סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

המשפט של אש קטצ'אם!

בצער רב וביגון קודר, אתר מפלצות כיס מתבאס להציג את משפטו של אש קטצ'אם.

התובע: צ'רלס גודשואו, יושב ראש ועדת התחרות של הליגה.
הנתבע: אש קטצ'אם, מאמן פוקימונים מהעיר פאלט.

כתב האישום:

רקע: אש קטצ'אם הוא מאמן פוקימונים בן 10 מהעיר פאלט, בן חסותו של פרופסור סמואל אוק, יש לו את הפוקימון פיקאצ'ו בתור פוקימון התחלתי, יש לו 25 שנות ניסיון באימון פוקימונים והוא בעל 3 תארים משניים: אלוף ליגת תפוז, אלוף באטל פרינטיר ואלוף ליגת אלולה.

התביעה: לאחר שנים של בחינה דקדקנית, הסתכלות בפרטים ושתיית קפה שחור טהור ללא סוכר וללא חלב, הגיעה התביעה למסקנה שאש קטצ'אם חיבל במספר רב של פעמים בסיכוייו להיות פוקימון מאסטר, תוך כדי שהוא מעמיד את הליגות השונות של פוקימון ללעג ופוגע במוניטין שלהן כמוסד יוקרתי.

עדים: לפני בית המשפט יובאו עדים רבים, חלקם באו במגע ישיר עם הנאשם, כמו: ברוק, מיסטי, פרופסור אוק ואחרים, וחלקם באו במגע עם הפוקימונים שלו. עדותם היא הכרחית להצגת אופיו של אש קטצ'אם.

המושבעים: בית המשפט החליט לערוך את ההליך הזה בדלתיים פתוחות, משמע שכל הציבור יוכל להיות שותף להעמדת הדין הזו. כבוד השופטת חשבה שיהיה נכון אם המושבעים במשפט זה יהיו הגולשים של אתר מפלצות כיס.

ההגנה: לרשות אש קטצ'אם עומדת הזכות להגן על עצמו, אך הוא בחר לעצמו עורך דין שייצג אותו והוא פרופסור סמואל אוק. בית המשפט ייקח בחשבון הערות ושאלות של מושבעים שעשויים להאיר ולהעיר את מצבו של הנאשם.

גזר הדין הרצוי:

שלילת רשיונו של אש קטצ'אם כמאמן פוקימונים.

סילוקו מטורניר אליפות העולם שמתרחש בימים אלה.

שחרור כל הפוקימונים שלו לטבע.

קנס על סך 250,000 פוקידולרים.

שנת מאסר אחת, עד גיל 11, אם אי פעם יגיע לגיל הזה.

= בית המשפט יעבור לדום בזמן שכבוד השופטת נכנסת =

= בית המשפט יישב =

גודשואו: "את אש קטצ'אם כולנו הכרנו אי שם בשנת 1997, ומכיוון שזהו משפט שסוקר את הקריירה שלו כמאמן פוקימונים, מן הראוי שנתחיל מההתחלה. את חלק זה של המשפט אני מעוניין להקדיש לעונה הראשונה של פוקימון. על מנת לא להאריך בדברים ולא לשעמם את המושבעים, בחרתי 10 נקודות שלדעתי הן קריטיות בהתנהלות של אש קטצ'אם במהלך עונתו הראשונה כמאמן פוקימונים. במהלך המשפט אקרא לעדים שונים ומשונים ואגבה מהם עדויות. כולי תקווה שתאזינו לאותם אנשים ותבינו בדיוק כמוני שאש קטצ'אם הוא אשם, אש קטצ'אם הוא פושע, אש קטצ'אם הוא כפוי טובה, מנוול ומניאק".

השופטת: "אפשר להתחיל?"

= התביעה קוראת לעדה הראשונה שלה =

סברינה, מנהיגת מכון ספרון.

גודשואו: "את יכולה בבקשה להציג את עצמך לבית המשפט, לשופטת ולחבר המושבעים?"

סברינה: "קוראים לי סברינה, אני מנהיגת מכון שמתמחה בסוג על חושי, בעיר ספרון שבמחוז קנטו".

גודשואו: "ואת יכולה לספר לנו קצת על הקרב שהיה לך עם הנאשם?"

סברינה: "בפעם הראשונה פיקאצ'ו שלו הפסיד לאברה שלי לאחר שזה התפתח לקדברה. בפעם השנייה הוא הביא נגדי האנטר שנעלם בשנייה שהקרב התחיל ושאר הפוקימונים שלו פחדו להילחם נגדי. בפעם השלישית הוא שוב ניסה להשתמש בהאנטר שלא היה מוכן להילחם, והוציא את פיקאצ'ו במקומו, זה הצחיק אותי".

גודשואו: "כלומר, מה שאת אומרת פה זה שאש קטצ'אם הפסיד לך 3 פעמים?"

סברינה: "כן".

גודשואו: "אוקי, ושאלה אחרת – איך נכנסים לליגה של אינדיגו?"

סברינה: "משיגים 8 תגים".

גודשואו: "אבל אם אש מעולם לא ניצח אותך, ואת אחת המאמנות שהוא צריך לנצח כדי לקבל תג, איך הוא נכנס לליגה?"

סברינה: "נתתי לו תג במתנה".

גודשואו: "למה?"

סברינה: "הוא הצחיק אותי".

גודשואו: "הוא הצחיק אותך. אני מבין. אז לפי ההיגיון הזה, גם אדיר מילר, שלום אסייג וישראל קטורזה צריכים לקבל תג, נכון? גם הם מצחיקים. אולי גם להם מגיע התואר "פוקימון מאסטר", מה את אומרת?"

סברינה: "אני לא יודעת מי אלה".

גודשואו: "התחרות נועדה לבחון את המאמנים, לקחת את הטובים ביותר ולהעמיד אותם למבחן האולטימטיבי של כוח, סיבולת ונחישות, ואת פשוט חילקת לו תג במתנה. וכפי שאציג עוד רגע, את לא היחידה שעשתה את זה, מסתבר שבסך הכל חמישה מנהיגי מכון פשוט חילקו לאש קטצ'אם תג במתנה. כלומר שהוא הרוויח רק שלושה. אומנם אני משוכנע שאש הוא בחור נפלא, יש לו ריח גוף של צמר גפן מתוק ואישיות כובשת, אבל העובדות האלה לא משנות את המצב – הוא לא באמת הרוויח את מקומו בליגת אינדיגו".

השופטת: "יש לך עוד שאלות לעדה שלנו?"

גודשואו: "כן, את גארי אוק את מכירה, נכון?"

סברינה: "כן".

גודשואו: "הוא גם קיבל תג במתנה?"

סברינה: "לא".

גודשואו: "אז?"

סברינה: "הוא ניצח אותי בקרב באופן הוגן".

גודשואו: "וידוע לך כמה תגים הוא הרוויח בסופו של דבר".

סברינה: "כן, זה פורסם בעיתונים, בטלוויזיה ובכל מקום, היו לו 10 תגים כשהוא נכנס לליגה".

גודשואו: "עשרה תגים! ואת כולם הוא הרוויח! מישהו פה מקבל יחס מועדף, הא?"

= המשך יבוא =

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. כן אני לגמרי חושב שורש לא מגיע להיות מאסטר פוקימון לפי העונות הראשונות, אחר כך זה לא משתפר, ולא משתפר עוד קצת ואז משתפר

  2. למרות שזה מאוד מצחיק ומשעשע, יש פה כמה קטעים שמציקים לי…
    1. גודשואו הוא התובע, לא עורך הדין מטעם התביעה. עבור בן אדם ממעמדו להגיע לבית המשפט ללא עורך דין זאת טעות. יש כזה משפט "לאדם שמייצג את עצמו בבית משפט יש אידיוט בתור לקוח.".
    2. להיות "כפוי טובה, מנוול ומנייאק" אלה לא האשמות קבילות בבית המשפט, מעבר לעובדה שזה ביזיון בית המשפט. להגיד דברים כאלה לרוב גורר אזהרה ולאחריה קנס או אפילו הוצאה מבית המשפט.
    3. מאחר ואש לא שיחד אותה אלא קיבל במתנה, העדות של סברינה לא ממש מרשימה אותי. אם כבר, זה מראה יותר שלמר גודשואו אין שליטה על העובדים תחתיו, כמובן שאין לו רישום ושההיררכיה בארגון שהוא מנהל כמעט לא קיימת.
    בגדול, זה מאוד מצחיק והקונספט מעולה, אבל אם אני הייתי השופט הייתי ממליץ למר גודשואו להביא עורך דין לפני שהתביעה עפה מהחלון.

    1. חבל שאי אפשר לתבוע מישהו על היותו כפוי טובה, מנוול ומניאק. הייתי תובע כל כך הרבה אנשים על היותם כפויי טובה, מנוולים ומניאקים.

  3. התנגדות כבוד השופטת! התשאול לא רלוונטי למשפט. אין כאן בכדי לענות על השאלה האם מרשי פגע בסיכוייו לנצח בכוונה תחילה.

  4. תזכירו לי בבקשה מי עומד כאן למשפט: האדון קאצ'ם או העלמה סברינה? לפי עדותה של האחרונה, שבחרה מרצונה והסכמתה החופשיים לתת לנתבע תג שבבירור לא הגיע לו, שלא באשמתו כמובן, יש לשקול את שלילת מעמדה לאלתר כמנהיגת מכון רשמי של ליגת הפוקימונים.
    מצ"ב עדויות תומכות המראות כי העדה ניצלה שלא ביושר את מעמדה לכלוא מאמנות ומאמנים שהפסידו לה בקרב בבית בובות – עונש אכזרי ולא מידתי בעליל.

    באשר לנתבע, האדון מר אש קאצ'ם, הנני מאמין כי יש מקום לשקול את שלילת תואר אליפותו בליגת קאנטו – אילו הייתה כזו. מכיוון שהנתבע לא זכה בליגה זו ואף התביעה לא טוענת כך, אני מוצא את עדותה של העלמה סברינה בלתי רלוונטית למקרה.

    1. כמו כן, נזכיר כי התג של סברינה הנו בצורה עגולה ובצבע זהב, ואין תג כזה בין עשרת התגים עמם נכנס לליגה האדון מר גארי אוק. זהו עוד שקר שאני מוצא בעדותה של העלמה סברינה כדי להוסיף חטא על פשע.

    2. אבל מיסטר קאטצ'אם בכל זאת נכנס בלי לנצח חמישה מכונים ולכן הוא מלכתחילה לא אמור להשתתף במיוחד כשהוא נכשל ואמר שזה פוקדור/וולטורב/אחקטרוד ולא ג'יגליפאף במבט מלמעלה אז בקיצור מיסטר קאטצ'אם צריך להיות פסול בכל מקרה והייתי פוסל אותו גם מהליגות האחרות עקב הרמאות הזאת בכל מקרה רק בגלל שוחד של סמל הפוקימון והיותו דמות ראשית הוא נשאר ולכן אני טוען שצריך להוציא אותו מכל הליגות עקב שוחד מרמה והפרת אמונים.

      1. כאמור, טענות ומענות על חלוקת תגים שלא ביושר יש להפנות אל מנהיגי המכון, ולא אל הנתבע, אשר נכנס לליגה עם שמונה תגים אשר ניתנו לו ברצון ללא כפיה או מרמה מצדו. באשר למבחן המדובר, אני מוצא את שאלת הצללית לכאורה של "ג'יגליפאף במבט מלמעלה" לא הוגנת ואף מטופשת בעליל.

        1. דבר ראשון אז אפילו לא היה צריך לקבל פוקימון התחלתי
          דבר שני מיסטי לא יביא לו את זה מרצון אלה באבטחה שקרית שיקנה לה את האופניים הסבר לה
          דבר שלישי אש כל הזמן מתעלם מה יתרונות וחסרונות ושם להגיד פוקימון חשמל נגד פוקימון אבן
          יכול להיות שהיא סתם מאמין בפוקימונים שלו
          עושה עושה את זה בכוונה

          1. עוד משהו ששכחתי להגיד בונה עם מאי אש נצח את מכונה חשמל לא בקוגן
            וחוץ מזה הוא בן 10 כבר 25 שנה

          2. לא! סופרים לפי יפן! הוא בן שמונה עשרה! ביפן אין עונות! רק סאגות!

  5. כל הרעיון מטורף (מצחיק בטירוף) נא לשמור על רצינות במהלך המשפט וכמובן רק דברים רלוונטים לנידון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *