סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עצות לרוכשי אומגה רובי ואלפא ספיר!

שלום רב,

האם יוקר המחייה לא מאפשר לכם לקנות את המשחקים החדשים? ההורים מפחדים להקליד את מספר האשראי שלהם באינטרנט? לא יודעים מה צריך לעשות לפני רכישה של המשחקים החדשים? ובכן, לנו יש את כל התשובות עבור רוכשי המשחקים "פוקימון אומגה רובי" ו"פוקימון אלפא ספיר". רק נציין שמתן העצות פה נעשה על בסיס ניסיון אישי ואין הוא גורף לכל הסיטואציות האפשריות.

1. מאיפה קונים וכמה זה עולה?

אז במידה ואתם חיים בישראל, ובמרכז המסחרי הקרוב לביתכם קיימת חנות משחקים, אתם בטח כבר יודעים שהיא יקרה. יקרה מאוד. הסיבה לכך היא משום שכל מוצר שמגיע מחו"ל – מופעל עליו מכס ישראלי. זה למה מכוניות זרות הן יקרות יותר, זה למה כשאתם מעוניינים להוציא סחורה לחו"ל – זה על גבול הבלתי אפשרי וכיוצא בזה. יש דרך לעקוף את זה. ניתן כיום לרכוש את המשחקים של נינטנדו און ליין. כלומר, ברשת האינטרנט. זה זול יותר, אין על זה מכס, ולא תצטרכו לחכות לדואר שיספק לכם את הסחורה. קוראים לזה E-Shop והאפליקציה הזו נמצאת בכל קונסולה עדכנית. היא מורידה את המשחק ישירות לקונסולה שלכם מבלי אפילו להתאמץ.

השוואת מחירים קטנה מספרת את כל הסיפור:

חנות מדיה גיים
(ישראל)
גיים סטיישן
(ישראל)
אינג'ויסטיק
(ישראל)
VGS
(ישראל)
E-SHOP
(אינטרנט)
מחיר משחק 300 ש"ח 290 ש"ח 250 ש"ח 250 ש"ח $40

בהנחה שאנחנו לא בדיוק יודעים מה שער הדולר נכון להיום, נחשב את המחיר של E-SHOP לפי השער של 4 ש"ח לדולר. 40 כפול 4 שווה 160 ש"ח.

2. איך קונים בצורה בטוחה באינטרנט?

אוקי, אז הוכחתי שהמחיר באינטרנט הוא הזול ביותר. עכשיו ניגע בדבר אחר: הפחד הגדול ביותר שלי, של ההורים שלי ושל חבריי הטובים הוא להקליד את מספר האשראי ברשת. גם לעניין הזה מצאנו דרך עוקפת. לא הרבה אנשים יודעים על זה, אבל דואר ישראל מספק כיום כרטיס ויזה נטען. הוא לא מחובר לחשבון הבנק שלכם, אי אפשר להיכנס איתו למינוס, ובמידה והוא הולך לאיבוד או נגנב, אין למוצאיו שום אפשרות לעשות בו שימוש חוזר. זה למה הוא כל כך נהדר בכל מה שקשור לרכישת פריטים באינטרנט. הדרך להנפיק כרטיס כזה היא להגיע לסניף הדואר הקרוב לביתכם, לשלם 40 ש"ח על הנפקתו, לטעון אותו במינימום 50$ ו-וואלה! אתם יכולים להקליד את פרטי הויזה הנטענת בE-SHOP מבלי לחשוש. אני הורדתי שני משחקים בצורה הזו ואני ממליץ לכולם לעשות כמוני.

3. מה צריך לעשות טרם קניית המשחקים?

רוב השחקנים שמעוניינים לרכוש את המשחקים החדשים כבר אוחזים בגרסה כזו או אחרת של "פוקימון XY". העצה שלי היא לרכוש "פוקימון בנק". האפליקציה הזו מאפשרת לשחקנים להעביר פוקימונים מהמשחקים "פוקימון X" ו"פוקימון Y" אל תוך הבנק, ואז ביום רכישת המשחקים החדשים, תהיה להם אפשרות להכנס לחשבון הבנק שלהם מהמשחקים "אומגה רובי" ו"אלפא ספיר" ולהוריד את הפוקימונים האהובים שלהם מהמשחקים הישנים. זו אפליקציה ממש נוחה לשימוש. בתחילת דרכה היא אפילו חילקה את הפוקימון האגדי סלבי למשתמשים בה. והדבר הכי טוב זה שהיא עולה 5$ בשנה. זה 20 שקל, בחישוב שער של 4 ש"ח לדולר. זה ממש מומלץ.

אם כן, הורים יקרים, שחקנים ואוהדי פוקימון, כיום קיבלתם מספר עצות בנוגע לרכישת המשחקים החדשים. אני מקווה שהן עזרו לכם. ובמידה ויש לכם שאלות בנוגע לדברים שהעליתי כאן, אתם מוזמנים לשרשר את התגובות ואת השאלות שלכם באיזור התגובות. אין צורך להירשם לאתר, להקליד שם אמיתי או אפילו כתובת מייל כדי להגיב אצלינו באתר. פשוט מקלידים את מה שעל ליבכם ותוך זמן קצר, תקבלו את התשובות הטובות ביותר שאני וצוות האתר יכולים להנפיק עבורכם. תודה.

פוסטים קשורים

22 תגובות

  1. יש לי שאלה אבל אני לא רוצה להישמע מטומטם אבל בכל זאת…..
    איך משחקים, לאיזה קונסולה זה מתאים? אני יודע סוני לא עושים משחקי פוקימון איזה עוד קונסולות יש חוץ מזה?

  2. האמת הרבה חנויות גיימינג מביאות מוקדם יותר את המשחק ולא אכפת לי לשלם יותר בשביל המשחק יותר מוקדם אבל אם הם לא יקבלו אותו יותר מוקדם אני אאלץ להוריד מהאישופ חחח

  3. עמית – רק נינטנדו מתעסקת עם משחקי פוקימון.
    יש לה נכון להיום 4 קונסולות שיכולות להיות לך לעזר: 3DS, 3DSXL, 2DS, THE NEW 3DS.

  4. הכי טוב לקנות מחול אני מזמינה גרסאות אמריקאיות לא קניתי בארץ אלה הזמנתי וזה די מומלץ לזמין למשל האתר הכי פופולרי שמזמינה ממנו הרבה זה אייבי אבל יש עוד וזה זול יותר לקנות למרות שכול קונסולה חייבת משחקים מאותו מקום.
    אבל תמיד אפשר לקנות כאפליקציה ולא כפיזי אין ממש משהו משנה בזה אלה עם כן אתם משתמשים בפאור ודברים כאלה שחייבים פיזי.

  5. דרך הגב לא מצליחים לקנות מחנות אפליקציות פשוט תקנו קוד הקוד יגיע לכם למייל וזה נותן לכם כסף שאיתו תוכלו לקנות משחקים יש כול מיני קודים עם מחירים שונים אבל תלוי עם זה משתלם קוד עולה יותר ממחיר שאתה מקבל נגיד קונה 200$ יעלה הרבה יותר ..

  6. אין לי זמן לקנות את אלפא ספיר, בגלל שאין לי כסף.
    אני מקנא במי שקנה את המשחק.

  7. מישהו יודע מה המחירים בקונסולות eua? אני חושב שזה 45 יורו (יקר בערך כמו בארץ)
    תודה על העזרה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *