סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חייקו – אוסף מחודש של פייקים!

כן, כן, אני יודע שחשבתם ששכחתי, אבל לא! זה פשוט סתם קשה לתפוס את הפייקים הקטנים בפוזה שבאמת רציתי ואז לעשות הצללות וכו'… אבל הרגע המיוחל כאן, ואנחנו עם עוד אוסף מחודש של פייקים! אך לפני כן, אני אתייחס למה שנכתב על ידיכם באשכול הקודם. שמחתי לראות שהתגובות קפצו מ6 באשכול הראשון ל18 באשכול השני! מי יודע, אולי באשכול הזה יהיו 46 תגובות 😉

– – – – –

התשובות שלי

scizor-x – זה יכול להיות שבפוקידע רשום משהו שאולי עידכנתי קצת אחרי, אולי הלך לאיבוד במערכת, או שהחלטתי לשנות ברגע האחרון. החידושים שאני עושה הם לא רק קוסמטיים אלא גם מבחינת נתונים, אם אני רואה לנכון.

היטמן – הפייקים שלי חזקים יותר 🙂

קאי בלה – אבני החן הם משהו חלק מהגוף של הפוקימון וככה התחלתי עם העניין. ממש כמו שלפוקימון פרסיאן יש אבן חן תקועה בראש, ככה גם לי היה מאוד טבעי להוסיף אלמנט חיצוני כלשהו שייחד את הפייקים האלו.

אלעד – הסתכלתי על הפייקים שלך ואתה מאוד מוכשר. יש לך סגנון מאוד ייחודי, אומנם שונה משלי, אבל יפה לא פחות, אם לא יותר. אם יהיו לך הערות או הארות בעתיד על הפייקים שלי, אשמח אם תמשיך להגיב.

חוץ מזה, תודה לכל מי שהחמיא, ובגלל זה העבודה הבאה שלי כן תהיה על פייק התחלתי והתפתחויותיו 🙂

– – – – –

פוקימון מספר 140 – סוויר!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/03/140.%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A2.png

סוויר הוא פוקימון חרק בצורת זחל, אך גופו מורכב משלושה כדורים שמכילים בתוכם אנרגיה חשמלית שבעזרתה הוא משתמש על מנת להאיר את גופו בשלושה צבעים שונים. צבעים שמטרתם היא לתקשר עם שאר בני מינו. יש כאלה שאומרים שבעקבות פוקימון זה, הומצא הרמזור והקונספט שלו. התקשורת מתבצעת משני אילוצים: הראשון הוא שאין לפוקימון זה פה, והשני הוא שהרבה יותר קל וטבעי לו להאיר באחד הצבעים מאשר לתקשר עם שאר בני מינו במילים. הקונספט הוא פשוט: הצבע האדום מעיד על עצירה, משנה זהירות או סכנה, הצבע הצהוב מעיד על ציפייה, המתנה או צורך בסבלנות והירוק כמובן מעיד על כוונה לביצוע פעילות.

הפוקימון ניזון מעשבים ועלים שנפלו מעצים, כמו גם צמחים וכדומה, אותם הוא מעכל בעזרת ה"זחל" (השרשרת) שמקיפה את אמצע גופו ופועלת גם על מנת לעכל ולגרוס את האוכל. השרשרת במרכז גופו היא פריט מרכזי שמונע ממש כמו דינאמו: העלים והאוכל מזינים את השרשרת וזה מקבלת בזכות זה אנרגיה. ככל שהפוקימון נע יותר, ככה נאגרת יותר אנרגיה חשמלית וככה גם מהירות התנועה שלו וכוח ההתקפות שלו עולה.

אנרגיה זו מאפשרת לו לבצע את המתקפה המיוחדת שלו – "שרשרת ברקים". כאשר סוויר צובר הרבה מאוד אנרגיה, השרשרת שבמרכז גופו זוהרת, מתחילה להסתובב מאוד מהר ובמקום להניע את סוויר, היא מפיקה גל של ברקים שפוגע אחד אחרי השני בשטח שנמצא מולו, כך שההתקפה לא ממש מדויקת או בעלת מטרה, אם כי יש לה את הפוטנציאל לפגוע בכמה יריבים בו זמנית.

סוויר מתפתח כאשר הוא צובר בתוכו מספיק אנרגיה עד לרמה שהוא לא מסוגל להכיל אותה יותר. מה שאומר שכנראה בשביל שסוויר יתפתח, הוא יהיה חייב להמנע מההתקפה המיוחדת שלו. דילמה קשה לחלק מהמאמנים, אבל זה העיקרון.

– – – – –

פוקימון מספר 141 – ויירדר!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/03/141.%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A8%D7%93%D7%A8-%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A2.png

כאשר סוויר מתפתח, הוא מגדל לעצמו פה, הגוף האחד מתפצל לשלוש, והראש גדל. שלושת הכדורים נהפכים לרגליים שאומנם נותנות לו יציבות וחוסר תלות באנרגיה על מנת לזוז, אבל הוא מאבד מיכולת התזוזה המהירה שלו והוא נהפך למאוד מסורבל. אך למרות זאת, יכולת זו מוחלפת ביכולת ניתור ואחיזה ברמה גבוהה במיוחד. השרשראות שמחזיקות את רגליו קובעות כמה כוח יש לאותה רגל. השרשראות אומנם לא מסתובבות על מנת להניע אותו, אך יש להן תפקיד חשוב בעיכולל מזון ובהענקת אנרגיה לגוף. יכולת התאורה שלו עדיין קיימת, אך הפעם זו ניתנת לשימוש גם למטרות תכליתיות יותר, כמו: להמם את היריב, שיתוק של טרף, סנוור של טורפים וכל שימוש מקורי או אחר שתוכלו לחשוב עליו בזמן קרב.

המתקפה המיוחדת של ויירדר נקראת "מעטפת משתקת" – והיא יכולה לבוא לידי ביטוי רק כאשר הפוקימון הזה משיג אחיזה חזקה ויציבה על אויביו. מהרגע שויירדר מזנק על היריב, הוא משחרר קורים בין שלושת רגליו שעוטפים את היריב, ומכילים בתוכם אנרגיה חשמלית חזקה. כלומר ברגע שויירדר מצליח לשחרר את ההתקפה הזו, הוא מקיף את היריב ברשת קורים שלמעשה קושרת את גופו ומשתקת אותו בשני דרכים: גם יכולת התנועה של היריב נעשית מוגבלת, וגם אנרגיה חשמלית שמשתחררת באופן מתון אך יציב מעניקה אלמנט של שיתוק חשמלי.

ויירדר מתפתח בעזרת אבן סטאטית. באבן יש חומר מיוחד שעוזר לויירדר לפתח את המחושים שמפיקים צבע חדש. בלי האבן אין חומר, אין מחושים ואין התפתחות.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/03/%D7%90%D7%91%D7%9F-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%98%D7%99%D7%AA.png

– – – – –

פוקימון מספר 141 – טאורות!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/03/142.%D7%98%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A2.png

אחרי הפיתוח, טאורות מגדל עוד גף שמעניק לו את הצורה הטבעית של שני ידיים ושתי רגליים, וזוג מחושים חדש שמפיק צבע חדש לגמרי – כחול. אתם בוודאי שואלים למה פוקימון רמזור מניב פתאום אלמנט חדש של עוד צבע? אז אתם יכולים לשכוח מהפוקימון הזהיר, הביישן, והמחושב שאוגר אנרגיה בזהירות על מנת לבצע את התקפותיו. האנטנות שעל ראש הם למעשה כלי שמאפשר הפקה של אנרגיה סולארית, ומה שניתן לראות שם הוא למעשה אנרגיה חשמלית טהורה שנספגת בכל גופו מקרני שמש, מהשתקפותה הירח ועל ידי כך, הפוקימון מפסיק להיות כזה שמשדר, ונהפך לפוקימון סופג.

מדובר במפלצת אימתנית בצורת פוקימון חרק חשמלי שלא מהסס לתקוף. טאורות הוא בעל טבע תוקפני מאוד ויש לו המון כוח.פוקימון זה הוא טורף אכזר ואת האנרגיה שלו הוא לא סופג רק מאור שמש, או עלים וצמחים ששוכבים להם על הקרקע.

ההתקפה המיוחדת שלו היא "קשת חשמלית" – ברגע שטאורות אוסף מספיק אנרגיה חשמלית מקרני שמש, מזון ותנועה של השרשראות בגופו, הוא משגר קרן מכל כדור בגופו. כתוצאה מכך, קרן קטלנית הצבועה בכל צבעי הקשת נשלחת אל עבר היריב וגורמת לנזק בכמות כזו שרק פוקימון אכזרי ומפותח לגמרי יכול להפיק.

זהו השלב הסופו במסכת ההתפתחויות של פוקימון זה, וטאורות הוא הצורה האחרונה שלו. מדובר באחד מפוקימוני החרק החזקים ביותר במחוז חייקו. מי שמצליח לשלוט עליו צפוי להיות בבעלותו של בן ברית חזק במיוחד.

– – – – –

אז, בואו נסכם:

פוקימון מספר 140: סוויר / סוג: ברק וחרק / התקפה מיוחדת: שרשרת ברקים / התפתחות: צבירת אנרגיה חשמלית.

פוקימון מספר 141: ויירדר / סוג: ברק וחרק / התקפה מיוחדת: מעטפת משתקת / התפתחות: אבן סטאטית.

פוקימון מספר 142: טאורות / סוג: ברק וחרק / התקפה מיוחדת: קשת חשמלית / התפתחות: אין.

לא לשכוח! פעם הבאה פייק התחלתי והתפתחויותיו. ככל שיהיו יותר תגובות, ככה תהיה לי יותר מוטיבציה לעשות את זה מהר יותר 🙂

יהודה – יוצר פרויקט חייקו

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. סוויר הוא אחד מהפוקימונים היפים שראיתי בפרויקט הזה. לא הייתי מפתח אותו לעולם. השם שלו גם מזכיר לי את הבחור ההוא מ"אבודים". כל כך אהבתי את הסדרה ההיא.

  2. אני יכול להשתמש ב ויירדר כמנורת לילה או בעזרת זכוכית מגדלת להבעיר מדורה או לשדוד בנק?

  3. סוויר- פוקימון הרמזור…
    אני עדיין מחכה לפוקימון צנצנת החמוצים….

  4. האמת?אחד הפייקים שמעוצבים נהדר אבל לא אהבתי מבחינת הרעיון…
    זחל הרמזור?לא יודע,לא התחברתי…
    בחוסר התחברות,
    kai

  5. נו,הגיע הזמן!
    מעניין אם סוויר,ווירדר וטאורות' יצליחו סוף סוף לבצע את המשימה הקשה מכולם-לכוון את התנועה באיילון ולמנוע פקקים בז'בוטנסקי…

  6. אני יכול לעזור לך בזה… (כאילו, יונתן, לא יהודה)
    בכל מקרה, אחלה עיצובים.
    נ.ב.- וירדר פירושו באנגלית מוזר יותר, והוא בהחלט מוזר יותר מסוויר…

  7. קודם כול עיצוב ממש יפה אבל אני לא בקטע של חיקויים והחיקויים האלו אולי יצאו יפים אבל אם היו שואלים אותי אם אלו פוקימונים הייתי אומר שלא כי הם מוזרים כאלה ונראים לי יותר כמו מפלצות מאשר פוקימונים
    וגם את הרעיון של פוקימון רמזור וכול התקשורת הזאת לא אהבתי בכלל

  8. המתקפה של ויירדר לקוחה במקראה מדרגון בול בסרט שגוקהן הילד נלחם נגד חייזר ולעוזרת היו קורי חשמל?

  9. שאלה לפעם הבאה: מאיפה אתה מביא את הרעיונות לפוקימונים? מה המקום הכי מוזר שזה קרה בו? (תרגיש חופשי להגיד אסלה / שירותים) ואיזה רעיונות נגנזו ונשארו על שולחן העריכה?

  10. נראה לי שאני יודע איך יהודה ממציא את הפייקמנים לדוגמא מטלקס:אמא של יהודה דורשת ממנו ללנקות כלים והמזלג דוקר אותו ואז עולה לו רעיון של מיקפת דקירה וכך נולד מטלקס, או פיקסייב כשהוא היה הירהורי נפש על הפרק עם פרייגון והוא חושב על הפיקסלים הקטנים שמהם בנויה התמונה כמה הם יכולים להיות מסוכנים וכך נולד פיקסייב, ונראה לי שאני יודע איך נולד פוקימון השד בצורת לב רק מעניין מי זרקה אותו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *