סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

המשפט של אש קטצ'אם – חלק 6 – הכרעת הגולשים (המושבעים) / איידן סוייר

בפרקים הקודמים של אופרת הסבון ששיגעה את המדינה:

בצער רב וביגון קודר, אתר מפלצות כיס מתבאס להציג את משפטו של אש קטצ'אם.

התובע: צ'רלס גודשואו, יושב ראש ועדת התחרות של הליגה.
הנתבע: אש קטצ'אם, מאמן פוקימונים מהעיר פאלט.

כתב האישום:

רקע: אש קטצ'אם הוא מאמן פוקימונים בן 10 מהעיר פאלט, בן חסותו של פרופסור סמואל אוק, יש לו את הפוקימון פיקאצ'ו בתור פוקימון התחלתי, יש לו 25 שנות ניסיון באימון פוקימונים והוא בעל 4 תארים: אלוף ליגת תפוז, אלוף באטל פרונטיר, אלוף ליגת אלולה ואלוף האלופים של ליגת פוקימון העולמית!

התביעה: לאחר שנים של בחינה דקדקנית, הסתכלות בפרטים הקטנים וניסיון להתניע תהליכי שלום במזרח התיכון החדש, הגיעה התביעה למסקנה שאש קטצ'אם חיבל במספר רב של פעמים בסיכוייו להיות פוקימון מאסטר, תוך כדי שהוא מעמיד את הליגות השונות של פוקימון ללעג ופוגע במוניטין שלהן כמוסד יוקרתי.

עדים: לפני בית המשפט יובאו עדים רבים, חלקם באו במגע ישיר עם הנאשם, כמו: ברוק, מיסטי, פרופסור אוק ואחרים, וחלקם באו במגע עם הפוקימונים שלו. עדותם היא הכרחית להצגת אופיו של אש קטצ'אם.

המושבעים: בית המשפט החליט לערוך את ההליך הזה בדלתיים פתוחות, משמע שכל הציבור יוכל להיות שותף להעמדת הדין הזו. כבוד השופטת חשבה שיהיה נכון אם המושבעים במשפט זה יהיו הגולשים של אתר מפלצות כיס.

ההגנה: לרשות אש קטצ'אם עומדת הזכות להגן על עצמו, אך הוא בחר לעצמו עורך דין שייצג אותו והוא פרופסור סמואל אוק. מאוחר יותר מיסטי לקחה את העניינים לידיים שלה והיא כעת מייצגת אותו. בית המשפט ייקח בחשבון הערות ושאלות של מושבעים שעשויים להאיר ולהעיר את מצבו של הנאשם.

גזר הדין הרצוי:

שלילת רשיונו של אש קטצ'אם כמאמן פוקימונים.

ביטול התואר שלו כאלוף העולם.

שחרור כל הפוקימונים שלו לטבע.

קנס על סך 250,000 פוקידולרים.

שנת מאסר אחת, עד גיל 11, אם אי פעם יגיע לגיל הזה.

= בית המשפט יעבור לדום בזמן שכבוד השופטת נכנסת =

= בית המשפט יישב =

= ההגנה קוראת לעד האחרון שלה =

גודשואו: "סוף סוף נשמע מה יש לנאשם לומר להגנתו".

מיסטי: "מר קטצ'אם לא יעלה היום על דוכן העדים".

גודשואו: "מה?!"

השופטת: "את בטוחה?"

מיסטי: "כן, כבודה, מפני שלא חשוב אם הוא אשם או לא, כולנו יודעים שאם מרשי יפתח את הפה, הוא בטוח יחבל בסיכוייו לזכות במשפט".

גודשואו: "אני מבקש לרשום את זה בפרוטוקול!"

מיסטי: "אין לי בעיה. פטפטנות היא לא פשע, אחרת אתה היית הולך מכאן יחד עם צוות רוקט".

גודשואו מאדים: "אחרי המשפט הזה, המכון שלך הולך להיות הבא בתור…"

מיסטי: "עבירת איומים, לעומת זאת, היא בהחלט פשע. את זה אני מבקשת לרשום בפרוטוקול".

השופטת: "תפסיקו מייד! הנתבע לא חייב להעיד במשפט. אנא זמני את העד שלך, סניגורית, כולנו רוצים כבר לסיים את הפארסה הזאת וללכת הביתה".

מיסטי: "בהחלט, כבוד השופטת. ההגנה קוראת לפוקימון האגדי מיוטו".

בהבזק אור שחור מתעתק מיוטו אל תוך אולם בית המשפט.

גודשואו: "אני מתנגד! ממתי פוקימונים יכולים להעיד?"

מיוטו נועץ בגודשואו מבט זוהר בסגול: "יש לך בעיה?"

גודשואו נרתע: "כמובן שלא… זה לא אישי, פשוט החוק…"

השופטת: "סדר בבית המשפט! אדון מיוטו, אתה בבית משפט, אתה לא יכול לאיים על אנשים! ומר גודשואו, פוקימונים אמנם לא נוטים להעיד בגלל חוסר היכולת שלהם לדבר, אבל נראה שכרגע פרט זה אינו רלוונטי".

מיסטי: "תודה, כבוד השופטת. מיוטו, הצג את עצמך בבקשה לבית המשפט".

מיוטו: "אני מיוטו, הפוקימון החזק ביותר בעולם, וגם מאמן הפוקימונים החזק ביותר. אני שולט על צבא פוקימונים משובטים ומשופרים כמוני, ולא אוהב כשלא עוזבים אותנו במנוחה ומפריעים לנו לעסוק בשלנו, במיוחד עבור שטויות של בני-אדם".

מיסטי: "כמובן. תודה לך שפינית לנו זמן, אך תוכל להסביר מדוע הסכמת בכל זאת לבוא לכאן ולהעיד?"

מיוטו: "אם יש אדם שראוי לעזרה שלי, זהו אש קטצ'אם. הוא הוכיח לי שלא כל בני האדם רוצים ברעתנו, הפוקימונים, והיה מוכן אף להקריב את חייו כדי להגן על הפוקימונים שלו ושל אחרים".

מיסטי: "ומה היה קורה לולא היה עושה את זה?"

מיוטו: "הייתי משמיד את האנושות, יחד עם הפוקימונים הנרצעים שהסכימו לקבל את מרותה".

גודשואו: "אם כבר מדברים על עבירות איומים…"

מיוטו: "אמרת משהו?"

גודשואו: "כלום. כלומר, זה לא בסמכותי, אבל הודית עכשיו בניסיון לבצע פשע חמור מאוד, ואני בסך הכל תהיתי אם מישהו כאן מתכוון לעשות משהו בנדון".

מיוטו: "אני אשמח לראות אתכם מנסים!"

מיסטי: "אף אחד לא ינסה כלום! אני חוששת שידידי המלומד שוכח לפעמים שגם הוא נמצא כעת בבית משפט וכפוף לחוקים".

מיוטו: "אבל לפעמים אתם ממש מתעקשים להוכיח לי שהייתי צריך…"

מיסטי: "בוא נתמקד בבקשה. תוכל לתאר מה בדיוק עשה מרשי כדי לשכנע אותך לא להשמיד את האנושות?"

מיוטו: "ראשית, אף אחד מלבדו – כולל אותך, סניגורית – לא ניסה להגן על הפוקימונים שלו כשחטפתי אותם, אבל הוא סיכן את חייו כדי לשחרר את כולם. שנית, הוא התייצב בין שתי מתקפות קטלניות וחטף את שתיהן, ואף הפך כתוצאה מכך לאבן לזמן קצר, כדי לעצור קרב שהיה מתיש עד מוות את הפוקימונים המשתתפים בו. אסור גם לשכוח את הקשר האמיץ בינו לבין הפיקאצ'ו שלו, שבראשית הטלתי בו ספק, אבל הבנתי שהם חולקים את אותם הערכים כשהיה היחיד שלא הסכים להילחם".

מיסטי: "ועל כך, בעצם, כל הנוכחים באולם בית המשפט חייבים למר קטצ'אם את חייהם?"

מיוטו: "בהחלט אפשר לומר שכן".

מיסטי: "תודה לך, אנא זיכרו את זה. ההגנה סיימה".

גודשואו קם ממקומו: "לפני שאתחיל בחקירה הנגדית, אני רוצה להפנות שאלה אלייך, כבוד השופטת: נניח שנקלעתי לשוד בנק, והצלחתי במו ידי לנטרל את השודדים ולחלץ בשלום את בני הערובה. האם מותר לי להסתלק עם הכסף?"

השופטת: "כמובן שלא".

גודשואו: "ולכן אציין כי ההקרבה של הנאשם, מוערכת ככל שתהיה, אינה מתירה לו לעשות ככל העולה על רוחו ואינה הופכת את פשעיו לבלתי רלוונטיים".

מיוטו: "הערה זו חושפת את היותך היצור הבזוי ביותר על פני היקום הזה – בן אדם".

גודשואו: "אולי, אבל אני לא עומד כאן למשפט".

מיוטו: "אפשר לסדר לך משהו אם אתה כל כך מתעקש".

גודשואו פותח את הפה להגיב, נזכר מה מיוטו עלול לעשות לו, וסוגר אותו עד שמצליח לחזור לנושא.

גודשואו: "בכל מקרה, מר מיוטו, צפיתי בסרט על הסיפור שלך. האם היית אומר שההתרחשויות בו תואמות למציאות?"

מיוטו: "המצויר כן, החדש הממוחשב פחות".

גודשואו: "באמת? דווקא זה שפיקאצ'ו מחשמל גולם? טוב, נניח, אז בוא ספר לי מה בעצם הוביל להיכרותך הראשונית עם הנאשם".

מיוטו: "אחרי שצפיתי בו מנצח בקרב פוקימונים, הוא הוזמן לאחוזתי באי שלי. בדרך לשם יצרתי סופה, ורק קומץ מאמנים נבחרים הצליחו לשרוד אותה. אש קטצ'אם ובני לווייתו היו ביניהם".

גודשואו: "ולמה רצית בכלל שיגיעו לאי שלך?"

מיוטו: "בחנתי אם היכולות שלהם, שהוכיחו את עצמם בקרבות פוקימונים רגילים, משתווים לשלי".

גודשואו: "ואם היו מנצחים אותך? זה מה שהיה משכנע אותך לא להשמיד את העולם?"

מיוטו: "כמובן שכן. אבל הייתי מבין מי האויב שלי, ומתכונן טוב יותר".

גודשואו: "האם אני טועה בכך שבאותה עת כבר היה לך ניסיון רב בקרבות פוקימונים?"

מיוטו: "רק תחת פיקודו של מאמן ובשריון של בני-אדם. הייתי צריך לבחון את כוחותיי כשלעצמם".

גודשואו: "ומדוע בחרת לבחון אותם מול ששה ילדים? מדוע לא הזמנת אנשי ממשל, מאמני עילית, או אפילו את השוטרת ג'ני שנכחה במקום?"

מיוטו: "ששת הילדים האלה הם היחידים שהיה להם מספיק אומץ להתגבר על הסופה שלי, שלא לומר מספיק מוכנות לסכן את הפוקימונים שלהם לשם כך".

גודשואו: "משמע שהם הפגינו טיפשות".

מיוטו: "אש קטצ'אם הגיע לאי עם סקווירטל, שני חבריו עם סטאריו, ושניים אחרים אפילו הרחיקו לכת והגיעו עם וויזינג. לא הקשיתי עליהם עד כדי כך, למרות מה שאמרה החזאית שלכם. הייתם צריכים להבין שהיא אומרת מה שאני רוצה שהיא תגיד כשהיא התחילה משום מקום לספר את הסיפור על דמעות פוקימונים".

השופטת: "גם אני ראיתי את הסרט, וכל זה באמת מסביר כמה דברים לא הגיוניים, אבל אני לא רואה את הקשר למקרה שלנו".

גודשואו: "הקשר ברור מאוד, כבוד השופטת, ואני רוצה לחזור להתחלה, לסיבה שבגללה החליט מר מיוטו מלכתחילה להשמיד את האנושות. מדוע רצית לעשות את זה בכלל?"

מיוטו: "בני האדם ראו בי לא יותר מעבד, מכונת מלחמה עבורם, וכך גם בשאר בני מיני. בטיפשותכם, לא ניסיתם אפילו להסתיר זאת, למרות שידעתם שאני עולה עליכם בהרבה בכוחי ובתבונתי".

גודשואו: "והנאשם הוכיח לך שלא כל בני האדם הם כאלה?"

מיוטו: "כמו שכבר אמרתי".

גודשואו: "ציינת שהיה לו סקווירטל. לפיכך, הוא היה בתחילת מסע הפוקימונים שלו".

מיוטו: "ייתכן".

גודשואו: "ומאז הוא נלחם בעוד שבע ליגות רשמיות, בתחרויות נוספות כגון ליגת תפוז וחזית הקרב, ואינספור קרבות נוספים בדרך. נראה לך שהוא באמת למד שפוקימונים לא נועדו להילחם?"

כעבור רגע של שקט, מיוטו פושט את ידיו לצדדים ומתחיל לרחף כשעיניו זוהרות. שולחנות ודוכנים נסחפים באוויר וכל הנוכחים מנסים לתפוס מחסה, עד שההרס שוכך כעבור מספר שניות. מי שמעז להרים את ראשו רואה את גודשואו אוחז בידיו כדור-מאסטר.

גודשואו: "איזה מזל שלליגת הפוקימונים יש קשרים עם סילף".

השופטת מסדרת את משקפיה השבורים: "הייתי מעריכה את זה אם היית אומר לנו מלכתחילה שאתה מתכוון להרגיז אותו".

גודשואו: "כבוד השופטת, לפני שאת באה אליי בטענות, אני מבקש להזכיר שההגנה היא זו שזימנה את העד הרצחני הזה, ולפניו זימנה שני פושעים!"

מיסטי: "והעדה הראשונה של התביעה נהגה להפוך אנשים לבובות כעונש על הפסד בקרב מכון חוקי לכאורה. זה איפשהו באמצע בין העדים שלי, הייתי אומרת".

השופטת: "יהיה לכם מספיק זמן לתבוע אחד את השני אחרי שנסיים כאן. למזלנו זה יקרה בקרוב מאוד. שמענו את כל העדויות שהובאו בפני בית המשפט, וכעת המושבעים מתבקשים לפרוש לדיונים ולהכריע סוף סוף: אש קטצ'אם – אשם או זכאי?"

= = = = =

חבר מושבעים, גולשים וקוראים נכבדים. קראתם את המשפט, חזיתם בדברים והייתם חלק מהמעשה האצילי שהוא משפט פלילי. כעת הכוח עובר לידיים שלכם. אנא חשבו היטב איפה הנאמנות שלכם עומדת, לאיזה צד אתם נוטים להאמין ומה דעתכם על מה שהתרחש. ובסופו של דבר, אתם מתבקשים לרשום לנו כאן באיזור התגובות מה גזר הדין שלכם: האם אש קטצ'אם חף מפשע? או אולי גודשואו צדק לאורך כל הדרך, אש קטצ'אם אשם ועליו לעמוד בגזר הדין הרצוי? דרך צלחה!

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. לפי כל העדויות במשפט אשר מעידות על כך שמנהיגי המכון השונים נתנו לו את התגים בגלל עזרתו שכללה קרבות פוקימונים ובגלל שבליגות אחרונות הוא למד את הטעות שלו כמו שבקלוס הוא ניצח את כל ה8 בצורה הוגנת וגם באלולה ניצח את 4 הקהונות בצורה של המבחנים והקרבות ואף כך שהוא לא מפתח את הפוקימונים שלו זה לא עושה צחוק מהליגה כי לא רשום בחוקים הרשמיים של הליגה שאסור שיהיה בשישייה שלך פוקימונים לא מפותחים ולכן אני מוצא את אש קטצ'אם מאמן הפוקימונים בן ה10 מהעיר פאלט, בן חסותו של פרופסור סמואל אוק חף מפשע

  2. המשפט הזה היה מבזה לחלוטין. אש קטצ'אם עבר אתגרים אינספור שמרבית המאמנים לא יחוו אפילו פעם אחת בחייהם. הוא התמודד נגד פוקימונים אגדיים, עם מסעות בזמן ובין ממדים ואפילו עם ארכיאוס עצמו. כל ניסיון לשפוט אותו לפי סטנדרטים של מאמנים רגילים הוא פשוט בושה וחרפה. לא רק שאש חף מפשע, אלא שצ'רלס גודשואו והליגה צריכים להישפט על ניסיון הוצאת הדיבה הנאלח הזה.

  3. כפי שאמרתי כמה וכמה פעמים במהלך המשפט – גודשואו סילף את העובדות והתעלם מפרטים קריטיים בלי הפסקה, כך שרוב טענותיו היו חסרות בסיס ביותר. וכמובן, הטיעון האחרון שלו נגד מיוטו גם היה חסר בסיס, מהסיבה הפשוטה שמיוטו לא התנגד לכך שפוקימונים נלחמים, אלא לכך שיש בני אדם שרואים בפוקימונים לא יותר מכלי מלחמה במקום יצורים תבוניים עם מחשבות ורגשות משלהם. ואם יש מאמן אשר מראה כמה הוא מעריך פוקימונים ורואה אותם כחברים, הרי זהו אש קטצ'אם – האחד שהצליח להשיג צורה ייחודית של גרנינג'ה, מהלך-זי ייחודי של פיקאצו ורמה חדשה של שליטה בהילה של לוקריו בזכות הקשר שלו עם פוקימונים אלו, ואף מאמין כי המשמעות של "להיות פוקימון מאסטר" היא להתיידד עם כל הפוקימונים. אש קטצ'אם זכאי, ובנושא אחר גודשואו צריך לשחרר את מיוטו שכן בכך שהוא מחזיק בו בכדור הוא מותיר קבוצה גדולה של פוקימונים חסרי ישע שהפוקימון האגדי הגן עליהם חסרי הגנה. ואם הוא יסרב… ובכן, מי זה שמוכיח את הטענות של מיוטו עכשיו?

  4. קודם כל, איזה מגניב להכניס את מיוטו למשפט. לא חשבתי על זה בכלל. שאפו!

    שנית ואולי אצא קצת מלכת הלבבות כאן, אבל הייתי רוצה שיתלו את המנוול, יקחו לו את הרישיון, יפשיטו אותו מהתארים שלו, יקחו לו את הפוקימונים ויזרקו אותו למעגל העבודה.

  5. ממש אהבתי את מיוטו לא ראיתי את זה בכלל.

    אני אגיד ככה, לקחת לאש את כל התארים זה לא חוקי כיוון שבכל שאר הליגות הוא ניצח לפי החוק. לגבי ליגת קנטו זה באמת היה עלוב ברמות ומגיע לו על זה עונש וגם לכל המאמני מכון. אבל חוץ מליגת קנטו אין שום טענה מספיק חזקה שתאשר למחוק את כל מה שעבר בזכות עצמו.

    אני חושב שצריך לתת לאש עונש חמור יותר על זה שהוא משתמש בסלביי להישאר בן 10 ולא לגדול ועל ידי כך לדרוס ילדים קטנים בדרך לניצחון בליגה שלכאורה הוא עדיין ילד.

    ולתת לו את אליפות סינו כי הוא היה עם פוקימונים מעולים וכדי שלא ינצח הם נתנו למישהו עם אגדיים להשתתף שזאת הרמאות הכי גדולה.

  6. כשקראתי את המשפט הזה הייתי בעיקר בעד שגודשאו יוציא מהמאסטר בול שלו דיאוקסיס וילחם במיוטו בקרב ענקים שישמיד את העולם. אש קאטצ'ם משתמש בימבה של צ'יטים כדי שכל אגדי אפשרי יופיע מולו ואל כן הוא אשם

    1. כל אגדי אפשרי הופיע מולו… ואיך זה עזר לו, בדיוק? חלק ניכר מהם כמעט הרגו אותו, היחיד שתפס היה מלטאן, והוא לא באמת הרוויח משהו מלפגוש 99% מהם.

      1. זה כמו שודד בנק כושל היו לא כל הזדמנויות הכי מטורפות אם הכי הרבה מזל והוא נכשל בכמעט כולן בטימטום

  7. אש לא שבר שום חוק לפי עולם הפוקימון וההשאמה ממש מטופשת אני קובע חד משמעית שאש קאטצ'ם לא אשם ולגדושו מגיע שנת מאסר על ניסיון הורדת אלוף הליגה העולמית מסיבה שקרית

    1. אש חף מפשע אם כבר הליגה של קנטו צריכה להישפט בעצמה מנהיג המכון של וריליון הוא ג׳ובני לעזאזל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *