סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון: כוכב כסוף – חלק 2: צ'רמנדר נגד ווידל / יובל

איוי וצ'רמנדר משכו במכנסו של אית'ן, כאילו שחיפשו עליו אוכל.

"איוי, צ'רמנדר," אמר אית'ן תוך כדי שהוא מתאפק להישאר סבלני, "עוד מעט אנחנו יוצאים מיער ורידיאן. כשנגיע לעיר ורידיאן, אני אקנה לכם גרגירי פאצ'ה."

איוי וצ'רמנדר היו מרוצים והמשיכו ללכת לצדו. "היי, אתה!" נשמע קול מבין העצים. אית'ן הניע את ראשו מצד לצד, מחפש את מקור הקול. "אני מאתגר אותך לקרב!" מבין העצים יצא מאמן עם כובע קש ורשת פרפרים.

"האתגר… התקבל?" ענה אית'ן. "סליחה, זה הקרב הראשון שלי, ואני לא כל-כך יודע איך זה פועל."

"אתה לא יודע לערוך קרב פוקימונים?" אמר המאמן בקול מלגלג. "תסרוק את הצ'רמנדר שלך או את האיוי הזוהר שלך עם הפוקידע. הפוקידע יסביר לך איזה מהלכים יש לו. כמובן שיש אפשרויות מתקדמות יותר, שבעזרתן אתה יכול לראות גם את הסטטים, אבל…"

אית'ן הרגיש שהמאמן דיבר בקול יותר ויותר מלגלג, אז הוא לקח כמה צעדים אחורה.

"בכל מקרה," המאמן המשיך את דבריו, "אתה בסך הכל צריך להגיד לפוקימון שלך באיזה מהלך להשתמש. עכשיו בוא נתחיל בקרב." המאמן זרק פוקדור לאוויר. "צא, ווידל!" הוא קרא.

הפוקדור נפתח, ומתוכו יצא זחל חום עם קוץ ענק בקצה הראש.

"אוקיי…" אית'ן אמר בקול מעט מוטרד, "צא, צ'רמנדר!" צ'רמנדר קפץ אל עבר ווידל. אית'ן סרק את צ'רמנדר בפוקידע.

צ'רמנדר
רמה: 7
סוג: אש
מין: זכר
מתקפות: גחלת, שריטה, נהמה.

"אוקיי, צ'רמנדר!" הוא קרא, "השתמש בגחלת!" צ'רמנדר פער את פיו לרווחה, וזרם של אש יצא מלועו. ווידל התפתל בתוך הלהבות, מנסה להדוף אותן כמה שיותר.

"ווידל, השתמש בעוקץ רעיל!" המאמן קרא. ווידל קפץ אל עבר צ'רמנדר ונעץ בו את העוקץ הגדול שעל ראשו. הוא טיפטף נוזל סגול לתוך העור של צ'רמנדר. צ'רמנדר קרא בייסורים, ואיוי הסתתר מאחורי הרגליים של אית'ן. העור של צ'רמנדר התחיל לבעבע בסגול.

"צ'רמנדר, חזור!" אית'ן קרא והושיט לעברו את הפוקדור, שעליו הייתה מדבקה של להבה כתומה. הוא לחץ על הכפתור.

צ'רמנדר הפך לאנרגיה אדומה, ואותה האנרגיה נשאבה אל תוך הפוקדור.

"צא, איוי!" קרא אית'ן. איוי קפץ מצדו.

"האיוי הזוהר שלך הוא ברמה גבוהה מדי בשבילי!" קרא המאמן, כאילו מבקש רחמים. "אתה משוגע, ולא רק בגלל העיניים שלך!"

העיניים של אית'ן היו נורא מיוחדות. העין השמאלית שלו הייתה סגולה, בעוד הימנית שלו הייתה ירוקה. אית'ן בהתחלה הרגיש שונה בגלל העיניים שלו, אבל אמר לעצמו שהוא מיוחד. הוא בסופו של דבר הבין ששתי עיניים בצבעים שונים זה לא חיסרון, אבל עדיין, כשמישהו משתמש בזה נגדו, זו נקודה רגישה.

"דבר ראשון," אמר אית'ן בקול מעט שבור, תוך כדי שגרונו שורף כתוצאה מכך שהוא עוצר את עצמו מלבכות, "האיוי שלי הוא לא זוהר, הוא מוטציה משילוב עם פוקימון אגדי, אחד שאתה כנראה בחיים לא תתפוס כי אתה מסוג האנשים שעומדים ביער ומחכים שאנשים יעברו כדי שהם יוכלו לתקוף אותם עם זחל ברמה 5."

המאמן התחיל להיפגע, אך הוא עדיין לא התנצל.

"דבר שני," אית'ן המשיך, "חבל שלך אין עיניים מיוחדות כאלה, כי כרגע אין בך שום דבר מיוחד. אתה סתם אדם רנדומלי עם זחל שמבלה את הזמן הפנוי שלו בעמידה ביער."

המאמן ניסה לדבר, אך שום מילה לא יצאה מפיו. אית'ן דמע מעט, וניגב את הדמעות המעטות שזלגו מעיניו הססגוניות. "איוי," הוא אמר, "השתמש במתקפה מהירה." הילה לבנה הקיפה את איוי, והוא רץ לעבר ווידל במהירות שיא. הוא נגח בו והעיף אותו מספר מטרים מהיכן שהוא היה.

"ווידל, חזור." אמר המאמן. "צא, פיקאצ'ו!" הוא קרא והשליך פוקדור לאוויר. מתוך הכדור יצא עכבר צהבהב וחמוד, אבל אית'ן כבר לא היה שם כדי לראות את זה. הוא המשיך לעיר ורידיאן כשהמאמן כבר לא שם לב.

אחרי הליכה ארוכה ביער, יצא יצור ורדרד עם קרן מתוך השיחים. אית'ן סרק אותו עם הפוקידע.

נידורן
רמה: 6
סוג: רעל
מין: נקבה
מתקפות: נהמה, שריטה

זה מאוד נדיר למצוא נידורן ביער ורידיאן, מכיוון שזהו אינו מקום המחייה הטבעי שלהם, אז סביר להניח שנידורן שחי בדרך 2 איבד את דרכו או ננטש.

"צא, איוי!" קרא אית'ן. איוי קפץ לעבר נידורן.

"אל תחליש אותה יותר מדי, איוי!" קרא אית'ן, "אני רוצה לתפוס אותה!"

אית'ן שרט אותה הכי בעדינות שאפשר, כדי לא לפגוע בה. הפרשי הרמות ביניהם גרמו לכך ששריטה עדינה זו השאירה חתך עמוק אצל נידורן.

אית'ן שלף פוקדור מהתיק. הוא לחץ על הכפתור וכיוון לעבר נידורן, וזרק אותו עליה.

הכדור נפתח ונידורן נהפכה לאנרגיה אדומה. היא נשאבה פנימה, והכדור נסגר ונחת על הקרקע.

הכדור רטט שלושה פעמים, והכפתור רטט כסימן להצלחה.

אית'ן חייך בסיפוק והכניס את הפוקדור לתיק. הוא יצא מהיער והגיע לעיר ורידיאן.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. אחלה פרק לסיפור טוב!
    אני חושב שאתה צריך להאריך את הפרקים,כי זה קצר…

  2. אנונימי-אני עיוור צבעים. כל הזמן הזה חשבתי שנידורן נקבה היא ורודה וזכר הוא סגול. כל החיים שלי הם שקרררררר
    שניר-כל יום שישי.
    בכל מקרה, מה אתם חושבים שיהיה הפוקימון הבא שאית'ן יתפוס?

  3. נראה סיפור שמעניין לעקוב אחריו.
    כתבת שהפרק עלול לשעמם, אבל אני אהבתי אותו מאוד. הוא מתאר דיי במדויק את התחושה של מאמן פוקימונים בעולם המשחקים, שנלחם בלוכדי-חרקים שאין להם משהו טוב יותר לעשות חוץ מלארוב לו בצד הדרך, ובסופו של דבר היה בורח מהם אם יש לו הזדמנות.
    אני מאוד ממליץ לך לעשות מחקר בסיסי בנושאים שאתה יודע שאתה לא מבין בהם. למשל, אם אתה עיוור צבעים, לברר מה צבע הפוקימונים שאתה מתאר. זה מאוד חוסך אי-הבנות מיותרות, וסופרים שכותבים על נושאים רציניים (כמו רפואה) לפעמים אפילו שוכרים אנשי מקצוע מיוחדים מהתחום.

    מחכה להמשך =]

  4. בהתחלה גם לא הייתי בטוח בקשר לצבע של ווידל. הוא נראה לי ירוק, אבל לא בדיוק, אז בדקתי. אבל בקשר לנידורן ואודיש… הם נראו לי ורודים וסגולים מההתחלה. אני ידעתי שאני צריך לבדוק כי אני ראיתי אותם בדיוק בצבעים האלה, אבל ווידל לא נראה לי לגמרי ירוק.

  5. סיפור טוב מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. חחח מעולה! כמו שכתבו קודם, זה נותן את ההרגשה של החיים האמתיים, כשלאנשים באמת נמאס מהמאנמנים המעצבנים שלא מוכנים לתת לך לעבור בשקט… מה שהיה לי מוזר כאן, זה שאית'ן מדבר מול אנשים אחרים על דברים סודיים/חשובים/מוזרים, בלי להתחשב בעובדה שגם הם אנשים… והם עלולים לגלות את הסוד/דבר בעל חשיבות/דבר מוזר. אתה כותב קצת מנקודת מבט של מישהו שמשחק במשחקים; עובר דרך החיים בלי להתחשב באף אחד חוץ מאלה שעושים משהו מעניין (לדוגמה, מדברים אליך במשחק, או זוממים תכניות מרושעות לידך…). אתה צריך לשים לב לאנשים האלה, כי כל אחד מהם הוא בן אדם בסיפור, אז להפוך אותם לחסרי חסיבות נהיה קצת בעייתי… (איך אית'ן יכול לדעת שלתופס החרקים הזה אין הסטוריה עם צוות רוקט לצורך העניין)?… תמשיך ככה! כמו שאתה רואה, מאוד מפרגנים פה באתר…(:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *