אצלי בבית.

"במכון, סת' אמר שהוא לא יודע מה לבחור", נשמע קול וג'ייק, נער המכון של סת' התקדם לעברנו.

"הוא לא ידע אם לבחור בך, או לבחור בקרבות" אמר לעבר לונה, "ולפי מה שנראה בסוף… הוא בחר בקרבות", אמר בקול שנשמע טיפה… עצוב?

"אני… אני מבינה…", אמרה לונה במבט מושפל.

"אני מצטער לונה… זה לא מה שרציתי שיקרה", אמר והלך אחרי מנהיג המכון שלו.

"מה זאת אומרת 'בחר בקרבות'?", שאלתי בבלבול.

"זה אומר שסת' הבין כמה אידיוט הוא היה עד עכשיו ועשה את הבחירה הנכונה סוף כל סוף", אמרה לונה והספקתי לראות אותה מזילה דמעה כשהיא יצאה משם.

"צרות בגן עדן מה?", אמרה סלין ונעמדה לידי.

"לפעמים אני לא יודע מה יהיה הסוף של שני אלה…", אמרתי ונעמדתי מהכיסא.

"אולי זה לא סביר טראן, אבל… אני מצפה להתמודד מולך בגמר", אמרה לי סלין ויצאה במהירות.

זה באמת לא היה סביר אבל זאת מחשבה נחמדה.

אחרי שיצאתי אחד משליחי הליגה הוביל אותי לבית מלון מפואר שנבנה ליד רמת אינדיגו, שם שיכנו את כל מנהיגי המכון ועוד הרבה אנשים חשובים שבאו לצפות בקרבות. היה אפשר לראות שהטורניר רק עשה טוב לכולם, וכולם נראו נרגשים בגללו.

לפתע רד וגולד נכנסו למבנה והתחילו להתקדם לכיווני, "רד אומר שהוא נהנה לראות את הקרב שלך, הוא לא ראה מישהו משתמש באסטרטגיות כל כך יצירתיות כבר הרבה זמן", אמר גולד כשהגיעו אליי.

"אני רואה בזה מחמאה אדירה, תודה", אמרתי לכיוון רד שרק חייך אליי ואז הביט בגולד.

"רד ראה שאתה די מקורב למנהיג המכון סת', הוא שואל אם יש לך מושג מה הלך בקרב שם", שאל גולד בחוסר נוחות.

"זה… עניינים של הלב", החזרתי בחיוך מובך.

רד חשב לרגע ואז הנהן בראשו ונכנס לאחת המעליות, כנראה כדי לעלות לחדר שלו.

"איך אתה מצליח להבין אותו?", שאלתי את גולד שהביט בנקודה עלומה מאחוריי.

"זה סוד", אמר עם חיוך של מישהו שנהנה מבדיחה פרטית וגם הוא עלה באחת המעליות.

הובילו אותי גם לאחד החדרים בקומה העליונה במלון, זה בהחלט היה מקום מפואר.

"זה היה קרב טוב", נשמע קול ופורט יצא מאיזשהו מקום בחדר.

"פורט… תודה", מעניין מה פורט רוצה עכשיו?

"אני מקווה שלא שכחת… הם יכולים לתקוף בכל רגע", אמר פורט בקול מזהיר.

"לא, לא שכחתי", עניתי לו בלי היסוס.

"יופי, שמור על עצמך", אמר ויצא מהחדר.

אני נכנסתי להתקלח ולבשתי את הבגדים שהבאתי איתי, אני לא יכול שלא להתקלח במשך כל הזמן הזה. הסתכלתי על הפוקדורים של ששת הפוקימונים המקוריים שלי, מלטף כל כדור וכדור למעט אחד. מה יקרה אם… מה יקרה אם לא תהיה לי ברירה? אם אני אהיה עם הגב לקיר בין חיים למוות? האם אני באמת אצטרך להשתמש בו? האם אנחנו באמת נלחם אחד לצד השני פעם אחת נוספת? הייתי ממש מסוגל להרגיש אותו קורא לי, רוצה שאני אשתמש בו בקרבות ואחסל כל יריב ויריב שיעמוד מולי. הרגשתי את החיוך שלי מתרחב כשחשבתי על זה. רק להשתמש בו בקרב אחד… שום דבר רע לא יקרה אם אעשה את זה…

"לא!", אמרתי בקול רם ועזבתי את החגורה שלי במהירות.

נכנסתי למיטה, ולא הסרתי מבט מהכדור שלא נגעתי בו. ידעתי שאם אשתמש בו בקרב נגד טרנס אני אוכל לנצח בלי בעיה, אבל הסיכון הכרוך בזה היה גדול מדי, אני הבטחתי לעצמי שאשתמש בו רק כשבאמת לא תהיה לי ברירה. אם אני אצליח לנצח את טרנס מחר בלי להשתמש בו… זאת בדיוק תהיה התשובה לשאלה שלי, האם אני אוכל לנצח את רן וידו של הו-הו או לא, עם המחשבות האלה עצמתי את עיניי ונרדמתי.

בבוקר למחרת קמתי וירדתי ללובי, שם הובילו אותי לחדר האוכל, לארוחת בוקר.

"אני מקווה שאתה מוכן לקרב שלך, שותף לאימונים!", אמר ארון בקול רם ברגע שראה אותי.

"אני אעשה כמיטב יכולתי", החזרתי לי בחיוך, נזכר באימונים שעשינו יחד לפני הטורניר. הם היו מהנים, גם אם חד פעמיים.

"מי יודע, אולי אפילו זה יהיה אני ואתה בגמר", אמר וצחק בקולי קולות.

"אגב… תן לי לתת לך טיפ קטן, שותף לאימונים", אמר בלחש שלא חשבתי שהוא מסוגל להפיק, "טרנס תמיד בטוח בעצמו יותר מדי ואף פעם לא צופה מהלכים מורכבים מדי, מאחל לך בהצלחה", הוא טפח לי על הגב והלך לו לדרכו.

טוב, זה היה מוזר. חצי שעה לאחר מכן הייתי בחדר ההתכוננות, נושם עמוקות. הקרב נגד טרנס… הוא סוג אש ואני סוג עשב, לא שזה עומד לעצור אותי מלנסות לנצח. הפעם היה הרבה יותר קהל מהפעם הקודמת, כנראה ככל שנתקרב לקרב הגמר הקרבות יהיו יותר ויותר מרגשים. ראיתי את טרנס מולי ושנינו התקדמו למרכז הזירה.

"אתה יודע, במקומך הייתי פורש. אני סוג אש, אתה סוג עשב. הסיכויים שתנצח אותי מזעריים", אמר בקול נוטף ביטחון עצמי.

אני רק שתקתי והלכתי למיקום שלי בזירה.

"גבירותיי ורבותיי, הקרב הראשון של הסיבוב השני עומד להתחיל! ממש אפשר להרגיש את המתח באוויר! האם טרנס ינצל את יתרון הסוגים לטובתו? או שאולי טראן יפתיע את כולנו פעם נוספת בעזרת אסטרטגיה נועזת ומהלכים בלתי צפויים?" קרא הקריין והקהל השתולל, טרנס רק חייך חיוך שחצני, ארון צדק, הוא שחצן ברמה אחרת.

אני הוצאתי פוקימון בצבע חום עם כדור כותנה ענקית מחובר לגב שלו, ווימסיקוט, טרנס הוציא פיירור אימתני למראה.

"ווימסיקוט, יום שימשי!", קראתי כשווימסיקוט קפצה באוויר והשמש בשמיים התחילה לזהור בעוצמה.

טרנס הסתכל עליי כאילו אני מטומטם, "אתה באמת סתום לגמרי, מה? פיירור, להביור", קרא טרנס ופרץ להבות אדיר שהתחזק בגלל השמש אפילו יותר פגע בווימסיקוט ועילף אותה.

החזרתי אותה לפוקדור, "תודה לך, אני מבטיח לא לאכזב אותך", אמרתי והחזרתי את הפוקדור לחגורה.

'לוק, בשבילך אני מקווה שזה יעבוד', הרהרתי בראשי והוצאתי את הפוקימון הבא שלי.

= = = = =

לונה התעוררה באותו הבוקר מבולבלת.

'אני צריכה לדבר עם סת", חשבה לעצמה והתארגנה מהר.

היא ירדה ללובי וראתה את שאר מנהיגי המכון, אבל לא את סת'. לפתע דלתות המעלית נפתחו וסת' יצא משם. הוא נעצר כשהוא הביט בה במבט מרוכז ויצא מהבניין. לונה רצה אחריו אבל כשהיא יצאה היא כבר לא ראתה אותו. עכשיו היא ישבה בלובי המלון והסתכלה על המסך הגדול, שם שידרו את הקרב בין טרנס לטראן. הקרב שלה יהיה רק אחרי הקרב הבא, אז היה לה זמן.

היא התיישבה על הספה בלובי והסתכלה על איך שהקרב התחיל כשטראן אמר לווימסיקוט שלו להשתמש ביום שימשי, "הילד איבד את זה לגמרי?", אמרה בשקט לעצמה.

"אני די בטוח שלא", נשמע קול לידה וגבר שחור שיער, לבוש בחולצה מכופתרת שהשרוולים שלה מקופלים ומכנס אלגנטי התיישב לידה.

"ואתה מי?", שאלה בחוסר התעניינות מובהק.

"השם הוא לוק, אני חוקר פרטי", אמר והציג את עצמו.

היא כנראה הייתה מציעה לו לבוא ולחקור אותה לעומק, אבל זה היה לפני שהיא באמת הכירה את סת'.

"ומה גורם לך לחשוב שהוא לא איבד את זה?" שאלה והסתובבה לעבר המסך, שם ראו את טראן מוציא את וינאזור שלו.

"כי אני עבדתי איתו על הטכניקה הזאת, את כבר תראי", אמר בקול מסתורי והביט במסך.

"וינאזור, כוח אדמה!", קרא טראן ומה שהיה מוזר זה שהוא לא השתמש בהתפתחות המגה שלה.

"פיירור, תתחמק ואז תשתמש בלהביור!", קרא טרנס, פיירור התחמק מפרצי האדמה שנשלחו לעברו ושלח פרץ אש קטלנית לעבר וינאזור שהתחמק במהירות לא נתפסת מהמתקפה.

"מה?! ממתי וינאזור מהיר כל כך?", שאלה לונה בהפתעה והסתכלה על לוק שחייך חיוך שאומר שהוא ידע מההתחלה מה יקרה.

טרנס בעצמו נראה מבולבל.

"וינאזור, הצלפת כוח!", קרא טראן כשהוינאזור שלו שלח גפן וכרך אותה סביב הפיירור של טרנס, והתחיל לחבוט אותו בעוצמה באדמה. אחרי כמה מכות כאלה הוא זרק את פיירור חסר הכרה על האדמה.

"אז אתה רוצה מהירות? צא ארקניין!", צעק טרנס בעצבנות והארקניין שלו יצא בשאגה אדירה מהפוקדור.

"ארקניין, מתקפת הבזק!", קרא וארקניין תקף את וינאזור במהירות מדהימה כשהגוף שלו בוער בלהבות עוצמתיות.

"וינאזור, התפתחות מגה!", קרא טראן ווינאזור התחיל לזהור רגע לפני שארקניין פגע בו.

כשהאור נמוג ראו את וינאזור תופס את ארקניין עם הגפנים שלו כשארקניין נאבק להשתחרר.

"וינאזור, כוח אדמה!", קרא טראן ווינאזור השליך את ארקניין לאדמה ושיגר לעברו פרצי אדמה שהוציאו ממנו שאגת כאב.

"ארקניין, מהירות אקסטרים!", קרא טרנס והארקניין שלו זז במהירות ופגע בוינאזור, אבל נראה שהוא היה מוכן לזה.

"עכשיו וינאזור, תפוס אותו ותשתמש בפצצת רפש!", וינאזור שלח את הגפנים שלו עוד פעם ותפס את ארקניין ואז שחרר לעברו גל של רעל בצבע סגול שנשטף על גופו של ארקניין ואז הוא זרק אותו רחוק ממנו.

ארקניין נעמד לקרב וראו שהפרצוף שלו נהיה סגול מהרעל.

"ארקניין, מתקפת הבזק שוב!", הארקניין של טרנס זז במהירות ופגע בוינאזור שנכנס לעמדת התגוננות וספג את המכה כשארקניין נפל על הרצפה מהנזק שגרם לעצמו מהשימוש במתקפה ומהרעל.

"טוב, זאת באמת טכניקה מרשימה, להעלות את המהירות של וינאזור כשהוא בשמש. אבל עכשיו כשוינאזור בצורת המגה שלו, השמש לא מפריעה לו?", שאלה לונה בבלבול.

"חכי ותראי", ענה לוק בחיוך.

"אז ניצחת שני פוקימונים, אז מה? עכשיו כשהוינאזור שלך בצורת המגה שלו הוא הרבה פחות מהיר, אני קלטתי את הטריק העלוב שלך. תודה על השמש, אידיוט", אמר טרנס בקול שחצני בדיוק את מה שלונה אמרה והוציא צ'ריזארד.

"צ'ריזארד, התפתחות מגה!", קרא והצ'ריזארד שלו השתנה למגה צ'ריזארד Y.

אבל לא נראה שטראן דואג. להפך, היה נראה שהוא ממש קיווה שזה מה שיקרה.

"מה אתה מסתיר בשרוול שלך, טראן?", שאלה לונה בלחש.

"צ'ריזארד, פיצוץ אש!", צ'ריזארד שחרר פרץ להבות קטלני לעבר וינאזור, לא היה שום סיכוי שהוא יצליח להתחמק מזה או לשרוד את זה בשמש.

"עכשיו וינאזור! תתחמק!", קרא טראן כשלפתע הוינאזור שלו זהר רגע לפני שהאש כיסתה אותו לחלוטין.

המצלמה התמקדה על המיקום בו וינאזור היה כשהאש פגעה בו, אבל כשהיא התפזרה לא היה שם שום דבר.

"וינאזור, הצלפת כוח!", קרא טראן והוינאזור שלו היה במקום אחר בזירה, כשהוא כבר לא בצורת המגה שלו.

"מה?! אתה… הוצאת אותו ממצב המגה שלו?!", קרא טרנס בקול לא מאמין כשוינאזור שלח שתי גפנים וריתק את צ'ריזארד על האדמה בעוצמה.

"לא באמת חשבת שאני אשאיר בשבילך את השמש כשלא יוצא לי מזה כלום, נכון? וינאזור, צמח משתולל!", קרא טראן כשוינאזור שאג בעוצמה ושורשים ענקיים יצאו מהאדמה, מסתערים על צ'ריזארד במהירות.

צ'ריזארד ניסה לחמוק אבל היו יותר מדי מהם כשהשורשים לכדו אותו והצמידו אותו לאדמה בלי יכולת לזוז.

"עכשיו וינאזור, התפתחות מגה!", קרא טראן והוינאזור שלו עוד פעם זהר והשתנה.

"צ'ריזארד, תשרוף את השורשים האלה!", קרא טרנס כשקלט שהוא עומד להפסיד, אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

"וינאזור, כוח אדמה, תותח סולארי ופצצת רפש!", קרא טרנס כשוינאזור שיגר פרצי אדמה דרך האדמה, פרץ אנרגיה ירוקה דרך הפרח הענקי שלו וגל רעל בו זמנית – משהו שלונה אף פעם לא ראתה שום פוקימון עושה – לעבר צ'ריזארד שניסה להשתחרר מהשורשים שלכדו אותו.

ברגע שהם פגעו בצ'ריזארד נוצר פיצוץ וכשהכל התפזר שם, היה אפשר לראות את צ'ריזארד של טרנס מעולף ולא מסוגל להילחם.

"גבירותיי ורבותיי, זה ניצחון למנהיג המכון טראן!", קרא הקריין כשהקהל התחיל להריע, "איזה קרב יוצא מגדר הרגיל היה לנו כאן היום!", אמר כשראו את טרנס מסתובב בכעס לעבר הכניסה ממנה נכנס ואת טראן מרים אגרוף ניצחון ויוצא מהצד שלו.

= = = = =

"זה היה קרב טוב", אמר סת' ברגע שטראן חזר לחדר ההתכוננות.

"תודה…", החזיר לו טראן במין מבוכה מסוימת.

"אף אחד בחיים לא היה חושב על זה… להוציא את הפוקימון שלך מצורת המגה שלו כדי לקבל בחזרה יתרונות שאין לו כמגה… אני כבר לא יכול לחכות לקרב בינינו", אמר סת' והרגיש חיוך מצפה עולה על הפרצוף שלו.

"קודם אתה תצטרך לנצח את לאנס", החזיר לו טראן בחיוך.

"טוב, זה יצטרך לחכות קצת", אמר סת' והצביע על המסך בו ראו את עובדי הליגה עם פוקימונים מסוגי אדמה ועל חושי, עובדים על להחזיר את הזירה למצבה הקודם.

"מצטער על זה…" אמר טראן בצחוק מובך, "טוב, אני חושב שאני אלך ליציע", אמר טראן והתחיל ללכת לכיוון היציאה.

"אל תשכח להריע לי, אה?", קרא סת' והוציא ממנו צחוק.

"למי עוד אני יכול להריע אם לא לך?", צחק ויצא משם.

סת' נשם עמוק, הוא ראה את לונה הבוקר אבל הוא לא דיבר איתה, הוא ידבר איתה אחרי שכל הטורניר יגמר. היא צדקה, כרגע הוא צריך להתרכז בטורניר.

אחרי זמן קצר הזירה הייתה מוכנה, "מנהיג המכון סת', אתה מוכן?", שאל עובד הליגה שנכנס לחדר, סת' הנהן לאישור.

דקה לאחר מכן סת' התקדם בתוך הזירה כשלאנס מתקרב אליו מהצד השני.

"לאנס…", אמר סת' עם חיוך.

"אתה יודע סת', ומאז ומתמיד קינאתי בך ואולי גם קצת כעסתי עליך. כל כך הרבה כישרון בבן אדם אחד, והאדם הזה לא רוצה אהדה… זה צרם לי בהתחלה אבל למדתי לכבד את זה. אבל עכשיו… תסתכל כמה מעריצים יש לך", אמר והחווה בידו על הקהל שהריע, "אתה באמת… משהו מיוחד. וזה רק נותן לי סיבה גדולה יותר לנסות בכל הכוח כדי להביס אותך!", אמר לאנס בקול נחוש.

"אני לא מצפה לפחות!", החזיר סת' ושניהם הלכו למקום שלהם בזירה.

שניהם הוציאו את הפוקדורים שלהם והקרב התחיל.

= = = = =

הקרב בין סת' ללאנס זה קרב ששום מעריץ של קרבות פוקימונים יחמיץ. פורט אירגן ללוק כרטיס כניסה למושב האח"מים ככה שהוא יכול היה לראות את הקרב מהמושבים הכי טובים שהציעו. לאנס הוציא את אירודקטיל שלו כשסת' הוציא את קורבנייט שלו.

"אירודקטיל, ניב אש!", "קורבנייט, כנף מתכת!", שני הפוקימונים הסתערו אחד על השני, קורבנייט בכנפיים זוהרות ואירודקטיל בשיניים בוערות.

כשהם נפגשו זה היה מוצג יפייפה של יופי ועוצמה, שני יצורים כאלה חזקים נפגשים בקרב אדירים.

"קורבנייט, ציפור אמיצה!", קרא סת' והגוף של קורבנייט התחיל לזהור באנרגיה כחולה.

"אירודקטיל, מתקפת שמיים!", קרא לאנס ואירודקטיל התחיל לזהור בצבע זהוב. שני הפוקימונים הסתערו אחד לעבר השני, עולים גבוה לאוויר יותר ויותר. כל התנגשות ביניהם יותר הדף שהרגישו בכל רחבי האיצטדיון.

"אירודקטיל, להביור!", אירודקטיל התחיל לרדוף אחרי קורבנייט כשפרץ להבות יוצא מפיו, קורבנייט התחיל בתרגילי התחמקות באוויר כשאירוקטיל מתחיל להדביק את הפער ביניהם יותר ויותר.

"עכשיו קורבנייט, ראש ברזל!", קרא סת' וקורבנייט עשה חצי היפוך באוויר, נוחת על אירודקטיל מלמעלה בעוצמה.

קורבנייט המשיך לצלול במהירות עד ששני הפוקימונים פגעו בחבטה אדירה בזירה. אירודקטיל שכב חסר הכרה על הרצפה כשקורבנייט נעמד עם הגב לאדון שלו.

"לא ציפיתי לפחות ממך", אמר לאנס עם חיוך והחזיר את אירודקטיל לפוקדור שלו.

הפוקימון הבא שלו היה צ'ריזארד, "התפתחות מגה!", קרא לאנס וצ'ריזארד שלו השתנה למגה צ'ריזארד X.

"אתה לא משחק משחקים, מה?", שאל סת' עם חיוך של הנאה.

"אמרתי לך, אני אעשה הכל כדי להביס אותך", אמר לאנס בנחישות.

"אם ככה… הגיע הזמן שגם אני אהיה רציני!"

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. בכל מקרה פרק מדהים
    ובנושא אחר לא להרוס קשר רומנטי על קרבות
    ובנושא אחר אחלה קרבות
    ובנושא אחר איך לעזאזל אפשר להבין בן אדם רק מהנהונים ונגיעה בכובע
    בכל מקרה שוב אחלה פרק חוץ מהקטע הריגשי של סת'

  2. אוקיי, נחמד לראות שסת' הצליח לאזן בין שני החלקים של הדמות שלו. מה שכן…

    איזה מין בולשי ט זה להוציא פוקימון מצורת מגה, ועוד להחזיר אותו למגה שוב אחר כך?

  3. אתם מפספסים את העניין, סת' לא הקריב כלום שם. כל הפואנטה של הקרב שלו הייתה בשביל לגרום לו להבין שהוא יכול גם לאהוב את לונה וגם להישאר ה-OP שהוא בכבודו ובעצמו בלי להיות רכיכה עוד פעם.

  4. סת' ולונה עדיין מתנהגים כמו זוג מתבגרים שלמדו לאהוב רק מסרטים הוליוודיים. אני מהמר שהקרב האחרון בטורניר יהיה ביניהם (ושגם סלין תנצח בסיבוב הנוכחי).

  5. יש מצב שארון הוא הבוגד? מרגיש כאילו הוא מנסה להתחבר לטראן בכוח וגם מנסה לעזור לו לנצח את טראנס

  6. אבל בכללי ממש אהבתי את התיאורים של הקרבות ואת האסטרטגיה של טראן אבל להותיא פוקימון ממצב מגה? לא נראה לי זה אפשרי או חוקי….

  7. חייב לומר, אני אוהב את ההחלפה בין מגה לצורה רגילה, אכן טריק מעניין.

    לנושא אחר, סת סוף סוף חזר לעצמו…

    לנושא אחר אחר, אני מת על ארון!

    לנושא אחר יותר מהאחרים, אני רואה שמישהו כאן גם משתמש בנושאים האחרים!

  8. הייתי בטוח שהוא ישתמש בוואדר בול כשאמרו שיש לו עוד טריקים אבל המגה אבולושן חזרה בהחלט מעניין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *