סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

האחד עם המזל – פרק 1 / איתי שני

פרק 1:

היום אני מתחיל, היום אני יוצא להרפתקת הפוקימונים שלי. אני לאק, ובאופן אירוני, היום לא היה לי מזל. אני חי בעיר לומיוס שבקאלוס, אך היום באתי לאלולה, שם יחכה לי הפוקימון ההתחלתי שלי, או לפחות ככה חשבתי…

אתם מבינים, אני הייתי אמור לבחור בין פרואקי, פנקין וצ'ספין כמו כל מאמן מתחיל. אך פרופסור קוקואי בא לקאלוס לביקור, ראה אותי ואמר שיש לו פוקימון שהוא ישמח שאני אכיר. אז הנה אני, במעבדה של פרוסור קוקואי והוא מפגיש לי שלושה פוקימונים:

רוקראף.

Houndourהאונדור.

Shinxושינקס.

ואז התחלתי לחשוב. בהתחלה חשבתי – למה הוא מציג לי את הפוקימונים האלה? מה מיוחד בהם? ואז התחלתי לחשוב על הפוקימונים – בהתחלה חשבתי שהאונדור הוא הבחירה הכי טובה, כי אז אני יכול שיהיה לי מגה האונדום. אבל אז חשבתי שאם אני אבחר בשינקס, יכול להיות לי לאקסריי, שזה פוקימון שאני ממש אוהב!

ומה עם רוקראף, אתם בטח שואלים… הוא מחוץ לתמונה, אני לא מת על לייקאנרוק… ורוקראף נראה די חלש. אז לבסוף הגעתי להחלטה, לקחת את שינקס!

ניגשתי אליו, ואמרתי: "אז… רוצה להיות השותף שלי? ניגשתי אליו, והוא פשוט תקף אותי עם מתקפת חשמל. הבנתי שזאת לא הבחירה הנכונה וניגשתי להאונדור, שאלתי אותי אם הוא רוצה להצטרף אליי והוא השיב בנהמה. ואז הבנתי שאין לי ברירה ורוקראף נכפה עלי.

ניסיתי לשאול את הפרופסור אם יש מישהו אחר והוא ענה לי שאין. אם כן, רוקראף יהיה השותף שלי. הסתכלתי על רוקראף, הוא הסתכל עליי, חיכיתי שמשהו ילך לא טוב, כמו עם השניים האחרים ואז משום מקום, הוא התחיל לקפוץ עליי ולהתחכך בי, האמת, זה היה ממש נעים, וחשבתי, 'אה, אולי זה לא יהיה כל כך נורא', הפרופסור נתן לי פוקידע, פוקדורים והתחלתי להתקדם לכיוון מרכז האי.

פרופסר בורנט שאלה את קוקואי: "מה מצאת בבחור הצעיר הזה? למה נתת לו דווקא את רוקי?"

"יש בו משהו מיוחד, אני חושב שהוא יכול להיות האחד. ידעתי שהאונדור ושינקס לא יתחברו אליו, הם צריכים מאמן אגרסיבי. הוא לא נראה לי כזה, הוא נראה לי יגדל להיות מאמן חכם וחושב כמה צעדים קדימה לפני שתוקף", אמר קוקואי בטון רגוע.

"אולי אתה צודק", אמרה בורנט.

"נחיה ונראה", ענה קוקואי.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. לייקנרוק שחר!

    אגב, אנחנו באמת חייבים כל כך הרבה סיפורים באתר? יש כבר שניים טובים שביססו את עצמם, לא צריך עוד

  2. אוקיי אז כמה דברים שצריכים לשאול עליהם שאלה, בגלל זה אני פה.
    1. למה הפרק קצר מדי?
    2. למה לעזאזל הוא רצה לפתח את האונדום למגה? הוא לא יודע שזה כואב לא?
    3. ממתי המאמן שואל את הפוקימון אם הוא רוצה להצטרף אליו? (אלא אם כן זה קטע ממשחקי הדור ה-7 שלא שיחקתי בהם)
    4. אין לו הורים, בית, עבר, רגשות?
    5. אתה כותב "מאמן חכם וחושב כמה צעדים קדימה", איך בדיוק על פי זה רוקראף בחר בו? ואני ממש מקווה שהוא יהיה חכם בהמשך הסיפור או שזה יהיה מוזר.

  3. אתה תגלה הכול בהמשך, זה הפרק הראשון, השארתי הרבה דברים בסימן שאלה. אל תדאג, שאר הפרקים יהיו יותר ארוכים. והקטע עם רוקראף אתה גם תגלה. ילד בן עשר חושב על מה שמגניב. וכן זה באלולה. והעבר יחשף בהמשך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *