סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

גו / Goh

גו הוא אספן פוקימונים ורודף מהאנימה של פוקימון ("מסעות"). הוא מתגורר בעיר ורמיליון שבקנטו עם משפחתו – ווקר (אבא), קמיל (אמא) והאלטה (סבתא מצד האמא). החלום המקורי שלו היה ללכוד את הפוקימון מיו. מאז הוא הספיק ללכוד את סקורבאני, את אטרנטוס ואת סוויקון האגדיים. כעת החלום שלו הוא ללכוד את כל הפוקימונים במטרה להגיע אל מיו.

בפרק 8 הוא לכד את טנטקול ואת מנטייק. בפרק 9 הוא לכד את סנטרט, סטנטלר ומיסדרוויס. בפרק 10 הוא לכד את דיוגונג. בפרק 11 הוורמפלים של גו מתפתחים כולם לקאסקון. בפרק 13 גו לוכד את הפוקימון סקוובט. בפרק 14 גו לוכד את הפוקימונים: דארמניטאן, סנדייל וגולארק. בפרק 15 הוא לוכד את הפוקימון קיובון. בפרק 17 סקורבאני לומד את המתקפה גחלת ומתפתח לראבוט. בפרק 18 גו לוכד את הפוקימון ספירו. בפרק 19 הוא לוכד את הפוקימון רטטה. בפרק 20 הוא לוכד את הפוקימונים: פידג'י, נידורן (נ), נידורן (ז), אודיש, פוליוואג, גריימר, אקנס ופארפג'ד. בפרק 21 הוא לוכד את אקזגקיוט. בפרק 22 גו מנסה ללכוד וורמפל, אבל לא מצליח. בפרק הזה הוא מנסה לשחרר את ראבוט, אבל מהר מאוד מתחרט על כך. בפרק 23 כל שלושת הקאסקון של גו מתפתחים לדאסטוקס. בפרק 24 גו לוכד גולדין ושני מג'יקארפים, כאשר אחד מהם הוא גדול מימדים. בפרק 25 גו לוכד בינאקל, 4 פלאבבה, סקאטרבאג, פאנטומפ, ופלצ'לינג ורואה התפתחות מגה בפעם הראשונה. בפרק 28 גו לכד את סובל. בפרק 32 אנחנו מגלים קצת על עברו של גו. בפרק הזה הוא גם לוכד את הפוקימונים אריאדוס ופיינקו. בפרק 33 גו לוכד פינסיר נוסף, אותו הוא מחליף בעבור הרקרוס, מילדה בשם קורומי. בפרק 34 גו מנצח את מנהל הדוג'ו ומקבל את היטמונצ'אן. בפרק 35 גו לוכד פיקאצ'ו ממין נקבה ומפתח אותה לראיצ'ו. בפרק 36 גו לוכד את הפוקימונים: טראפינץ', ויבראבה ופלייגון. בפרק 37 גו מפתח את אקזגקיוט לאקזגיוטור. גו נוסע ביחד עם אש לאלולה, שם הם פוגשים את כל החבורה מאלולה. גו נלחם נגד קיאווה בקרב שלא היה לו סיומת. והוא לוכד את הפוקימונים: פיוקומוקו ואקזגיוטור אלוליאני. בפרק 38 גו מוצא ענבר, משחזר אותו ולוכד את אירודקטייל שיוצא ממנו. בפרק 39 גו לוכד את הפוקימון צ'ינצ'ו. בפרק 40 גו, אש וצוות רוקט עושים רייד נגד זאפדוס האגדי, גו מנסה ללכוד אותו, ללא הצלחה.

פרקי חרב ומגן – בפרק 42, גו לוכד באנלבי. לאחר מכן, הוא פוגש את הפוקימון האגדי זמזנטה. לבסוף הוא מצטרף לסוניה במחקר אודות אגדת הגיבור. בפרק 43, גו לומד שסוניה היא הנכדה של פרופסור מגנוליה, שהיא חברת ילדות של לאון והוא מקבל ממנה צמיד דיינאמקס. הוא מבצע ביחד עם ראבוט את הקרב הראשון שלהם כדיינאמקס. בפרק 44, הלילה האפל ביותר מתחיל, גו מוצא את החרב והמגן של זאשיאן וזמזנטה ולומד את זהותם, והוא נלחם נגד אולינה. בפרק 45, ראבוט של גו מתפתח לסינדרייס והוא לומד את המתקפה Pyro Ball, מה שמסייע לו לנצח את אולינה בקרב. ביחד עם אש והפוקימונים זאשיאן וזמזנטה, הם גוברים על אטרנטוס ומסיימים את הלילה האפל ביותר. גו לוכד את אטרנטוס ומפקיד את הכדור שלו בידי פרופסור מגנוליה שנועלת אותו בתוך כספת.

בפרק 46 גו לוכד את הפוקימונים: קראבי ומאנקי. בהמשך הפרק, גו ואש פוגשים את מיוטו, הם נלחמים נגדו ומפסידים. בפרק 47 גו משתתף בתחרות אכילה ביחד עם סקוובט והם זוכים במקום הראשון. במהלך התחרות, סקוובט מתפתח לגרידנט. בפרק 50 אש, גו וקלואי עוזרים בחפירות לפוקימונים מאובנים. בפרק הזה גו לוכד את הפוקימונים בולדור וארקטוזולט. בפרק 51 גו לוכד את הפוקימון ג'יאודוד. בפרק 52 אש, גו וקלואי עוזרים לאנדו להיפטר מבעיית דיגלט ודאגטריו. בפרק הזה גו לוכד דיגלט ודאגטריו, ואז נותן את דאגטריו לאנדו. בפרק 53 אש וגו עוזרים לסוויקון להתחמק מהישג ידם של סוחרי פוקימונים. בפרק הזה גו לוכד את הפוקימון האגדי סוויקון ואת דראוזי. בפרק 55 גו לוכד את הפוקימון מורלול. בפרק 56 אש וגו משתתפים בהיכל האבירות, עוברים אותו ומקבלים את מדליות האביר. בפרק הזה סייטר של גו מתפתח לסיזור. בפרק 59 גו משחרר את גרוקי מאחזקתם של צוות רוקט ותופס אותו בעצמו. בפרק 60 גו לוכד את הפוקימון בלספראוט. בפרק 62 סובל של גו מתפתח לדריזיל, יוצא מהשישייה הפעילה של גו ומתמקם במערה במעבדת סריס. בפרק 64 גו לוכד אבסול. בפרק 65 גו לוכד את פאנסיר ופאנפור. בפרק 66 כל חמשת הפלאבבה של גו מתפתחים לפלואט. בפרק זה הוא משחרר את הפלואט עם הפרח הלבן. בפרק 68 גו פוגש את גארי אוק, את פרופסור אוק, את הפוקימונים של אש, הוא נלחם לצד סינדרייס נגד מולטרס, הוא לומד על פרויקט מיו ומחליט להצטרף אליו.

בפרק 70 גו לוכד פידג'יוטו ורטיקייט. בפרק 71 הוא מקבל מבחן קבלה נוסף בפרויקט מיו מקווילון ועליו לתפוס ניינטיילס אלוליאני, הוא מצליח, מוסר את הפוקימון לקווילון ומתקבל לפרויקט. בפרק 72 גו תופס דוראנט. בפרק 73 הוא תופס סטאנפיסק גאלאר ופאלינקס. בפרקים 74 ו75 הוא פוגש ביחד עם אש את דארקאי ובעזרתן של קלואי ודון, הם מצילים את דארקראי וקרסיליה מצוות רוקט. בפרק 76 גו משתתף לצד אש במרוץ לכידת פוקימונים שם הם לוקחים מקום ראשון. בפרק 78 דריזל של גו מתפתח לאינטליאון. בפרק 80 גו מקבל את המשימה הרשמית הראשונה שלו, להשיג קשקשים של וולקרונה מוזהבת. בפרק הזה הוא תופס רוגנרולה ופרות'ורן, הוא מוצא את הקשקשים המבוקשים, משלים את המשימה ומקבל בתמורה טוקן אחד. בפרק 81 גו לוכד וולטורב. בפרק 82 הוא תופס מילסרי וזו מתפתחת לאלקרימי. בפרק 83 הוא תופס מורקרו. בפרק 84 את קאמראפט. בפרק 88 גו מקבל את המשימה השנייה שלו, לתפוס קינגדרה. הוא תופס בפרק הזה גם קינגדרה וגם שארפידו. בפרקים 89 ו90 גו ואש פוגשים את הדמויות שלהם ממימד אחר ומצילים אותם מעיוות בזמן. בפרק 91 גו לוכד שדינג'ה. בפרק 92 את קורסולה גאלאר. בפרק 94 גו לוכד את הפוקימונים הוטהוט וליליגאנט. בפרק 97 סלופוק נתפס על ידי גו. בפרק 100 הוא פוגש את סוניה ומבלה איתה. באותו פרק הוא לוכד גוסיפלור. בפרק 101 גו מנסה ללכוד אפלין ות'וואקי ללא הצלחה. הוא מנסה לשחרר את גרוקי שלא מעוניין בכך. בפרק 102 גו מקבל משימה חדשה בפרויקט מיו, להילחם ברייד מול ארטיקונו. הוא מנסה לשתף פעולה עם גארי אוק והוראס אבל מתקשה לעשות זאת, וכתוצאה מזה, הם מפסידים. בפרק הזה גו לוכד את הפוקימונים גולבאט, גרבלר וקלויסטר. בסופו של דבר גו מקבל 3 טוקאנים על המשימה הזו.

בפרק 103 גו פוגש ביחד עם אש את קלמונט ובוני. בפרק זה הוא לוכד פרואקי. בפרק 105 גו תופס אלטריה. בפרק 107 גו מגלה שפאנפור שלו יודע אקדח מים והוא פוגש את סוויקון שלו ומגלה שהוא יודע ריקוד גשם. בפרק 108 פרואקי של גו מתפתח לפרוגאדיר. בפרק 110 גו מקבל משימה חדשה בפרויקט מיו – הישרדות – ובה הוא צריך להילחם נגד שאר המתמודדים. בפרק זה הוא פוגש את דניקה, הוראס, לילה וסטרלינג. הוא מסיים את המשימה במקום השני ומקבל 2 טוקאנים. בפרק 111 גו פוגש את לילי ומשפחתה ביחד עם אש. הם גם רואים את מוהן, אב המשפחה, לראשונה כאשר הוא מתאחד עם משפחתו. בפרק 113 גו מקבל משימה חדשה בפרויקט מיו, לתפוס את הרג'ים, הוא משתף פעולה עם גארי אוק, וגו לוכד את רג'ילאקי בזמן שגארי תופס את רג'ידראגו. שניהם מקבלים 3 טוקאנים והופכים לרודפים ביחד עם הוראס.

בפרק 127, לאון, פרופסור מגנוליה ופרופסור סוניה מודיעים לגו שהם החליטו לשחרר את אטרנטוס במטרה להרגיל אותו לבני האדם. בשלב הזה גו מפקיד את הפוקימון האגדי בידיים של לאון. עוד בפרק זה, גו מקבל זימון מפרויקט מיו ונאלץ לעזוב את אש. בפרק 133 כל חברי פרויקט מיו טסים לאי פאראווי במטרה להתחיל ולחפש אחר מיו. בפרק 134 הם מוצאים את מיו, נלחמים מולו ומפסידים. לאחר מכן, גו פונה אל הלב של מיו, מתיידד איתו והכל חוזר לקדמותו. לבסוף פרויקט מיו מפורק וכל רודף הולך לדרכו. בפרק 135 גו מחליט לחשוב על יציאה למסע שלו. בפרק הזה הוא גם פוגש ביחד עם אש את לוגיה והם נלחמים מולו. בפרק 136 הם מפסידים ללוגיה, רוכבים עליו, פוגשים את הו-הו, לאחר מכן הם מתפטרים מתפקידם כעוזרי מחקר במעבדת סריס, בשלב הזה גו משאיר את כל הפוקימונים שלו מאחור, מלבד סינדרייס, אינטלאון וגרוקי והוא יוצא למסע במטרה להיות חבר של מיו.

פוקימונים שיש ברשותו:

סינדרייס
סינדרייס

הופעת בכורה:
פרק 4

נתפס / התפתח:
 פרק 5, התפתח לראבוט בפרק 17, התפתח לסינדרייס בפרק 45.

אינטליאון
אינטליאון

הופעת בכורה:
פרק 27

נתפס / התפתח:
נתפס בפרק 28, התפתח בפרק 62 והתפתח שוב בפרק 78

מתקפות:
Water Gun, Pound, U-turn, Snipe Shot, Liquidation, Mud Shot

אישיות:
כשהיה סובל – היה בכיין והעריץ מאוד את אינטליאון, כשהיה דריזל – לא היה לו נוח בעור של עצמו, וכאינליאון – בעל מצב רוח נעים.

גרוקי
גרוקי

הופעת בכורה:
 פרק 59

נתפס / התפתח:
היה בבעלות קודמת של צוות רוקט, החליט שהוא רוצה להיות פוקימון של גו.

מתקפות:
אין.
אישיות: שובב, אוהב לתופף על דברים ויודע לרפא דברים באמצעות התיפוף שלו.

רוטום שנמצא בתוך הפוקידע שלו.

פוקימונים שנמצאים במעבדת סקוראגי:

פוקימונים שהוא החליף:

פוקימונים שהוא תפס והפקיד בידי אחרים:

(הופקד אצל פרופסור מגנוליה ומאוחר יותר אצל לאון)

(הופקד אצל אנדו)

(הופקד אצל קווילון)

פוקימונים שהוא שחרר:

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. צודק. אבל יש לי משהו להגיד על כל אלה שהוא תפס. מכל אלה- רק סייטר יישאר איתו.
    נ.ב: צריך לרשום ברשימת ההישגים שלו שהוא תפס את כל פוקימוני החרק של קנטו ושהוא הגיע למקום אחרון בטורניר החליל של חזית הקרב (לא בדיוק הישג, אם שואלים אותי).

  2. לא חושב שאפשר לפרט יותר מידי על סקורבאני כרגע…

    בכל מקרה, די מעצבן אותי שהוא סוג של מבוסס על פוקימון גו/לטס גו…

  3. מההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ……………………………………….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *