סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קדברה יחזור לTCG בזכות היטמן!

האם קלף הפוקימון של קדברה יחזור לעולם הTCG ומה התרומה של היטמן לנושא?

אמן החושים, אורי גלר, העלה לפני מספר שעות (מוצאי שבת, 28.11.2020) את הסטטוס הבא לפייסבוק:

To all my dear friends. I am truly sorry for what I did 20 years ago. Kids and grownups I am releasing the ban. It’s now all up to #Nintendo to bring my #kadabra #pokemon card back.
It will probably be one of the rarest and valuable cards now! Much energy and love to all!
www.urigellermuseum.com

התרגום של הסטטוס הוא כדלקמן: "לכל חברי היקרים. אני באמת מצטער על מה שעשיתי לפני 20 שנה. ילדים ומבוגרים, אני משחרר את ההרחקה. עכשיו הכל תלוי בנינטנדו להחזיר את קלף הפוקימון קדברה בחזרה. זה יהיה ככל הנראה אחד מהקלפים הנדירים והיקרים ביותר עכשיו! הרבה אנרגייה ואהבה לכולם."

למי שלא זוכר, אורי גלר תבע בנובמבר של שנת 2000 את חברת נינטנדו בגין הפרת זכויות יוצרים. לטענתו, הפוקימון העל חושי קדברה הוא פארודיה לא מורשית על חשבונו. סכום התביעה עמד על 60 מיליון פאונד (כ100 מיליון דולר). הוא אומנם הפסיד במשפט, אבל הפוקימון הפסיק להופיע באנימה של פוקימון וכמו כן גם על גבי הקלפים.

בקפיצה חדה להווה, לפני 7 חודשים החלטתי לשלוח מייל לאורי גלר במטרה לשאול אותו מה הוא חושב על הפוקימון קדברה לאחר כל כך הרבה שנים. האמת היא שלא ציפיתי לקבל שום תשובה, אבל אם מסתכלים על העובדות, ניתן לקבוע שאולי למייל שלי (ולמיילים של מעריצים אחרים) הייתה השפעה על ההחלטה של אורי גלר לבצע את המחווה הזו ולאפשר לנינטנדו להחזיר את קדברה לחיים.

פוסטים קשורים

10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *