סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הכה את המומחה: TamashiiHiroka

ברוכים הבאים לפינה החדשה שלי – "פוקימון- פגוש את המומחה". בפינה הזו אני אדבר אתכם על מומחי פוקימון, אנשים אשר עשו את הפרסום שלהם מאהבת פוקימון וידועים בכל רחבי העולם כמומחים בתחומם. לכל אחד מהאנשים האלה יש את הקטע שלו, את הפינה שלו ואני מקווה שבאמצעות הפינה הזו גם תכירו שמות ופרצופים חדשים וגם תחשפו לעולם המדהים שהוא פוקימון.

המומחה הראשון, או ליתר דיוק, המומחית הראשונה שאכיר לכם היא TamashiiHiroka. אתם תוכלו למצוא אותה במקומות שונים באינטרנט. יש לה שלושה ערוצי יוטיוב, חשבון טוויטר ודף פייסבוק. בערוץ היוטיוב המרכזי שלה היא מפרסמת את סרטוני הפוקימון שלה. בשני היא משתמשת יותר כערוץ פרטי יותר. והערוץ השלישי הוא ישן יותר וכמעט ולא פעיל שבו היא פרסמה בעבר סרטים שהיא עשתה באמצעות ההאקים שלה.

אז נכון שהשם שלה נשמע יפני, אבל טאמאשי נולדה בקליפורניה לאם יחידה. יש לה אחות גדולה שהייתה נוהגת להתעלל בה באופן קבוע. בזמן בית הספר היסודי היא נחשפה לראשונה למכת הפוקי-מאניה, אז היא נסחפה עם התופעה. גם כאשר היא נגמרה. החברים שלה אמרו לה להפסיק להצמד לדבר כל כך ילדותי וישן, אבל היא המשיכה. עם הזמן היא גילתה תחביבים נוספים כמו ציור, הופעה מול קהל חי וגם מחשבים. לאורך כל התקופה הזו אחותה הייתה מתעללת בה ובאימה, ובסופו של דבר, אחותה נשלחה למוסד לעבריינים צעירים. טאמאשי ראתה את זה כהזדמנות לפתוח דף חדש. היא פתחה ערוץ חדש באתר הצעיר יוטיוב, ושם פרסמה את ההאקים שלה. כשנינטנדו איימו על ההאקרים, היא הפסיקה לתת הורדות להאקים שלה, וניסתה לכתוב בהם סיפור.

כיום היא מתגוררת באורגון יחד עם החבר שלה ג'סטין, אותו היא הכירה דרך יוטיוב.

דעתי עליה – היא מאוד טובה. היא עושה סרטוני טופ 10 (כלומר סרטונים שבהם היא מדרגת עשרה דברים לפי קריטריון קבוע מראש), סרטוני תאוריה וסרטונים שעוזרים לך במשחק התחרותי. בכלל, היא נותנת טיפים לכאלה שלא רוצים שהמשחק שלהם יראה כאילו מדובר במשחק של ילדים בגיל 5. עם זאת, היא מציגה את עולם הפוקימון ומערבבת אותו יחד עם הפמיניסטיות שהיא גילתה במהלך השנים. היא גורמת לגולשים שלה לראות את שני התחומים האלה כשווים ומגניבים. בכלל, היא נותנת טיפים שלא תמצאו במקורות אחרים, לפחות לא בצורה החברותית הזו.

סרטון הקדימון לערוץ שלה

צייר את החיים שלה: גרסת TamashiiHiroka

ערוץ היוטיוב שלה

חשבון הטוויטר שלה

עמוד הפייסבוק שלה

דף הטמבלר שלה

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. פשוט יש כל כך הרבה מומחים אתה פשוט לא תתקע ללא מישהו לעשות את זה עליו אהוב עליי הוא שופו אבל אני אוהב גם את ג'ונקרלופרמינגו11 ופוקיסינמה וגם הג'ייטווז

  2. היטמן מתכוון רק בגללי.
    אלעד- נחש מה? כולם הולכים להופיע בפרקים הקרובים. ואחד מהם הולך להיות בפרק הבא!
    וכולם- תודה על ההערכה. אמנם אני לא ביוטיוב והתגובות שלכם לא מכניסות לי כסף, אבל זה ממש תומך.

  3. אני הכי אוהב את ג'יי וויטץ ואת מרילנד אבל אני הכי רוצה שתעשה פרק על הפוקדקס הלאומי או על המלך נפי או על הפוקוו
    אני מצטער עם קשה לתרגם את כל השמות האמריקאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *