סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חייקו – חוזרים לפעילות מלאה וחשיפת שני פוקימונים!

שלום לכולם, זהו יהודה, יוצר חייקו!
מזמן לא הייתי פה, ואני שמח לראות שהקהילה לא רק שורדת, אלא גם מתרחבת וממשיכה להתעניין בתחומי היצירה והמשחק של המותג האהוב על כולנו.

אני בסדר, תודה לכל המתעניינים. הלימודים בבר אילן משעממים במיוחד ולכן חזרתי. אני לא יכול להבטיח שזה תמידי, אבל הפרויקט קרץ לי כבר הרבה זמן, ציירתי כמה פייקים מחדש, אבל לא אהבתי איך שהם נראו ועכשיו אני כאן עם ה2 היחידים שהתחברו לי.

וכדי לחגוג את החזרה שלי אני אעשה את זה מעניין ואינטראקטיבי. שני הפייקים הם לא של פייק ראשוני וההתפתחות שלו, אלא שני פייקים שונים אחד מהשני, שלכל אחד מהם יש התפתחות אחת. הבחירה האינטראקטיבית היא שאתם תבחרו את הפייק שאתם רוצים לראות ולשמוע על ההתפתחות שלו.

קחו בחשבון שאת ההתפתחות של הפייק השני אני אפרסם בשלבים מאוד מאוחרים.  אז אני שמח לשוב, מקווה שתהנו.

– – – – –

פייק מספר 130: קובי/Cuby

קובי הוא פוקימון שנראה כמו אסטרונאוט קטן: יש לו חליפה קשיחה, קסדת זכוכית קריסטל מבריקה, וחיוך מתוק שמתחבא מאחוריה. השאלה הגדולה בנוגע אליו היא האם החליפה שלו היא הגוף, או שבפנים מסתתר לו הגוף האמיתי שלו?

על כל פנים, זהו פוקימון על חושי, ואף פעם לא ניתן לראות אותו מחוץ לחליפה שלו. ולמען האמת, מדענים במחוז חייקו מעריכים שהחליפה היא חלק מהגוף שלו, מכיוון ששתי הקוביות שנשלפות מגופו חושפות שקעים נקיים, מה שמעיד שזוהי קונפיגרציה מותאמת שבלעדיה כנראה ימות.

שתי הקוביות הם נשק יעיל בו הוא שולט באמצעות כוח המחשבה. המתקפה המיוחדת של קובי היא קוביית הפלאש. בעת שימוש במתקפה, קובי משתמש ביכולות הטלקינטיות שלו כדי לחבר בין הקוביות ולסובב אותן במהירות גבוהה. הזוהר הכחול מתגבר וכשהוא מגיע ללבן, היריב מתעוור ומאבד את הכיוון למספר שניות. ככל שקובי עושה יותר שימוש במתקפה הזאת, כך מספר השניות גדל. קובי מפותח במיוחד יכול להמם את היריב ל40 שניות. ההימום גורם ליריב לאבד כל רמז למציאות בה הוא נמצא. הוא לא יזכור במי הוא נלחם, איפה הוא נמצא או מי נמצא מסביבו, מה שמשאיר אותו פגיע להתקפה נוספת מכל סוג.

פוקימון מסוג זה אינו מהחלל החיצון, אלא הוא יותר סוג של צמח.  על זרועותיו ורגליו יש פסים שחורים שסופגים מימן וחנקן מהאוויר, והופכים אותו לאוויר נשימה לפוקימון הזה. דבר זה יעיל מכיוון שתופעה זו עוזרת לו גם לנשום בסביבה נטולת חמצן, משהו שלא כולם יכולים לעשות.

קובי מתפתח באמצעות מנגנון פנימי של החליפה שלו שיכול להיות מופעל תחת שתי נסיבות: א. תחת אימון נרחב בתחום הלוחמה באזורים שמאמצים את החליפה. כלומר, אם קובי יילחם הרבה מתחת למים, אטמוספירה גבוהה או מקומות עם חמצן דליל במיוחד, החליפה תגיב לניסיון הנצבר ותשנה את המטבוליזם הפנימי של עצמה, דבר שיחייב את הפוקימון שבתוכה להשתנות איתה ולהתפתח. ב. בטיסות לחלל התגלה שריד שמכונה בשפתנו "טבעת שבתאי": זוהי למעשה סוג של "אבן פיתוח" והיא מיובאת לכדור הארץ מהחלל, ונמכרת במחיר גבוה. הוא צריך שתי טבעות על מנת להתפתח.

– – – – –

פייק מספר 104: הולוגריזר/Hologrizer

HOLO G (בקיצור) הוא יצור מתכתי קטן ותמהוני, דבר אשר חושף את הסוג הראשון שלו, מתכת. מלבד זה, מדובר בפוקימון סייבר.  הפוקימון הזה יעיל, כי הוא מסוגל להתחבר לאינטרנט, הוא מסוגל להוריד וללמוד מתקפות חדשות, ועקב היותו פוקימון ויראטואלי, הוא מתאים את עצמו למגוון רחב של סוגי מתקפות. ההתחברות מאפשרת לו יצירת קשר עם מקומות שונים בעיר הקרובה, כמו: מרכז פוקימונים, תחנת משטרה, מכונים רשמיים של הליגה, ולמעשה הוא כמו אנטנה או רשת מקוונת.

נשמע כאילו מדובר בפוקימון שימויש במיוחד, אבל מאמן אשר ינסה להשתמש בהולוגריזר כאפליקציה מבלי לאמן אותו, יגלה המון באגים – הוא יציג מפות שונות, הוא יחייג לטלפונים לא טובים, הוא יוריד מתקפות לא נכונות, או אפילו גרוע יותר, וירוסים שיגרמו לו לשכוח מתקפות קיימות ויפגעו בכשירות שלו.

המומחיות של הולוגריזר היא יצירת הולוגרמות. האפשרות ליצור תמונה של כל דבר שהוא קולט בזיכרון יכולה להיות מאוד יעילה כדי להפחיד, לבלבל, להסיח או להקשות על היריב מנטלית בזמן קרב. אך עשו לפוקימון הזה טובה, ותרחיקו אותו מאש, על חושי, וסייבר אחרים – אלו הם החולשות שלו.

המתקפה המיוחדת של הולוגריזר היא טריפל גייז – היא יוצרת הולוגרמה בשטח כדי לגבור על אויב מבחינת השגת זמן ויתרון. מה שהיא עושה זה להחדיר הולוגרמה ישירות למוחו של היריב! מה שגורם לו לחשוב שלרגע הוא נמצא, עושה, וחש את הדברים שההולוגרמה המוקרנת משדרת! כלומר, במידה והולוגריזר משדר ליריב שהוא מוקף בחרקים רבים, היריב עשוי לתקוף את החרקים שהוא מדמיין ובכך לעייף את עצמו בקרב! כוח זה שמור רק להולוגריזר. אפילו להתפתחות שלו אין אותה.

הולוגריזר מתפתח באחת מתוך שני שיטות: א. פריט מעוצב ומתכונן שנקרא "טבעת מתכת" שלמעשה מעוצב מחיבור של 3 "טבעות שבתאי". על מנת להתפתח, הוא צריך שלוש טבעות כאלו, אחת מסביב לכל עדשה. ב.  אחת מטכניקות האימון של הולוגריזר היא מיקוד, או פוקוס של ההולוגרמה. לאחר אימונים רבים, מתרחשת תופעה ובה הזום משתגע.  הרבה מאמנים מפחדים וחושבים שמדובר בתקלה או וירוס, אבל למעשה מדובר בהתפתחות שלו.

– – – – –

ולסיכומו של עניין:

פוקימון מספר 130: קובי (Cuby) / סוג: על חושי / התקפה מיוחדת: קוביית פלאש / התפתחות: 2 "טבעות שבתאי" שכל אחת מורכבת על מסילות הקוביות הפנימית בחליפה של קובי, או, אימון בסביבות קרב ללא חמצן בכמות שמאפשרת נשימה של בני אדם.

פוקימון מספר 104: הולוגריזר (Hologrizer ) / סוג: מתכת וסייבר / התקפה מיוחדת: טריפל גייז / התפתחות: 3 "טבעות מתכת" מורכבות על כל אחת מהעדשות שלו, או, אימון יכולת המיקוד של מיקוד ההולוגרמות עד למצב שעדשת החוטם מתארכת לאחור ויוצרת עדשה גדולה במיוחד.

אשמח אם תגיבו על הפוקימונים שחשפתי בפניכם ואשמח עוד יותר אם תבחרו אחד מתוך השניים על מנת שנמשיך וניצור את הפרויקט הזה.
שתהיה שבת שלום לכולם והנאה מרובה 🙂

יהודה, יוצר חייקו!

פוסטים קשורים

28 תגובות

  1. איזה כיף שחזרת חיכיתי הרבה זמן שתחזור !!! :)))))
    אהבתי את זה שעשית אותם מתפתחים עם טבעות במיוחד טבעת השבתאי של קובי

  2. אהבתי מאוד את הפרויקט
    אני בוחר בהולוגריזר מכיוון שהוא מאוד מקורי ויש לו פוטנציאל גדול בתור פוקימון שנלחם

    יש לי שאלות
    באיזה תוכנה אתה מכין את הפוקימונים?
    כמה זמן לוקח לך ליצור פוקימון?
    להתפתחות של הולוגריזר יהיה גם חיבור לאינטרנט?

  3. לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל לפני נסטיצירה, לפני הפוקידע הישראלי ולפני תערוכות הציורים, היה פה את פרויקט חייקו וכעת הוא חוזר לפעילות מלאה.

    בזמנו זה היה אמור להיות משחק תפקידים, אבל זה לא יצא לפועל. בכל מקרה, דיברתי עם יהודה ויש הרבה דרכים שבהם אפשר לפתח את הרעיון הזה לדברים חדשים. זו ההזדמנות שלכם להציע את הרעיונות שלכם – מה הייתם רוצים שיצא מחייקו?

  4. וואו!
    אם הבנתי נכון, סוג סייבר הוא סוג שהופיע עכשיו לראשונה. נכון?
    הרעיון מאוד נחמד. פחד של ייצרני TM's מהורדות פיראטיות. גאוני.
    גם אהבתי את האסטרונאוט החמוד. באמת מעניין אותי למה הם יתפתחו.

  5. אהבתי פרייקט מעניין האבתי מאוד את שני הפוקימונים והייתי בוחר ב CUBY קובי כהפוקימון שלי פשוט אני חובב גדול של פוקימונים שהם על חושי וכדומה

  6. MonsterSpacey

    1. מצייר בעיפרון הצללה, סורק, מעביר קווי מתאר בצייר, מבודד אותם באילוסטרטור, ואז צובע ומשלב עם העיפרון בפוטושופ..

    2. כל הפוקימונים כבר מוכנים, עכשיו זה רק לצייר אותם מחדש ולצבוע (ולכתוב תיאור)

    3. בשביל לגלות- תבחר לראות את הולוגריזר..

  7. וואו, חשבתי שהיטמן הוריד את הפרוייקט מהאתר.
    אז מה החולשות והחוזקות של סוג סייבר? איך מגדירים אותו?

  8. קוווווווווווווול סופסוף חזרת!!!!!!
    הייתי רוצה לדעת על ההתפתחויות של קובי , הוא נראה מאד מגניב וההתפתחות שלו בטח מאד אינטיליגנטית וחכמה אבל גם חזקה!

  9. יהודה אני צריך לדבר איתך בפרטי במקום כלשהו
    אז.. יש לי משתמש בפורום ליגת הפוקימונים- disco גם בליגת הפוקימונים יש לי משתמש- המלך3
    וזה הג'ימיל שלי- davidbenamy@gmail.com

  10. יש חזרת! שאות נעימה באתר! אהבתי את קובי וארצה לראות את התפתחותיו.

  11. לא הייתי פה כשהפרוייקט הזה היה, אבל פעם ראיתי בתוך "יצירה" שכתוב חייקו והסתכלתי על חלק מהרשומות שהיו שם… אני מאוד שמח שעכשיו זה ממשיך כשאני פה!
    ואני בוחר בקובי כי גם אני אוהב פוקימונים חמודים וגם על חושיים!!! (למרות שגם מתכת ולפי מה שהבנתי על סייבר אני גם אוהב את הסוג סייבר…)

  12. זאת בחירה ממש קשה…
    אני מעדיף לראות את HOLO G בגלל החיבור שלו למחשב ובגלל הסוג סייבר

  13. יהודה תסביר על סוג סייבר מה החולשות מה החסינויות מה החסינויות 100% וכ'ו

  14. הלוגייזר-תחליף למחשב
    כן במחשב אפשר למצוא הורדות פיראטיות של TMים וHMים אפשר להתקשר במחשב (סקייפ וכ'ו)
    הדבר היחיד שרוצים מהלוגייזר זה להיות הפוקימון שלו
    המלצה לעניים:תתפסו את הולוגייזר ככה יהיה לכם תחליף למחשב 😀

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *